search
menu

هتل Kaya Side Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Side Hotel Antalya
امکانات هتل کایا ساید آنتالیا
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل
فاصله هتل کایا ساید آنتالیا تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kaya Side Hotel Antalya


هتل کایا ساید یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که در منطقه ساحلی واقع شده و دارای چشم انداز بی نظیر جنگل و دریا است. جاذبه های گردشگری همچون ساحل Sunwing Side، آبشار ماناوگات، موزه‌های آنتالیا و مرکز خرید نوا در نزدیکی این هتل قرار دارد و مسافران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند از این اماکن دیدن کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل Kaya Side یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل ‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

امکانات هتل کایا ساید آنتالیا


هتل Kaya Sideدر فضای بیرونی دارای منطقه ساحلی خصوصی، تراس و باغ است که یک مکان مناسب برای استراحت و تفریح مسافران است. از جمله امکاناتی که این هتل برای مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به WiFi رایگان، تحویل و تخلیه فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب، خدمات فکس و فتوکپی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین خدمات دیگری همچون انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات تبدیل ارز و میز تور، ناهارهای بسته بندی شده، آرایشگاه، ارائه روزنامه، کرایه اتومبیل و دسترسی به ویلچر در این هتل در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند.
خدمات نظافتی ازقبیل پرس شلوار، سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. علاوه برآن امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی در هتل Kaya Side Hotel Antalya امکان پذیر است. هتل دارای سالن بار، ساندویچ فروشی و رستوران است که در صبحانه و ناهار و شام روزانه انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می‌شود، علاوه برآن، مینی مارکت در محل نیز در دسترس است. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


پارک آبی، مرکز تناسب اندام، باشگاه کودکان، کلوپ شبانه، زمین بازی کودکان، زمین تنیس، استخر کودکان، دارت و همچنین بیلیارد با دریافت هزینه اضافی ازجمله امکانات تفریحی موجود در این هتل است که برای اوقات فراغت مسافران فراهم شده است. این هتل دارای دو استخر سرپوشیده و روباز است که در تمام طول سال و نیز به صورت فصلی بطور رایگان در دسترس مسافران است. مهمانان می‌‌توانند در کنار استخر روباز که دارای سرسره های آبی است، استراحت کنند. همچنین در ساحل خصوصی این هتل امکاناتی همچون پارک آبی، صندلی های آفتابگیر و چتر ساحلی فراهم شده است. همچنین خدمات ماساژ و مرکز آبگرم نیز با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان مهیا شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌‌های هتل


هتل کایا ساید انواع اتاق های مختلف را برای مهمانان فراهم کرده است که شامل اتاق دوبل استاندارد یا اتاق تویین، سوئیت و اتاق دوبل سوپریور است و متناسب با نیاز مسافران امکان رزرو و اقامت وجود دارد. همه اتاق ها دارای بالکن و چشم انداز رو به دریا هستند که منظره بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد. اتاق های هتل Kaya Side Hotel Antalya با دکوراسیون زیبا و مبله دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای، تلفن و کتری برقی است. اتاق های هتل بدون سیگار بوده و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین تمامی اتاق‌‌های هتل مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش و توالت فرنگی هستند.

فاصله هتل کایا ساید آنتالیا تا جاذبه ‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید نوا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل سوئینگ ساید: ۷.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ساید: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه ساید: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماناوگات: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است