search
menu

هتل Melda Palace Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Melda Palace Antalya
امکانات کلی هتل ملدا پالاس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ملدا پالاس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Melda Palace Antalya


هتل ۳ ستاره ملدا پالاس یک مجتمع مدرن شیک با طراحی عالی، چیدمان عالی، منظره کوه و منطقه سرسبز وسیع در کنیالتی است. منطقه کنیالتی برای مسافران بسیار جالب و جذاب است زیرا در این‌جا می‌توانند به راحتی به پارک آبی، پارک ساحلی و جاذبه‌هایی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان دسترسی داشته باشند. همچنین، یک موزه فضای باز به نام مینی سیتی و تعداد زیادی رستوران در این منطقه وجود دارد. اگر مایل به رفتن به ساحل هستید، با خدماتی که این مجموعه ارائه می‌دهد، می‌توانید تنها در عرض ۵ دقیقه به آن‌جا برسید. این مجموعه شگفت انگیز با امکانات رفاهی و تفریحی متعدد لحظات فراموش نشدنی زیادی را برای شما رقم خواهد زد.
با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این شهر از جمله آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس، آکوالند آنتالیا و تئاتر روباز آنتالیا دیدن کنید. این ملک ۴.۵ کیلومتر با قایق تفریحی و ۱۰.۵ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۱۸ کیلومتر بوده و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا، هتل Melda Palace Antalya اقامت بی نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

امکانات کلی هتل ملدا پالاس


این مجموعه با امکانات متعددی از جمله استخر روباز با مساحت ۵۰۰ متر مربع، استخر کودکان، حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، رستوران و پارکینگ زیرزمینی مجهز شده است. وای فای رایگان در مناطق عمومی ارائه می‌شود. یک بار کنار استخر، یک کافی‌شاپ و یک اسنک بار در محل وجود دارد. افرادی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از ویلچر و آسانسور برای جا به جایی استفاده کنند. امکان آفتاب گرفتن در تراس آفتابگیر وجود دارد. خدمات کرایه دوچرخه و ماشین برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به همراه خود داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. خدمات نظافتی به صورات روزانه در هتل آپارتمان ملدا پالاس انجام می‌گیرد. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل Melda Palace Antalya از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبا‌ن‌های انگلیسی، عربی، روسی و ترکی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آپارتمان Melda Palace Antalya عبارتند از: آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دو خوابه، آپارتمان دوبلکس دو خوابه و آپارتمان دوبلکس سه خوابه. هتل ملدا پالاس ۵۰ اقامتگاه با تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. هر آپارتمان دارای آشپزخانه‌ای با یخچال، اجاق گاز، مایکروویو و ماشین ظرفشویی است. برای کمی سرگرمی، یک تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای ارائه می‌شود و میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند اتو، میز اتو، ماشین لباسشویی، خشک کن و اتاق نشیمن نیز لذت ببرند. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها موجود است. اتاق‌ها به بالکن یا پاسیو باز می‌شوند. حمام‌ها شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند.

رستوران هتل


هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. برای وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌توانید در رستوران هتل ملدا پالاس با انواع غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار موجود است. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل ملدا پالاس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیالتی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بندر تجاری آنتالیا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا تله کابین تونک تپه: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است