search
menu

هتل Limak Arcadia Golf Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Limak Arcadia Golf Resort
امکانات کلی هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Limak Arcadia Golf Resort


هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت، یکی از هتل های ۵ ستاره زیبا در منطقه بِلِک شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه است. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی متنوع سعی در جلب رضایت و خشنودی مهمانان دارد و کارکنان هتل با دل و جان تلاش می کنند تا مهمانان اقامت راحت و به یاد ماندنی در آنتالیا تجربه کنند. موقعیت مکانی هتل Limak Arcadia Golf Resort بسیار زیبا است و هتل علاوه قرار گرفتن در مقابل منظره زیبای دریا، ساحل اختصاصی با امکانات جذاب نیز دارد. از این هتل چشم انداز دریای آکدنیز و بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا مشاهده می شود. مسافت کمی که بین هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت با بسیاری از جاذبه ها از جمله باشگاه های گلف و مراکز خرید آنتالیا وجود دارد، از مزایای هتل به حساب می آید و برای مهمانان حائز اهمیت است. اقامت در این هتل می تواند زیباترین لحظات و خاطرات را برای هر گردشگری رقم بزند.

امکانات کلی هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا


مهمانانی که در هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا اقامت می گزینند، با بهره مندی از امکانات و خدمات متنوع نهایت آرامش و آسایش را تجربه می کنند. در این هتل برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان از دیگر شهرهای ترکیه یا کشورهای همسایه به آنتالیا سفر کرده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است که امنیت بالایی دارد و مهمانان می توانند با خیال راحت ماشینشان را در آن پارک کنند. در سراسر هتل اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در اختیار مهمانان قرار داده می شود که این امر جزو مهم ترین موارد برای هر مسافری است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی به تمام سوال ها و نیازهای مهمانان رسیدگی می کند. مهمانان می توانند برای دریافت خدمات متنوع از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، مراقبت از کودک، تبدیل ارز، خدمات کانسرج، خرید بلیط هواپیما، بازدید از جاذبه ها و گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات اتاق وی آی پی، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات اتاق و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند.
در لابی هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر مهمانان امکاناتی شامل آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، میز و مبلمان، فروشگاه، گیفت شاپ، فضای مخصوص استعمال سیگار و ایستگاه روزنامه فراهم شده اند. در فضای بیرونی هتل نیز علاوه بر ساحل اختصاصی مبلمان، تراس، تراس آفتاب، بالکن، فضای سبز و باغ وجود دارند تا مهمانان بتوانند اوقات بیکاری و فراغتشان را در آن ها سپری کنند. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل به زبان های انگلیسی، ترکی، عربی، آلمانی، فرانسوی، هلندی و روسی مسلط هستند و در برقراری ارتباط با مهمانان خارجی از سراسر دنیا با هیچ مشکلی مواجه نمی شوند. لازم است مهمانانی که بلیط هواپیما آنتالیا را برای خود و حیوان خانگی شان رزرو می کنند بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

