search
menu

هتل Lancora Beach Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل L'ancora Beach Hotel Kemer Antalya
امکانات هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا
خدمات هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا
واحدهای اقامتی و امکانات واحدها
فاصله هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل L'ancora Beach Hotel Kemer Antalya


هتل لنکورا بیچ کمر یک هتل ۴ ستاره در منطقه کمر ایتالیا است که در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و با امکانات متنوع و خدمات گوناگونی که دارد می‌تواند اقامتی آرام و دوست داشتنی را به مهمانان این منطقه ارائه دهد. در سواحل نزدیک به هتل تفریحات آبی گوناگونی وجود دارند که مسافران می‌توانند ضمن اقامت در هتل، از این تفریحات نیز بهره‌مند شوند. طراحی داخلی و خارجی این هتل کاملا مدرن است و از همین جهت مسافران می‌توانند اقامتی لوکس و ایده آل را در آن تجربه کنند.
مناظر طبیعی که در اطراف هتل وجود دارند به قدری زیبا و جذاب هستند که هر چشمی را به خود خیره می‌کنند و گشت و گذار و تفریح در آن‌ها بدون شک یکی از زیباترین خاطرات سفر خواهد بود. یک پارک جنگلی نیز در نزدیکی هتل لنکورا قرار دارد و مهمانان می‌توانند مسیر کوتاه رسیدن به پارک را از هتل پیاده روی کنند و از تماشای مناظر زیبای منطقه لذت ببرند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضممن سفر به منطقه جذاب کمر، در L'ancora Beach Hotel Kemer اقامت داشته باشید و سفری فوق العاده زیبا و هیجان‌انگیز را با اقامت در این هتل تجربه کنید. همچنین بازدید از جاذبه‌های آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و غیره امکان‌پذیر می‌شود.

امکانات هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا


امکانات فراوانی در هتل لنکورا بیچ کمر به مهمانان ارائه می‌شوند که کیفیت اقامت مسافران در هتل را افزایش می‌دهند و لذت سفر را برای آنان چندین برابر می‌کنند. وجود یک استخر روباز بزرگ در محوطه هتل این امکان را برای مهمانان فراهم کرده است تا از اوقات فراغت خود در هتل به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شوند. هتل دارای یک باشگاه تناسب اندام مجهز است که می‌توانید انواع ورزش‌ها را در آن تجربه کنید و از حس خوب ورزش کردن در سفر لذت ببرید. رستوران این هتل با فضای شیک و بسیار زیبایی که دارد انواع غذاهای ترکی لذیذ را به مهمانان ارائه می‌دهد و طعم غذاهای سرو شده در این رستوران به گونه‌ای است که از تجربه صرف غذا در آن پشیمان نخواهید شد. در این هتل امکانات ویژه معلولین وجود دارد و مهمانانی که دچار معلولیت هستند به راحتی می‌توانند در هتل اقامت داشته باشند. هتل دارای ساحل خصوصی است که در آن امکاناتی مانند سایه بان، صندلی‌های آفتاب گیز ساحلی، چترهای آفتاب گیر و… قرار گرفته اند. در L'ancora Beach Hotel Kemer اتاق‌های غیرسیگاری نیز وجود دارند و اگر به دود سیگار حساس هستید به راحتی می‌توانید این اتاق‌ها را برای اقامت خود در هتل اقامت کنید. از دیگر امکانات موجود در این هتل نیز می‌توان به حمام ترکی، پارکینگ خصوصی، مغازه هدیه فروشی و… اشاره کرد.

خدمات هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا


خدماتی که در هتل لنکورا بیچ کمر به مسافران ارائه می‌شوند نیازهای مختلف مهمانان را در طول مسافرت برطرف می‌سازند و سبب می‌شوند که مسافران اقامتی دلپذیر و آرامش بخش را در این هتل تجربه کنند. هتل دارای خدمات کرایه اتومبیل است و این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند تا به وسیله یک خودرو شخصی در سرتاسر منطقه زیبای کمر گردش کنند و خاطرات زیبایی را از سفر، برای خود به یادگار بگذارند. در این هتل خدمات تبدیل ارز به مهمانان ارائه می‌شود و مسافران برای تامین ارز مورد نیاز خود نیازی به رفت و آمد‌های اضافه نخواهند داشت. هتل دارای فعالیت‌ها و سرگرمی‌های متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به غواصی، اسکی روی آب، کشتیرانی، تنیس روی میز، دارت، برگزاری مهمانی‌های شبانه و… اشاره کرد که این فعالیت‌ها بسیار مورد توجه ساکنان هتل قرار دارند و اقامتی فوق العاده هیجان‌انگیز را به آنان هدیه می‌دهند. خدمات متنوع دیگری نیز در L'ancora Beach Hotel Kemer به مهمانان ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه بلیط، خدمات پزشکی، آرایشگاه، سرویس اتاق و… اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدها


واحدهای اقامتی متنوع با فضاهای متفاوت و امکانات رفاهی گوناگونی در هتل لنکورا بیچ کمر وجود دارند و مسافران می‌توانند براساس سیلقه و نیاز خود یکی از این واحدها را برای اقامت در هتل انتخاب کنند. اتاق سه نفره، اتاق چهار تخته، اتاق سه تخته اکونومی، اتاق یک نفره، اتاق یک نفره اکونومی، اتاق استاندارد و اتاق دونفره اکونومی از انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل هستند که امکانات متنوعی را از جمله مینی بار، لوازم بهداشتی رایگان، امکانات اتوکشی، سیستم تهویه مطبوع، بالکن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای و… را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

فاصله هتل لنکورا بیچ کمر آنتالیا تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا کمر دولفینیاروم: ۳۰۰ متر
فاصله تا پارک نومد دم: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک یوروک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوالیستا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک نور ماه: ۱.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است