search
menu

هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya
امکانات کلی هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya


هتل لارا گاردن بوتیک از هتل‌های آنتالیا در منطقه لارا با چشم انداز پارک پروانه است. رسیدن از این هتل به شهر باستانی Perge با ماشین ۲۰ دقیقه طول می‌کشد. این هتل در سال ۲۰۱۹ با یک مفهوم معماری جدید بازسازی شده است. نزدیک بودن این هتل به سواحل زیبای کوندو، مویدا و پلاژ لارا هالک و سایر جاذبه‌‌های گردشگری از جمله دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا، آکوالند، آکواریوم آنتالیا و موزه آنتالیا همه ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است. این هتل 11 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و با تاکسی تقریبا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا به آن‌جا برسید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است.

امکانات کلی هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا


این هتل برای راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر روباز فصلی و بار ارائه می‌دهد. هتل دارای ساحل خصوصی و باغ است که هر دو گزینه‌های بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت به حساب می‌آیند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سالن مشترک، میز تور، انبار چمدان و مبادله ارز برای میهمانان است. برای آسودگی خاطر به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. اینترنت بی سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و فضاهای عمومی در دسترس است.
توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. بعد از شنا در استخر می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. با وجود دتکتور دود و کپسول آتش نشانی در هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. علاوه بر خدمات گفته شده در بالا خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. نظافت نیز به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. پرسنل کار آزموده و مجرب هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya با تسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان بوده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. توجه داشته باشید که هزینه اقامت برای کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا آخر شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا دارای ۵۲ اتاق شیک و مدرن با امکانات رفاهی عالی است. برخی اتاق‌ها رو به دریا و برخی رو به باغ هستند. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق یک نفره، اتاق دبل و اتاق توئین. هر یک از اتاق‌های هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya مجهز به سیستم تهویه مطبوع، کولر، سیستم گرمایشی، چای‌ساز، مینی بار، وسایل اتو، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع جهانی است. حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و سایر ملزومات بهداشتی رایگان در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل می‌توانند از صبحانه بوفه ای لذت ببرند. انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ برای وعده‌های ناهار و شام در رستوران هتل Lara Garden Butik Hotel Antalya سرو می‌شود.

فاصله هتل لارا گاردن بوتیک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر شهرداری کلان شهر آنتالیا: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه سونا اینان کیراک: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا مناره فلوت: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای Kaleici: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است