search
menu

هتل MENE SUITES Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MENE SUITES Antalya
امکانات کلی مینه سوئیتز آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان مینه سوئیتز آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل MENE SUITES Antalya


هتل آپارتمان دو ستاره مینه در منطقه کنیالتی، در محله هورما واقع شده است. تنها ۲.۵ کیلومتر از ساحل ساریسو و ۲ کیلومتر تا ساحل کنیالتی فاصله دارد. سوئیت مینه به دلیل موقعیت عالی خود در تمام طول سال با نزدیکی به مرکز شهر، سواحل، طبیعت و مراکز تفریحی در خدمت شما خواهد بود. با اقامت در این هتل آپارتمان می‌توانید منظره باشکوه آنتالیا را با تله کابین تجربه کنید. فاصله تا کمر ۳۰ کیلومتر است که می‌توانید از سواحل زیبا، مراکز تفریحی و بازارهای زنجیره‌ای بزرگ در اطراف آن لذت ببرید. همچنین در طول گرمای تابستان، می‌توانید در آب‌های مدیترانه خنک شوید و در ماه‌های زمستان از ورزش‌های زمستانی در مرکز اسکی tge Saklıkent لذت ببرید.
هتل مینه آنتالیا یک نقطه شروع ایده آل برای بازدید از بندر تجاری آنتالیا است. آکواریوم آنتالیا، برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریانوس و موزه آنتالیا از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این منطقه هستند که موجب جذب گردشگران بسیاری شده‌اند. این سوئیت در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل MENE SUITES Antalya با داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی مینه سوئیتز آنتالیا


مینه سوئیتز دارای ۳۰ اتاق با تهویه مطبوع است. پذیرش به صورت شبانه روزی کار می‌ٰکند. این مکان همچنین دارای باغ، شاتل فرودگاهی، پارکینگ و آسانسور است. در صورت درخواست و بدون هزینه اضافی می‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند ماشین خود را در پارکینگ هتل پارک کنند. سیستم اعلام حریق، سیستم اطفا حریق و کپسول آتش نشانی برای جلوگیری از بروز هر گونه حوادث ناگوار در هتل MENE SUITES Antalya تعبیه شده است.
امکان کرایه خودرو نیز برای گشت و گذار در شهر فراهم شده است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. خدمات خشک شویی، خدمات اتو، لباسشویی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید دارت و بدمینتون بازی کنید یا از دوچرخه سواری لذت ببرید. هتل دارای یک استخر فصلی در فضای باز با صندلی‌های آفتاب است که بعد از شنا می‌توانید در آن‌ها دراز کشیده و استراحت کنید. همچنین این هتل دارای فضای باز سرسبز و باغی پر شکوفه است که زیبایی آن چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. پرسنل مجرب و کارآزموده مینه سوئیتز به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. تخت نوزاد و کودک نیز در صورت درخواست به صورت رایگان در اختیار میهمانان گرامی قرار می‌گیرد. اقامت افراد زیر ۷ سال در این هتل آپارتمان رایگان است. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل آپارتمان دارای اتاق‌های خانوادگی، آپارتمان یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است. مینه سوئیتز اقامتگاه های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن را ارائه می‌دهد. برای آرامش کامل میهمانان اتاق‌های عایق صدا ارائه می‌شود. هر واحد دارای آشپزخانه با ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، وسایل اتو، کمد لباس و یک قسمت نشیمن با مبل است. یک حمام خصوصی کاملاً مجهز با دوش، حوله، لوازم بهداشتی و سشوار وجود دارد. کتری برقی نیز برای راحتی میهمانان در اتاق‌های هتل MENE SUITES Antalya وجود دارد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان MENE SUITES Antalya فاقد رستوران است اما در صورت لزوم، میهمانان می‌توانند غذای بسته بندی شده سفارش دهند.

فاصله هتل‌آپارتمان مینه سوئیتز آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بندر تجاری آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است