search
menu

هتل Lara Beach Homes Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lara Beach Homes
امکانات و خدمات عمومی هتل لارا بیچ هومز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل لارا بیچ هومز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lara Beach Homes


هتل لارا بیچ هومز، هتل آپارتمانی سه ستاره است که در منطقه لارا در شهر ساحلی و گردشگر پذیر آنتالیا در کشور ترکیه قرار گرفته است. هتل آپارتمان لارا بیچ هومز برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی راحت و آسوده را در کنار ساحل تجربه کنند؛ ایده‌آل است. اگر بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید اصلا نگران نباشید، زیرا فرودگاه آنتالیا تا هتل Lara Beach Homes تنها ۶.۷ کیلومتر فاصله دارد. منطقه لارا در کنار دریای نیلگون و تماشایی مدیترانه قرار دارد و سالانه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای تفریح و استراحت به آنتالیا سفر می‌کنند و هتل‌های لوکس و متنوع منطقه لارا را برای اقامت انتخاب می‌کنند. در طول مدت زمان سفر خود حتما از پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا هم بازدید کنید چرا که یکی از بزرگ‌ترین و مفرح‌ترین پارک‌های آبی کشور ترکیه است که طی سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و توانسته نظر گردشگران متعددی را به خودش جلب کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لارا بیچ هومز


هتل آپارتمان لارا بیچ هومز امکانات و خدماتی متناسب با اقامتی خوش و به‌یادماندنی دارد که با بالاترین کیفیت در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. امکاناتی که در هتل Lara Beach Homes وجود دارد شامل پارکینگ، آسانسور، اینترنت رایگان با قابلیت دسترسی در تمام فضاهای هتل، فضای سبز و باغی سرسبز، استخر، ساحل اختصاصی و فکس و فتوکپی. خدماتی که در هتل لارا بیچ هومز آنتالیا برای اقامت بدون کمبود و راحت مسافران قابل ارائه است شامل مواردی است از قبیل نظافت روزانه، پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، تبدیل ارز و میز تور برای معرفی تورهای متنوع برای علاقه‌مندان به بازدید شهر زیبای آنتالیا با برنامه‌ریزی مشخص. یکی از مزیت‌های هتل لارا بیچ هومز این است که می‌توانید در هتل حیوانات خانگی خود را با پرداخت هزینه‌ای، به همراه داشته باشید. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید؛ از هتل لارا بیچ هومز درخواست تاکسی کنید تا به آسانی تردد کنید. کارکنان هتل آپارتمان لارا بیچ هومز علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی و روسی هم مسلط هستند و با مهمان‌نوازی مثال‌زدنی و عالی از مسافران استقبال و پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل Lara Beach Homes انواع اتاق‌ها و واحدهای آپارتمانی قرار دارد که هر کدام با طراحی و چیدمانی دل‌نواز و چشم‌گیر آماده اقامت راحت مسافران هستند. اتاق‌های هتل لارا بیچ هومز شامل اتاق‌هایی است از نوع اتاق‌های دو نفره به مساحت ۱۸ متر مربع و با تخت دابل و بالکن؛ و اتاق‌های خانوادگی به همراه بالکن و با ظرفیت اقامت چهار فرد که دارای یک تخت دابل و دو تخت سینگل هستند. آپارتمان‌هایی که در هتل لارا بیچ هومز آنتالیا وجود دارد آپارتمان‌های دلوکس با یک اتاق خواب هستند که ظرفیت اقامت پنج فرد را دارند و دارای یک تخت دابل و سه مبل تخت خواب شو هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل لارا بیچ هومز تجهیزات و وسایل بسیار خوبی قرار دارند تا اقامتی شیرین و بدون کمبود برای مهمانان فراهم باشد. امکانات هتل Lara Beach Homes شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی و سشوار هستند. در واحدهای آپارتمانی هتل لارا بیچ هومز آنتالیا انواع امکانات برای اقامتی چند روزه و راحت وجود دارد که شامل ماشین ظرفشویی، آشپزخانه مجهز به وسایل کامل آشپزی، ماشین لباسشویی، گاز و سینک ظرفشویی است. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل آپارتمان لارا بیچ هومز نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


یکی از بخش‌های مهم هتل آپارتمان لارا بیچ هومز، ساحل اختصاصی آن است که برای گذراندن ساعاتی مفرح و دلپذیر در کنار دریای آبی و دیدنی مدیترانه تعبیه شده است. هتل لارا بیچ هومز آنتالیا دارای باغ و فضای سبزی تماشایی و دلنشین است که می‌توانید با دوستان و یا خانواده خود در آنجا بنشینید، با هم گپ بزنید و ساعاتی خاطره‌انگیز و لذت بخش را سپری کنید. همچنین امکان کباب و گریل کردن هم در محوطه چشم‌نواز هتل Lara Beach Homes وجود دارد. یکی از تفریحات دیگری که می‌توانید در هتل لارا بیچ هومز انجام دهید؛ وقت گذراندن در استخر و استراحت بر روی صندلی‌‌های کنار استخر فضای باز است.

فاصله هتل لارا بیچ هومز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کندو لارا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید شی مال آنتالیا: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوت لت دیپو: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی پرگه آنتالیا: ۱۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است