search
menu

هتل Miarosa Ghazal Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Miarosa Ghazal Resort
امکانات و خدمات عمومی هتل میاروسا غزال ریزورت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میاروسا غزال ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Miarosa Ghazal Resort


هتل پنج ستاره میاروسا غزال ریزورت در منطقه کمر در آنتالیا، مرکز گردشگری کشور ترکیه واقع شده است. ویژگی بارز این هتل قرار گرفتن آن در قلب طبیعت است؛ زیرا در میان ساحل و دریای مدیترانه، کوه و فضای سبزی است که بسیار زیبا و چشم‌نواز است. این ریزورت هتل تا مرکز شهر آنتالیا تنها ۴۲ کیلومتر فاصله دارد. اگر بلیط هواپیما ارزان خریداری کرده‌اید، فرودگاه آنتالیا تا هتل میاروسا غزال ریزورت فاصله‌ای ۵۳ کیلومتری دارد. این هتل لوکس علاوه بر اینکه اقامتگاهی با فضای آرامش‌بخش و ساکت است، به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی هم نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل میاروسا غزال ریزورت


هتل مجلل و همه‌چیز‌تمام میاروسا غزال ریزورت دارای انواع امکانات و خدمات با کیفیت است تا مسافران اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنند. در این اقامتگاه تمام این امکانات را در یک مکان در دسترس خواهیدداشت از جمله: اقامتی منحصربه‌فرد، استراحت و آرامش، تفریح و سرگرمی. هنگامی که برای اقامت وارد این هتل شوید، خواهید‌دید که این هتل دارای این امکانات است: لابی وسیع و شیک، آسانسور، پارکینگ رایگان، ساحل‌اختصاصی، اینترنت رایگان در تمام فضاها، چندین رستوران و کافی‌شاپ، اتاق جلسات و کنفرانس، استخر روباز هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان، پارک آبی، استخر سرپوشیده و باشگاه کودکان. همچنین برای زدودن خستگی‌های اخیر خود می‌توانید به بخش اسپا، ماساژ، سونا و حمام این ریزورت هتل بروید و حسی مملو از آرامش و تندرستی را کسب کنید.
در هتل پنج ستاره Miarosa Ghazal Resort Antalya یک باشگاه ورزشی هم وجود دارد. خدماتی که در این هتل برای مسافران ارائه خواهد شد شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات تور برای علاقه مندان به گشت در شهر. همچنین خدمات نظافتی این هتل شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، لباسشویی، واکس کفش و اتوی کت‌و‌شلوار است. در این هتل شما به خدمات زیبایی هم دسترسی دارید. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌اید، از ترانسفرفرودگاهی رفت‌و‌برگشت هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت‌و‌آمد کنید. کارکنان مجرب هتل میاروسا غزال ریزورت مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی هستند و از مهمانان از سراسر دنیا استقبال می‌کنند.

اتاق های هتل


هتل باشکوه Miarosa Ghazal Resort Antalya دارای ۳۴۸ اتاق‌ در انواع مختلف با دکوراسیون و تجهیزاتی عالی است که دارای بالکن هستند و نمایی حیرت‌انگیز و چشم‌گیر از دریا، کوه یا جنگل و فضای سبز اطراف دارند که اقامتی فوق‌العاده خوش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این اتاق‌ها شامل این موارد هستند: اتاق‌های استاندارد با ویوی دریا، اتاق‌های استاندارد با ویوی منظره اطراف، سوئیت‌های دلوکس، سوئیت‌های خانوادگی و اتاق‌های خانوادگی یک خوابه.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل میاروسا غزال ریزورت تجهیزات بسیار خوبی برای اقامتی راحت تعبیه شده است از جمله: اینترنت رایگان، یخچال، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی، سشوار، سیستم اطفاحریق، کمدلباس، میز، مبلمان، سیستم سرمایش و گرمایش، صندوق امانات و تلفن. روم سرویس هم برای اتاق‌ها قابل درخواست است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در ریزورت هتل میاروسا غزال آنتالیا محال است حوصله شما سر برود زیرا در این هتل انواع فعالیت‌ها و امکانات تفریحی و سرگرمی وجود دارد تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. علاوه بر امکاناتی از قبیل سونا، اسپا و باشگاه ورزشی، می‌توانید در استخرها و پارک‌آبی شنا و تفریح کنید و لذت ببرید یا به ساحل اختصاصی بروید و به تماشای دریای نیلگون مدیترانه بپردازید. از زمین تنیس، تنیس روی میز، بسکتبال، فوتبال و والیبال ساحلی نهایت استفاده را ببرید و خوش بگذرانید. همچنین فرزندان خود را به زمین بازی در هتل یا باشگاه کودکان ببرید تا در کنار مربیان و کودکان دیگر بازی کنند و شاد و سرگرم شوند.

رستوران هتل


در این اقامتگاه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوعی وجود دارد که بدین شرح هستند: کافی شاپی در لابی، یک رستوران در داخل هتل (sunny Restaurant) که دارای منوی ترکی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و بین المللی است و دو رستوران دیگر در فضای باز (ITALIAN A LA CARTE / FISH A LA CARTE) که با رزرو قبلی هستند و خوراک‌های ایتالیایی و دریایی سرو می‌کنند. این رستوران ها با فضایی دلنشین و جوی دوست‌داشتنی پذیرای مهمانان هستند و شما می‌توانید در کنار همراهان و خانواده خود خوراک های لذیذی را میل کنید و اوقات خوش و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل میاروسا غزال ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا کمر مارینا: ۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک و ساحل مون لایت: ۷.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی فاسلیس: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا کوه تاهتالی: ۳۰ کیلومتر
فاصله هتل تا آکواریوم آنتالیا: ۳۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است