search
menu

هتل Limak Atlantis Deluxe Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Limak Atlantis Deluxe Antalya
امکانات کلی هتل هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Limak Atlantis Deluxe Antalya


هتل لیماک آتلانتیس دلوکس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره و تاپ شهر ساحلی آنتالیا در ترکیه است که مقابل ساحل قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی است. در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و فوق العاده به مهمانان ارائه می گردد. موقعیت مکانی هتل Limak Atlantis Deluxe Hotel Antalya به گونه ای است که برای تجربه یک تعطیلات عالی در فصل تابستان گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. وجود امکانات لوکس و هیجان انگیز و نزدیک بودن به بسیاری از جاذبه های شهر از مزایای اقامت در این هتل هستند.

امکانات کلی هتل هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا


در سراسر این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان امکان پذیر است. مهمانانی که با خودروی شخصی شان به سفر آمده اند، می توانند از پارکینگ رایگان و امن هتل استفاده کنند. برای افراد کم توان و یا ناتوان امکانات مخصوص در نظر گرفته شده اند. در فضای بیرونی هتل محوطه پیک نیک، میز و مبلمان، تراس آفتاب، امکانات کباب پزی و منقل و باغ فراهم شده اند تا مهمانان ساعاتی را که در هتل می گذرانند، سرگرم و راحت باشند.
پذیرش ۲۴ ساعته در لابی هتل مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رسیدگی به سوالات و نیازهای مهمانان است. خدماتی از قبیل خشکشویی، اتو، لباس شویی، کانسرج، تهیه بلیط هواپیما، گشت شهری و بازدید از جاذبه ها، تبدیل ارز، مراقبت از کودک، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ و جلسات مهم، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، خدمات وی آی پی و ... توسط تماس با تلفن داخل اتاق و یا مراجعه حضوری به مهمانان ارائه می شوند. در لابی هتل امکاناتی چون مبلمان، تلویزیون، فضای مخصوص استعمال سیگار، آسانسور، فروشگاه، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، روزنامه، سالن زیبایی و آرایشگاه وجود دارند. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، روسی و هلندی مسلط هستند و به راحتی می توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند. لازم است مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما آنتالیا و سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند، بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا به قدری امکانات تفریخی متنوع و زیبا وجود دارند که مهمانان می توانند تمام مدت زمانی که در آنتالیا هستند، در هتل سپری کنند، بدون آن که لحظه ای حوصله شان سر برود. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند در فعالیت های سرگرم کننده و تفریحی از قبیل بینگو، تیراندازی، ایروبیک، ورزش های زنده، شام های موضوعی شبانه، موسیقی و نمایش های زنده، کلوب شبانه، بولینگ، مینی گلف، دوچرخه سواری، قایق سواری، موج سواری، ورزش های آبی، تنیس روی میز، بیلیارد، ماهیگیری، گیم کلاب، دارت و دوره آموزشی گلف شرکت کنند. کسانی که اهل مطالعه هستند، می توانند به کتابخانه هتل مراجعه کرده و به مطالعه بپردازند. برای کودکان نیز کلاب، زمین بازی و امکانات تفریحی مجزا و مناسب در نظر گرفته شده اند.
کودکان می توانند در محوطه های بازی داخلی و بیرونی به بازی، تماشای فیلم های آموزشی و یا خواندن کتاب مشغول شوند. قرار گرفتن هتل در کنار ساحل و داشتن ساحل اختصاصی باعث شده مهمانان بتوانند از هرگونه فعالیت تفریحی و ورزش های آبی بهره مند شوند.
در ساحل اختصاصی هتل امکانات متنوع نظیر تخت و چترهای آفتاب وجود دارند و استفاده از امکانات ورزش های آبی امکان پذیر است. در داخل محوطه هتل نیز چندین استخر روباز و بسته وجود دارند. در کنار استخرها نیز تمام امکانات برای شنا کردن و گرفتن حمام آفتاب مهیا شده اند. برای کودکان استخر مخصوص طراحی شده است تا بتوانند کنار بزرگسالان از آب بازی لذت ببرند. وجود سرسره ها در استخر هتل هیجان زیادی به آن بخشیده و در روزهای گرم آفتابی جزو قشنگ ترین تفریحات به حساب می آید. مهمانانی که دوست دارند به ریلکسیشن بپردازند، می توانند از خدمات اسپا، مراقبتی، ماساژ، اتاق بخار، سونا، حمام، بادی اسکراب و صندلی ماساژور استفاده کنند و یک روز دور از استرس و پر از آرامش تجربه نمایند.
بسیاری از مهمانان به خصوص خانم ها نگران زیبایی خود در طول سفر هستند که می توانند در هتل لیماک آتلانتیس دلوکس از خدمات مانیکور، پدیکور، آرایشی و مراقبتی بهره مند شوند. مهمانان ورزشکاری که به سلامت و تناسب اندامشان حساسیت زیادی نشان می دهند، می توانند به باشگاه بدنسازی هتل مراجعه کرده و تمریناتشان را در محیطی مجهز با امکانات بالا انجام دهند.

رستوران هتل


در محوطه هتل سه رستوران وجود دارد که هر کدام خدمات خاص خود را دارند و غذاهای باکیفیت و خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می کنند. وعده صبحانه به صورت سلف سرویس سرو شده و شامل منوی قاره ای، انگلیسی، ایرلندی، وگان، حلال، آمریکایی و بدون گلوتن است. رستوران پینه آ دارای منوی بوفه ای است و رستوران داینَستی در وعده شام غذاهای ترکی را به صورت منوی آلاکارته سرو می کند. رستوران ایتالیایی لا کوچینا نیز دارای منوی آلاکارته بوده و غذاهای خوشمزه و متنوع ایتالیایی سرو می کند. برای کودکان و افراد دارای رژیم غذایی خاص نیز منوی ویژه در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق های هتل دارای دکوراسیون، چیدمان و طراحی لوکس و مدرن هستند و از لحاظ راحتی و ایمنی در سطح عالی قرار دارند. نظافت اتاق ها بسیار خوب بوده و به طور مداوم کنترل و رسیدگی می شود. انواع اتاق های خانواده، سوئیت عروس و وی آی پی در هتل قابل رزرو هستند. منظره اتاق ها از دریا، باغ و استخر تشکیل شده است و اکثر اتاق ها دارای بالکن های مبلینه هستند. مهمانان با توجه به نیازها و اولویت هایشان می توانند اتاق مورد نظرشان را رزرو کنند.
تمام اتاق های هتل لیماک آتلانتیس دلوکس مجهز به سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تخت خواب راحت، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، چای/ قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، دوش، لوازم بهداشتی، میز و کمد هستند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. راحتی، ایمنی و نظافت اتاق های هتل بسیار عالی هستند.

فاصله هتل لیماک آتلانتیس دلوکس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید لند آو لگندز: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی بلک: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پلاژ بانوان بوغازکنت: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لگندز: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است