search
menu

هتل Lina 1 Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lina 1
امکانات و خدمات عمومی هتل لینا ۱
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل لینا ۱ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lina 1


در منطقه بلک در شهر ساحلی و تماشایی آنتالیا در کشور ترکیه، هتلی وجود دارد که ویلاهایی راحت و لوکس را برای اقامت ارائه می‌کند و هتل لینا ۱ نام دارد. هتل لینا ۱ بلک دارایی فضایی وسیع و سرسبز است که ویلاهای اختصاصی با امکانات کامل را در بر دارد. هتل Lina 1 برای مسافرانی که قصد دارند در طول اقامت خود راحت باشند و فضایی شخصی را برای خود داشته باشند؛ بسیار مناسب است. قرارگیری ساحل عمومی بلک تا هتل لینا ۱ بلک آنتالیا که فاصله آن کمتر از ۳ کیلومتر است؛ فرصتی مناسب برای خوش گذرانی در ساحل و سپری کردن اوقاتی مفرح و لذت‌بخش در کنار دریای نیلگون و دیدنی است.
اگر قصد داشته باشید که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فرودگاه آنتالیا تا هتل لینا ۱ بلک تنها ۲۶.۳ کیلومتر فاصله دارد. آنتالیا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای گردشگری کشور ترکیه است. آنتالیا در جنوب ترکیه و دریای مدیترانه قرار گرفته است. سواحل دریای مدیترانه و گردشگران بی شمار آن هر ساله به شهر آنتالیا سرازیر می‌شوند و از زیبایی‌های این شهر ترکیه لذت می‌برند. هنگامی که در هتل Lina 1 اقامت دارید؛ حتما به پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا بروید و ساعاتی دلچسب و خاطره‌انگیز را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل لینا ۱


امکانات و خدمات متنوع و باکیفیتی در ویلاهای هتل لینا ۱ بلک وجود دارد که برای اقامت آسوده و بدون کمبود مسافران تعبیه شده‌اند. در ابتدا که وارد هر یک از ویلاهای هتل لینا ۱ شوید؛ حیاط و محوطه‌ای سرسبز، شاداب و چشم‌نواز و همچنین استخر و صندلی‌هایی برای استراحت کنار استخر را می‌بینید. در تمام فضای هتل شما به اینترنت رایگان دسترسی دارید. در هتل Lina 1 به تراسی دلنشین با میز و صندلی دسترسی دارید و می‌توانید با خانواده و یا دوستان خود در آنجا گپ بزنید، خوراک‌های لذیذ را کبابی کنید و اوقاتی خوش را بگذرانید. با توجه به امکانات خوبی که هتل لینا ۱ بلک دارد؛ رزرو بلیط چارتر، سفر به آنتالیا و سپری کردن روزهایی مفرح و به‌یادماندنی در هتل لینا ۱ می‌تواند انتخابی با ارزش برای سفری ماندگار در خاطر باشد.

اتاق های هتل


هتل لینا ۱ دارای ویلاهای اختصاصی است که با وسعت و متراژی عالی برای اقامت انواع خانواده‌ها فراهم شده‌اند. هتل Lina 1 ویلاهایی است دو طبقه که دارای فضای نشیمن، اتاق ‌خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی است. در مجموع در هر ویلا سه اتاق خواب وجود دارد که در یکی از آنها یک تخت دابل قرار دارد و در هر یک از دو اتاق خواب دیگر، دو تخت سینگل وجود دارد. ویلاهای هتل لینا ۱ دارای بالکن هم هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل لینا ۱ که دکوراسیونی گیرا و جذاب دارند؛ تجهیزات و وسایل بسیار خوبی قرار دارند تا اقامتی با آسودگی کامل و بدون کمبود برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل Lina 1 شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، صندلی کودک، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. در ویلاهای هتل لینا ۱ بلک آنتالیا انواع امکانات برای اقامتی چند روزه، فراموش‌نشدنی و راحت وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، آشپزخانه مجهز به وسایل کامل آشپزی، ماشین لباسشویی، گاز و سینک ظرفشویی است. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل لینا ۱ نمی‌توانید از سیگار استفاده کنید؛ اما می‌توانید در فضای باز و محوطه هتل لینا ۱ بلک سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از بخش‌های جذاب هتل لینا ۱، باغ و فضای سبز تماشایی و چشم‌گیر آن با امکان گریل کردن است که برای تفریح مناسب است. یکی از تفریحات دیگری که می‌توانید در هتل Lina 1 انجام دهید؛ شنا کردن در استخر در میان حیاط و استراحت بر روی صندلی‌‌های کنار استخر است.

فاصله هتل لینا ۱ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کاریا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کادریه: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس آنتالیا: ۱۳ کیلومتر


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است