search
menu

هتل Maxx Royal Belek Golf Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Maxx Royal Belek Golf Resort
امکانات کلی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Maxx Royal Belek Golf Resort


هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت، یک هتل ۵ ستاره زیبا و لوکس با امکانات رفاهی و تفریحی عالی در منطقه بِلک شهر ساحلی آنتالیا در ترکیه است. موقعیت مکانی عالی هتل Maxx Royal Belek Golf Resort باعث شده مهمانان زیادی در سفر به آنتالیا این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و یک ساحل اختصاصی بسیار بزرگ دارد. انواع تفریحات و تجهیزات لازم برای لذت بردن از تعطیلات روزهای گرم و آفتابی در حد عالی و فوق العاده در این هتل فراهم گشته اند. معمولا مهمانانی که در این هتل اقامت می گزینند، از مشتریان قدیمی هستند که بارها این هتل را رزرو کرده و از خدمات ارائه شده در آن رضایت کامل داشته اند. دسترسی سریع و آسان از هتل به جاذبه های دیدنی شهر نظیر باشگاه های گلف و مراکز خرید آنتالیا از جمله مزایای هتل به حساب می آید. گرچه، امکانات و خدمات هتل و تلاش بی وقفه کارکنان چنان لحظات شاد و مهیجی برای مهمانان به وجود می آورند که مهمانان به بیرون رفتن از هتل حتی فکر هم نمی کنند.

امکانات کلی هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا


اقامت در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا از هر بابت برای مهمانان رضایت بخش و دلنشین است. تمام امکانات و خدمات در نظر گرفته شده در هتل شایسته درجه ۵ ستاره هستند. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به آنتالیا سفر می کنند می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند و از بابت امنیت خیالشان راحت باشد. در تمام نقاط هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت برای مهمانان مقدور است تا بتوانند با دنیای بیرونشان در ارتباط بوده و کارهایشان را سروقت انجام دهند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی مشغول خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات و نیازهای مهمانان است. مهمانان می توانند برای دریافت خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، مراقبت از کودک، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات اتاق، خدمات اتاق های وی آی پی، خدمات کانسیرج، ترانسفر فرودگاهی، فتوکپی، فکس، برگزاری جلسات مهم و میتینگ ها، کرایه اتومبیل، بازدید از جاهای دیدنی آنتالیا، تبدیل ارز و غیره به پذیرش مراجعه کنند. جهت آسایش و راحتی هر چه بیشتر مهمانان در لابی هتل مبلمان، میز، آسانسور، اتاق چمدان، ایستگاه روزنامه، فروشگاه و گیفت شاپ مهیا شده اند تا مهمانان در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. در فضای بیرونی هتل علاوه بر ساحل اختصاصی مبلمان، تراس آفتاب، فضای سبز و باغ وجود دارند و مهمانان اوقات بیکاری و فراغتشان را در آن ها سپری می کنند. تمام کارکنان هتل مجرب و کارآزموده هستند و با صبر و شکیبایی به نیازهای مهمانان رسیدگی می کنند و از آن جایی که به زبان های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی تسلط دارند، در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی دچار مشکل نمی شوند. نکته ای که لازم است مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی شان دارند بدانند، این است که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند. بنابراین، بهتر است این مهمانان هنگام رزرو بلیط هواپیما آنتالیا و هتل دقت نمایند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا تنوع تفریحات و سرگرمی ها به قدری بالا است که مهمانان به بیش از ۲۴ ساعت در شبانه روز احتیاج خواهند داشت. هر آن چه که می تواند یک مسافرت ساحلی را شیرین و جذاب و در عین حال خاطره انگیز کند، در این هتل وجود دارد. مهمانانی که در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت اقامت می کنند می توانند در فعالیت ها و سرگرمی هایی چون ایروبیک، تیراندازی با کمان، موسیقی و نمایش زنده، شب های فیلم، تنیس در زمین مخصوص، سرگرمی های عصرانه، تفریحات ورزش های آبی، نایت کلاب، غواصی، بولینگ، قایق سواری، کتابخوانی در کتابخانه، کرایه دوچرخه و دوچرخه سواری، دارت، موج سواری، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق گیم و دوره آموزشی گلف مشارکت کرده و به شکلی سالم و نشاط آور از لحظه لحظه دقایقاشان لذت ببرند.
البته که کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها هم تفریحات و سرگرمی هایی نظیر کلاب کودکان، زمین بازی در محیط داخلی و خارجی، اسباب بازی، شبکه های تلویزیونی کودک، کتاب، موسیقی و دی وی دی های مخصوص کودکان، انجام حرکات ژیمناستیک، کالسکه، پازل و تخته های بازی در نظر گرفته شده اند. زمین بازی که برای کودکان طراحی شده، ۵۰۰ متر مربع مساحت دارد. همچنین، داخل فضاهای بازی دوربین های مداربسته نصب گردیده اند و مدام در حال بررسی هستند. تمام خدمات و وسایل مورد نیاز کودکان از طریق پذیرش باید درخواست شوند.
وجود ساحل اختصاصی در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا از بزرگ ترین مزایای اقامت در آن است. زیرا مهمانان برای استفاده از تفریحات و ورزش های آبی مجبور نیستند به سواحل دیگر بروند یا برای شنا کردن در دریا یا لذت بردن از حمام آفتاب دنبال پلاژ مخصوص بگردند. در ساحل اختصاصی هتل امکان انجام انواع تفریحات آبی وجود دارد و تعداد زیادی تخت، چتر آفتاب و بار نوشیدنی و خدمات در آن تعبیه شده اند تا روز مهمانان را بسازند. مهمانانی که علاقه مند شنا در استخر و فضای درونی هتل هستند، می توانند به یکی از ۳ استخر هتل مراجعه کنند. در این هتل یک استخر روباز بزرگسال، یک استخر روباز کودک و یک استخر در فضای بسته وجود دارند. استخرهای روباز به صورت فصلی و با گرم شدن هوا فعالیت می کنند اما استخر فضای بسته در سراسر سال قابل استفاده است. در استخر روباز هتل وجود سرسره های آبی آن را برای کودکان و بزرگسالان هیجان انگیزتر کرده است. تخت و چترهای آقتاب اطراف استخر نیز جهت گرفتن حمام آفتاب فراهم گشته اند. بار نوشیدنی جات کنار استخر برای مهمانان نوشیدنی های خوش طعم و خنک آماده و سرو می کند. استفاده از جکوزی، سونا و اتاق بخار نیز برای مهمانان مقدور است. آب تنی در حمام عمومی و تجربه حمام ترک به سبک عثمانی از جمله مواردی است که نباید از قلم انداخته شود. آب تنی در حمام ترک عثمانی لذت دیگری دارد.
چنان چه مهمانان احساس خستگی و نیاز به ریلکسیشن داشته باشند، مرکز سلامت و اسپای هتل آماده ارائه انواع خدمات مراقبتی از جمله ماساژ است. مهمانانی که به فکر سلامت و تناسب اندامشان در طول سفر هستند، می توانند در کلاس های یوگا و بدنسازی شرکت کرده و یا از باشگاه بدنسازی مجهز هتل برای انجام تمریناتشان استفاده کنند. همچنین، می توانند در انجام تمریناتشان از مربی خصوصی کمک بگیرند.
خانم ها و آقایانی که به ظاهر زیبا و مرتب خود اهمیت قائل هستند، می توانند از خدمات سالن زیبایی هتل که شامل مانیکور، پدیکور، کوپ، براشینگ، رنگ، میکاپ، مراقبت های فیشیال و مراقبت های مو هستند، استفاده کنند. زیبایی و تمیزی همیشه جزو اولیت های این مهمانان است که سالن زیبایی هتل در این زمینه آن ها را راضی و خوشنود نگه می دارد.

