search
menu

هتل Meder Resort Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Meder Resort Hotel Antalya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
فعالیت های تفریحی هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل مدر ریزورت

درباره هتل Meder Resort Hotel Antalya


هتل مدر ریزورت (Meder Resort Hotel) دقیقا همان جایی است که برای تجربه اقامتی بیادماندنی در استان شگفت انگیز آنتالیا بدان نیاز دارید. این هتل لوکس و ۵ ستاره با قرار گرفتن در فاصله ۸۰۰ متری ساحل دیدنی دریای مدیترانه و داشتن گستره وسیعی از امکانات رفاهی قادر است به شایستگی از گردشگران میزبانی کند و اقامت در کشور ترکیه را برای خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به سفری رویایی مبدل سازد.

امکانات رفاهی هتل


همان‌طور که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل مدر ریزورت اقامتگاهی لوکس و ۵ ستاره است و بدین جهت، از لحاظ امکانات رفاهی هیچ کمبودی ندارد. از استخر و سونا گرفته تا ساحل خصوصی و باشگاه تناسب اندام، هرگونه امکاناتی که هتل هایی لوکس و ممتاز در ترکیه به میهمانان خود ارائه می دهند، در این هتل در دسترس شما خواهد بود. وجود دو استخر شنای روباز و سرپوشیده، نوید اقامتی لذت‌بخش را به شیفتگان شنا و تفریحات آبی خواهد داد. کافی شاپ، رستوران، سالن آرایش و زیبایی، کادوسرا، فروشگاه، انبار نگهداری از چمدان، آسانسور، سالن برگزاری اجلاس و همایش، حمام و اسپا از جمله امکاناتی هستند که در هتلAntalya Meder Resort Hotelبه کلیه گردشگران ارائه خواهند شد. گفتنی است که در این هتل، فضایی وسیع و امن به محل پارک خودروی میهمانان اختصاص داده شده است تا افرادی که با وسیله نقلیه شخصی خود در این هتل اقامت می کنند، قادر باشند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، خودروی خود را با خیالی آسوده در پارکینگ هتل رها سازند.

رستوران هتل


هتل مدر ریزورت برای تامین غذای مورد نیاز میهمانان خود از دو رستوران مجزا بهره جسته است. رستوران های هتل که هرکدام با دکوری متفاوت تزئین و طراحی گردیده اند، از فضایی بسیار دلنشین و کارکنانی مسلط به آداب میزبانی و همچنین منوی پر و پیمانی از انواع و اقسام غذاهای لذیذ و مقوی ترکی و بین المللی تشکیل شده اند.

فعالیت های تفریحی هتل


بی حوصلگی و کسالت در هتل مدر ریزورت معنا ندارد؛ چراکه مدیریت این هتل برای تک تک لحظات میهمانان برنامه ریزی کرده است. انواع و اقسام فعالیت های تفریحی و سرگرمی های جذاب و مفرح نظیر رقص و اجرای موسیقی زنده، تنیس روی میز، بازی های کامپیوتری، اروبیک، کارائوکی، کلوب شبانه و غیره در این هتل برای سرگرم ساختن گردشگران تدارک دیده شده تا لحظاتی شاد و بیادماندنی برای خریداران بلیط هواپیما آنتالیا رقم خورد.

خدمات رفاهی هتل


افزون بر امکانات رفاهی ذکر گردیده، طیف وسیعی از خدمات رفاهی، از خشکشویی و لباسشویی گرفته تا پذیرش شبانه روزی و خانه داری در این هتل به صورت تمام وقت صورت خواهد پذیرفت. حتی خدمات ماساژ، صرافی و اسپا نیز برای میهمانان در هتل مدر ریزورت انجام خواهد شد تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این هتل احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


از دیگر نقاط قوت هتل مدر ریزورت، واحدهای اقامتی مجهز و دلباز این اقامتگاه است. تعداد ۲۲۸ واحد اقامتی مبله با اسباب و وسایلی از قبیل: تلویزیون، میز و صندلی، دراور، چای ساز، سشوار و غیره در این هتل گنجانده شده تا از حیث محدودیت و امکانات اقامتی هیچ محدودیتی وجود نداشته باشد. ارائه طرح های اقامتی مختلفی نظیر اتاق هایی اقتصادی و استاندارد و سوئیت هایی مجلل با نمای خیره کننده از ساحل موجب گردیده که دست گردشگران برای انتخاب گزینه ای مناسب باز باشد و قادر باشند اتاقی متناسب با بودجه و نیازهایشان را برای خود برگزینند.

موقعیت مکانی هتل


همان‌گونه که پیش تر نیز بدان اشاره شد، هتل مدر ریزورت از نظر موقعیت مکانی در جایی بسیار مطلوب و در نزدیکی سواحل دیدنی آنتالیا و جاذبه های گردشگری شهر کمر قرار گرفته است و با نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس فاصله بسیار اندکی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل مدر ریزورت


فاصله هتل تا ساحل و پارک مونلایت: ۵۰۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا ویرانه های شهر شلگه: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه فاسلیس: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است