search
menu

هتل MEDWORLD Health & Rehabilitation Center Rixos Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل MEDWORLD Health & Rehabilitation Center Rixos Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل MEDWORLD Health & Rehabilitation Center Rixos Antalya


هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا، هتل ۵ ستاره زیبا در محله مورات پاشای شهر ساحلی آنتالیا است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب و عالی سعی در تأمین اقامت خاطره انگیز و راحت برای مهمانان دارد. مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا تنها یک هتل نیست، بلکه یک مرکز سلامت و مراقبتی است که انواع خدمات از قبیل افزایش یا کاهش وزن، ریکاوری سلامت بدن، اقدامات مراقبتی پیش از سرطان، خدمات دندانپزشکی، زیبایی، درماتولوژی، تراپی‌های طبیعی، کاشت مو، بارداری و باروری و ... به مهمانان و شهروندان آنتالیا ارائه می‌دهد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی به برخی جاهای دیدنی آنتالیا ازجمله پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا، موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و ... نزدیک است. امکانات هتل برای تجربه اقامت دلنشین و مسافرتی بی‌نظیر و به یاد ماندنی کفایت می‌کنند. مطمئنا، رزرو هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا برای مهمانان، به خصوص کسانی که برای انجام امور سلامتی و درمانی بلیط هواپیما آنتالیا می‌خرند، تجربه خوبی از اقامت خواهد بود. این هتل ۵ تمام انتظارات مهمانان را از یک اقامت خوب و بی‌نظیر برآورده کرده و شما را هیجان زده می‌کند. کارکنان خوش اخلاق، زحمتکش و کاردان هتل MEDWORLD Health & Rehabilitation Center Rixos Antalya تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خشنودی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا


در هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا امکانات و خدمات متنوع و لوکس برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، مرکز تجاری، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، اتو، اتو پرس شلوار، لباسشویی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، عربی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و متناسب هر سلیقه و نیاز در هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا وجود دارند. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های خانواده، سینگل، دبل و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از دریا، محوطه هتل و ... تشکیل می‌دهد. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند. در بالکن‌ها مبلمان مخصوص فضای باز قرار داده شده تا مهمانان برای هواخوری و استراحت از آن‌ها استفاده کنند. معماری بنای هتل و دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه زیبا و جذاب چیدمان یافته است. فضای اتاق‌ها بسیار دلنشین است و احساس آرامش به مهمانان القا می‌کند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌های شفاف و اعلا پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روازنه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. در این هتل دو استخر روباز وجود دارد که مناسب استفاده برای بزرگسالان و کودکان بوده و در تمام سال باز است. در اطراف استخر تخت و چتر آفتاب، حوله و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند از گرفتن حمام آفتاب در کنار استخر و آبتنی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. مرکز اسپا و سلامتی هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، اتاق بخار، سونا، جکوزی، لایت تراپی، حمام ترک و ... ارائه می‌دهد. در سالن بدنسازی بزرگ و مجهز هتل کلاس‌های یوگا و فیتنس برگزار می‌شوند. همچنین، مربی بدنسازی خصوصی به ورزشکاران در انجام تمریناتشان کمک می‌کند. در مرکز زیبایی هتل نیز انوع خدمات زیبایی، مراقبت از پوست و مو و ... برای مهمانان خانم و آقا در نظر گرفته شده‌اند. از دیگر فعالیت‌های مهیج و محبوب هتل که مهمانان می‌توانند در اوقات فراغتشان مشغول شوند، عبارت‌اند از تماشای زنده رویدادهای ورزشی، شرکت در نمایش یا موسیقی زنده، شرکت در تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی، ورزش تنیس، تنیس روی میز، دارت و ... . برای کودکان نیز زمین بازی در فضای باز و سرپوشیده طراحی شده تا بتوانند از لحظاتشان به خوبی و خوشی استفاده کنند.

رستوران هتل


در هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا ۴ رستوران وجود دارند که هر کدام انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در وعده‌های اصلی برای مهمانان تدارک می‌بینند. رستوران پانورامیک در سه وعده صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای ترک و مدیترانه‌ای برای مهمانان آماده و به شکل بوفه‌ای سرو می‌کند. اسنک بار هتل نیز برانچ‌های خوشمزه برای مهمانان آماده و به صورت بوفه‌ای سرو می‌نماید. رستوران گاردن در وعده شام غذاهای ترک و مدیترانه‌ای خوش طعم و یونیک به صورت منوی آلاکارته سرو می‌کند. در رستوران ریکسوس لانژ هم در وعده‌های ناهار و شام غذاهای مدیترانه‌ای به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده‌های رنگارنگ و نوشیدنی‌های تازه را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل مد ورلد هلث ریکسوس آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنتالیا: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کالیچی: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه اتوبوس محلی آنتالیا: ۴٫۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است