رستوران هتل


در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا رستوران های متعددی وجود دارند که انواع غذاهای بین المللی، ژاپنی، مدیترانه ای، یونانی و ترکی تهیه و سرو می کنند. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای سرو شده و شامل غذاهای قاره ای، ایتالیایی، انگلیسی، ایرلندی، وگان، حلال، بدون گلوتن، آسیایی و آمریکایی است. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. در این هتل علاوه بر رستوران ۱۳ گزینه صرف نوشیدنی وجود دارد که هر کدام طراحی منحصر به فرد دارند. همچنین، در نانوایی و قنادی هتل انواع کیک ها، نان ها، شکلات ها و شیرینی ها به صورت تازه و گرم تهیه و سرو می شوند.

اتاق های هتل


در هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا انواع اتاق ها نظیر اتاق خانواده، سوئیت عروس و داماد، سوئیت بزرگ و کوچک و ... با دکوراسیون های زیبا و خاص و با امکانات و ویژگی های متنوع وجود دارند. مهمانان با توجه به اولویت ها و نیازهایشان می توانند اتاق مد نظر خود را رزرو کنند. منظره اتاق ها را دریا، فضای سبز، استخر و یا باغ تشکیل داده است و چشم انداز فوق العاده ای دارند. برخی از سوئیت ها شبیه ساز هتل های جزیره مالدیو هستند و میان استخر و روی آب واقع شده اند. برخی از سوئیت های دسترسی اختصاصی به استخر یا باغ دارند. اسباب و طراحی اتاق ها بسیار شیک و مدرن هستند و از رنگ های ملایم و هماهنگ در آن ها استفاده شده است. کف اتاق ها با پارکت چوبی پوشش یافته و دیوارهای اتاق ها عایق صدا هستند. استعمال سیگار نیز در اتاق ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا از نظافت بسیار خوبی برخوردار هستند. تمام پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و روی سطوح اشیاء رعایت و اعمال می شوند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در اتاق ها امکانات رفاهی شامل مبلمان، تخت، مینی بار، تلویزیون ال سی دی، کمد، میز، آینه، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله و لوازم بهداشتی وجود دارند. مهمانان در اتاق های این هتل اقامتی لوکس و به یاد ماندنی تجربه می کنند.

فاصله هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید فورسامال: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۹.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: ۲۰.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است