search
menu

هتل Marin Hotel Kemer Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Marin Hotel Kemer
امکانات و خدمات عمومی هتل مارین کمر آنتالیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مارین کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Marin Hotel Kemer


هتل مارین کمر آنتالیا، هتل ۳ ستاره زیبا در منطقه کمر آنتالیا است و امکانات رفاهی و خدمات مناسب و گوناگون برای مهمانان فراهم کرده است. هتل مارین کمر آنتالیا گزینه مناسب برای آن دسته از مهمانانی است که دوست دارند در سفر به آنتالیا ضمن تجربه اقامت راحت با امکانات عالی، هزینه مقرون به صرفه و مناسب بپردازند. هتل تا ساحل بل دیبی فاصله کمی دارد و مهمانان می‌توانند در مدت زمان کم بدون پیمودن مسافت طولانی، به ساحل دسترسی داشته باشند. همچنین، مهمانان می‌توانند در مدت زمان اقامتشان از جاهای دیدنی آنتالیا همچون آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا و ... بازدید نمایند. کارکنان Marin Hotel Kemer بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل مارین کمر آنتالیا


در هتل مارین کمر آنتالیا امکانات و خدمات متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از دیگر شهرها به جای خرید بلیط هواپیما آنتالیا با خودروی شخصی‌شان سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. مهمانان برای دسترسی به اینترنت وای فای در هتل بایستی بابت هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱ یورو پرداخت کنند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه وندینگ نوشیدنی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. درمحوطه بیرونی هتل نیز فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس آفتاب و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها شامل اتاق‌ها دبل تریپل و ... با امکانات متنوع در هتل مارین کمر آنتالیا قابل رزرو هستند. اکثر اتاق‌ها از چشم اندازهای فضای سبز، کوهستان و استخر برخوردار هستند. برخی اتاق‌ها بالکن دارند که میز و صندلی مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه شده و برای استراحت بسیار مناسب هستند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و دلباز است. چیدمان اتاق‌ها نیز باسلیقه و مرتب صورت گرفته و فضای دنج و دلنشین دارند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌ها پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تحویل اتاق‌ها در هتل مارین کمر آنتالیا ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل مارین کمر آنتالیا امکانات رفاهی عالی شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


مهمانان علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت و دلنشین در این هتل، می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم کننده اوقات خوش و خاطره انگیزی سپری کنند. هتل دارای یک استخر روباز است که به طور فصلی فعالیت می‌کند. در روزهای گرم آفتابی تابستان شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب بسیار لذت‌بخش است، به خصوص اگر همراه با سرسره‌های آبی باشد. در این هتل استخر کودک هم وجود دارد. در اطراف استخر تخت‌ و چتر آفتاب، حوله و ... قرار داده شده‌اند تا مهمانان بتوانند استراحت کرده و از روز تابستانی خنک و پرنشاطشان لذت ببرند. در مرکز اسپای هتل خدمات ماساژ، حمام، اتاق بخار، سونا و ... ارائه می‌شوند و روزی سرشار از آرامش و بدون استرس برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، دیگر فعالیت‌های محبوب و پرطرفدار هتل تماشای رویدادهای ورزشی زنده، کرایه دوچرخه، قایقرانی، دارت، تنیس روی میز، بیلیارد، شام‌های شبانه موضوعی، تفریحات عصرانه و ... هستند. برای کودکان نیز زمین بازی مخصوص در نظر گرفته شده تا اوقات بیکاری و فراغتشان را با بازی کردن پر کنند.

رستوران هتل


در رستوران هتل مارین کمر آنتالیا وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاها و خوراکی‌های رنگارنگ و خوشمزه محلی، آمریکایی و حلال است. بار نوشیدنی‌جات نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل مارین کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی بل دیبی: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا گونیوک کانیون: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۶٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل عایشیقی: ۸ کیلومتر
فاصله تا مارینای کمر آنتالیا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزادی تجاری آنتالیا: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است