search
menu

هتل Linda Villa Belek Antalye

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Linda Villa Belek Antalya
امکانات عمومی هتل ویلایی لیندا بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل ویلایی لیندا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Linda Villa Belek Antalya


هتل ویلایی لیندا یکی از محل‌های اقامت بسیار جالب و موردتوجه در منطقه بلک آنتالیا است. این هتل ویلایی ۴ ستاره بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند و به دلیل پیرامون و محوطه بی‌نظیر این هتل اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. این هتل در ۵ کیلومتری پارک سرزمین افسانه‌ای در شهر بلک واقع‌شده است و با اقامت در هتل Linda Villa Belek Antalya می‌توانید به‌راحتی به این پارک دسترسی داشته باشید. همچنین دسترسی به موزه‌ها و مراکز خرید و پارک‌های آبی آنتالیا نیز از این هتل آسان است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که با ۲۲ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است و باید برای استفاده از این شاتل هزینه پرداخت کنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به استخر شنا، شاتل فرودگاهی، تراس و باغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویلایی لیندا بلک آنتالیا


پرسنل مجرب این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط داشته و در بخش پذیرش با خوش‌رویی از شما استقبال می‌کنند و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. به یاد داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از محوطه اطراف برای پارک خودرویشان استفاده کنند. همچنین دسترسی به اینترنت در هتل Linda Villa Belek Antalya امکان‌پذیر نیست، بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رسیدن به فرودگاه می‌توانید سیم‌کارت ترکیه می‌توانید از اینترنت سیم‌کارت بهره‌مند شوید. علاوه بر این‌ها، حیوانات خانگی نیز اجازه ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به باغ، استخر روباز و پاسیو اشاره کرد. همچنین در این هتل ویلایی می‌توانید از سونا بهره‌مند شده و بعد از گشت‌وگذار و خستگی در این محل استراحت کنید. در رابطه با فضای بیرونی و محوطه این هتل می‌توان به امکاناتی نظیر باربیکیو اشاره کرد که می‌توانید انواع غذاها را در آنجا تهیه‌کرده و نوش جان کنید. فضای بیرونی و محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است که مبلمان زیبایی در این محوطه چیده شده‌اند. همچنین از بالکن موجود در داخل اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از محوطه اطراف را تماشا کنید، محوطه این هتل به طرز زیبایی رو به کوه، استخر و باغ است. توجه داشته باشید که استفاده از استخر هتل Linda Villa Belek Antalya نیز رایگان بوده و در هر ساعتی از شبانه‌روز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. دقت داشته باشید که سایر سرگرمی‌های ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از پارک آبی، پیست اسب‌سواری و زمین گلف که برای استفاده از این‌ها باید هزینه مجزا پرداخت کنید ولی استفاده از استخر و سونا رایگان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


همه واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت ویلا بوده و هریک از واحدها شامل یک تختخواب دونفره و یک تخت خواب تک‌نفره هستند. توجه داشته باشید که هر یک از واحدهای موجود در این هتل ظرفیت بیش از ۶ نفر دارند و برای سفرهای دسته‌جمعی و خانوادگی بسیار مناسب هستند. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل ویلایی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا با بالکن هستند. همچنین هر یک از ویلاها شامل دو اتاق‌خواب و آشپزخانه با تجهیزاتی کامل مانند ماشین ظرف‌شویی، یخچال، توستر، اجاق‌گاز، میز غذاخوری، کتری برقی، ماشین لباسشویی و مینی بار هستند. همچنین در پذیرایی این ویلاها نیز می‌توانید از تلویزیون، فضای نشیمن، میز غذاخوری و کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. هر یک از واحدهای اقامتی در هتل Linda Villa Belek Antalya دارای ورودی اختصاصی بوده و امکانات مربوط به اتوکشی نیز در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. حمام‌های اختصاصی موجود در داخل واحدها نیز مجهز هستند.

فاصله هتل ویلایی لیندا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است