امکانات تفریحی هتل


در هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت تنوع خدمات و امکانات تفریحی انتها ندارد و مهمانان با بهره مندی از این تفریحات به قدری سرگرم می شوند که هرگز گذر زمان را احساس نمی کنند. بسیاری از مهمانان این هتل باور دارند داخل هتل به قدری فعالیت های جذاب و هیجان انگیز وجود دارند که در صورت بازدید نکردن از بیرون هتل هرگز چیزی از دست نداده و برای لحظه ای حوصله شان سر نمی رود.
مهمانان می توانند در هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا در فعالیت هایی نظیر ایروبیک، بینگو، تیراندازی با کمان، وقایع ورزشی زنده، موسیقی و نمایش های زنده، کلاس آشپزی، تور یا کلاس درباره فرهنگ محلی، شام های موضوعی شبانه، تنیس در زمین مخصوص، سرگرمی های عصرانه، استفاده از خدمات ورزش های آبی، نایت کلاب، مینی گلف، غواصی، اسب سواری، دوچرخه سواری، قایق رانی، دارت، موج سواری، تنیس روی میز، کارائوکه، بیلیارد، ماهیگیری، کتاب خوانی در کتابخانه و کلاس های آموزشی گلف شرکت کنند. با وجود این همه فعالیت سالم، متنوع و هیجان انگیز مطمئنا مهمانان در شبانه روز وقت کم آورده و به بیشتر از ۲۴ ساعت زمان نیاز دارند.
البته که هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا به فکر کودکان هم بوده و برای آن ها کلاب کودکان، زمین بازی، کالسکه، فضای داخلی و بسته بازی، موسیقی، کتاب و دی وی دی مخصوص کودکان، پازل و انواع بازی های دستی فراهم کرده است. اقامت در این هتل برای کودکان نیز بسیار لذت بخش و شیرین است. مهمانانی که برای لذت بردن از تابستان و تفریحات جذاب آبی به آنتالیا سفر می کنند، حتما باید این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. زیرا هتل مقابل دریا واقع شده و خود دارای ساحل اختصاصی است. در ساحل اختصاصی هتل انواع خدمات ورزش های آبی ارائه می گردند و همچنین تمام اشیاء لازم برای لذت بردن از آفتاب نظیر تخت و چترهای ساحلی با تعداد زیاد در آن فراهم گشته اند.
همچنین، کسانی که دوست دارند داخل محوطه هتل از شنا کردن لذت ببرند، می توانند به یکی از ۵ استخر هتل مراجعه کنند. در این هتل یک استخر در فضای بسته، یک استخر کودک روباز و سه استخر روباز بزرگسالان وجود دارد. استخر بسته در تمام سال قابل استفاده است و آب گرم و تخت استراحت در کنار استخر دارد. استخرهای روباز به صورت فصلی فعالیت کرده و اطرافشان حوله، چتر و تخت های مخصوص آفتاب مهیا شده اند تا مهمانان بتوانند استراحت کرده و از حمام آفتاب لذت ببرند. در استخر شماره ۵ هتل سرسره های آبی وجود دارند که برای بزرگسالان و کودکان هیجان انگیز هستند و لذت آب بازی در گرمای تابستان را بیشتر می کنند. گفتنی است یکی از استخرهای روباز هتل به شکل پاموک کاله، یکی از جاذبه ها و چشمه های آب گرم طبیعی ترکیه طراحی شده که بسیار زیبا است. در کنار استخر مهمانان می توانند از جکوزی، سونا و اتاق بخار نیز استفاده کنند. علاوه بر این یک مرکز سلامت و اسپا در هتل وجود دارد که انواع خدمات مراقبتی، سپا، ماساژ تراپی، صندلی ماساژور و ریلکسیشن ارائه می دهد. همانان می توانند برای زدودن تمام خستگی هایشان به این مرکز مراجعه کنند.
حمام عمومی و به خصوص حمام ترک از جمله مواردی هستند که استفاده نکردن از آن ها کم لطفی محسوب می شود. بنابراین، پیشنهاد می کنیم از حمام ترک هتل استفاده کرده و از آب تنی در فضای عثمانی لذت ببرید. مهمانانی که در طول سفر به فکر سلامت و تناسب اندامشان هستند می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز هتل استفاده کرده و تمرینات ورزشی شان را به طور مرتب انجام دهندو همچنین، می توانند در کلاس های بدنسازی شرکت کنند. خانم ها و آقایانی که دوست دارند در طول سفر دائما مرتب و زیبا به نظر بیایند، می توانند از خدمات آرایشی و بهداشتی مرکز زیبایی هتل استفاده کنند. در سالن زیبایی هتل خدمات مانیکورف پدیکور، کوپ، براشینگ، رنگ، مراقبت از مو، میکاپ، خدمات وکس و مراقبت های پوستی ارائه می شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل صبحانه به طور همه روز در ساعات معین به صورت بوفه ای سرو می گردد و شامل غذاهای قاره ای، وگان، بدون گلوتن، حلال و آمریکایی است. سه رستوران در محوطه هتل وجود دارند که هر کدام غذاهای گوناگون و خوشمزه تهیه و سرو می کنند. در رستوران پینه آ سه وعده صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ای، در رستوران لا کاچینا غذاهای ایتالیایی به صورت منوی آلاکارته و در رستوران رِد وُک غذاهای چینی فقط در وعده شام به صورت منوی آلاکارته سرو می شوند. در این رستوران ها برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. همچنین، بار نوشیدنی هتل در داخل و بیرون هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم برای مهمانان آماده می کند.

اتاق های هتل


در هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا انواع اتاق ها متناسب با نیازها و شرایط مهمانان وجود داشته و قابل رزرو هستند. منظره اکثر اتاق های هتل را جاذبه های دیدنی شهر، فضای سبز یا دریا تشکیل داده است. اتاق ها عایق صدا هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است. مهمانان می توانند در این هتل اتاق خانواده، سوئیت عروس و داماد، اتاق استاندارد دوبل یا توئین، اتاق دوبل اکونومی، سوئیت دارای جکوزی و سوئیت پرزیدنتال رزرو کنند.

امکانات اتاق های هتل


طراحی اتاق های هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت آنتالیا بسیار زیبا و دلباز هستند و در دکوراسیون آن ها از رنگ های گرم استفاده شده است. اتاق های فضای دنج و دلنشینی دارند و تمام امکانات رفاهی استاندارد و مورد نیاز را به بهترین شکل دارا هستند. دکوراسیون اتاق ها شیک و مدرن بوده و نظافتشان بسیار رضایت بخش است. تمام پروتکل های بهداشتی در اتاق ها، فضاهای داخلی و عمومی و سطوح اشیاء ها به طور کامل رعایت و اعمال می شود. همچنین، خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به همه اتاق ها ارائه می گردد.
همه اتاق ها دارای امکانات رفاهی شامل مبلمان، تخت خواب، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، مینی بار، پشه بندهای توری، کف پارکت شده، سیستم گرمایشی، محل نشمین، چای/ قهوه ساز، کمد، آینه، میز، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، حوله خشک کن، سشوار، دوش یا وان، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتاق ها با قابلیت دسترس ویلچر بوده و برای افرادی که از ویلچر استفاده می کنند سینک و دستشویی مخصوص فراهم شده اند.

فاصله هتل لیماک آرکادیا گلف ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۲۰.۶ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه آنتالیا: ۳۲.۲ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است