search
menu

هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya
امکانات عمومی هتل کایا پالازو گلف ریزورت بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کایا پالازو گلف ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya


هتل کایا پالازو گلف ریزورت از هتل‌های ۵ ستاره همراه با ساحل اختصاصی در منطقه بلک در آنتالیا ترکیه است. این هتل برای سفرهای دونفره و خانوادگی بسیار مناسب بوده در طول سال نیز مملو از مسافر می‌شود، در میان مسافران تعداد زیادی مسافر ایرانی به چشم می‌خورند که در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی این هتل دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید آسان است و همین امر سبب گشته تا موردتوجه مسافران قرار بگیرد و این خدمات و امکانات ارائه‌شده در این هتل به‌قدری عالی هستند که مسافران نیازی به ترک هتل ندارند، حتی پیشنهاد می‌شود بیشتر ساعات سفرشان را در داخل هتل سپری کرده و از این امکانات ارائه‌شده لذت ببرند. فاصله هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya تا شهر بلک حدوداً ۶.۵ کیلومتر است و فرودگاه آنتالیا نیز در عرض ۳۰ دقیقه قابل‌دسترس است که برای دسترسی به این فرودگاه می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که با دسترسی به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی مانند موزه‌های آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریانوس و مراکز خرید آنتالیا بازدید کنید که برای استفاده از این امکانات نیازمند پرداخت هزینه مجزا هستید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کایا پالازو گلف ریزورت بلک آنتالیا


در هنگام ورود به این هتل بی‌نظیر در همان ابتدا جذب فضا و نمای ظاهری آن خواهید شد، سپس با ورود به داخل این هتل با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که با خوش‌رویی به استقبال شما می‌آیند و خدماتی مانند اتاق چمدان، صرافی برای تبدیل ارز و باربری برای بالا بردن وسایلتان در لابی فراهم گردیده است. خدمات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس در این هتل با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس نیز شامل هزینه جداگانه بوده و می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را با استفاده از فکس و کپی برگزار کنید. پرسنل مجرب هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر و محوطه اطراف می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و در لابی نیز سالن زیبایی و آرایشی فراهم گردیده شده است. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های قابل‌دسترس بوده و پارکینگ رایگان نیز به‌صورت عمومی در محلی نزدیک به هتل فراهم‌شده که استفاده از این پارکینگ نیاز به رزرو قبلی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


با توجه به اینکه این هتل زیبا دارای ساحل اختصاصی است و حدوداً ۲۰۰ متر از ساحل دریا را به خود اختصاص داده است، بدین‌جهت می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری در کنار ساحل و پاراسل به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید. محوطه این هتل لوکس را باغ زیبایی فراگرفته است که درختان نخل دارند و طبیعت و چشم‌انداز بی‌نظیر مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya دارای استخر روباز برای بزرگ‌سالان و کودکان بوده و چندین سرسره آبی روی این استخرها تعبیه‌شده است. از تفریحات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تنیس اشاره کرد و اینکه برای ریلکس کردن در مرکز اسپا و سونا می‌توانید استراحت کنید یا انواع ماساژها را دریافت کنید. زمین گلف در سه کیلومتری هتل واقع‌شده است که بازدید از این محل به همه مسافران توصیه می‌شود. انواع سرگرمی‌ها و فعالیت‌های ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از تنیس، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلوپ‌های کودکانه، کلوپ شبانه، اسب‌سواری، موج‌سواری، دارت، قایق‌سواری، تنیس، اتاق بازی. همچنین در مرکز سلامتی و اسپا نیز می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید و همراه با مربی اختصاصی ورزش کنید یا اینکه از حمام ترکی عمومی و جکوزی داغ بهره‌مند شده و از انواع ماساژها لذت ببرید. همچنین این هتل دارای استخر روباز با انواع سرسره‌های آبی است که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. استخرهای موجود در داخل این هتل رایگان بوده و استخر سرپوشیده به‌صورت دائمی فعالیت دارد ولی استخر روباز به‌صورت فصلی دایر شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


در هتل کایا پالازو گلف ریزورت چندین نوع اتاق وجود دارد که برای سفرهای دونفره و خانوادگی و دسته‌جمعی گزینه‌های مناسبی هستند. انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئين سوپرییر با چشم‌انداز ساحل دریا، سوئیت با چشم‌انداز دریا، سوئيت پالازو با چشم‌انداز دریا، سوئیت خانواده دوبلکس، اتاق دوبل سوپرییر با دسترسی به استخر، سوئیت دوبلکس با دسترسی به استخر، سوئیت با دسترسی به استخر، سوئیت لاگون لاکچری. همچنین سه نوع ویلا در این هتل فراهم گردیده شده است که انواع ویلاها عبارت‌اند از ویلای دوکاله، ویلای ونیز و ویلای ورونا. هر یک از ویلاها شامل ۳ اتاق‌خواب و پذیرایی هستند و برای سفرهای دسته‌جمعی گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌روند.
واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل Kaya Palazzo Golf Resort Belek Antalya دارای دکوراسیونی شیک همراه با وسایل و مبلمان مدرن هستند. هر یک از واحدهای اقامتی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا با اینترنت وای فای رایگان، گاوصندوق، کتری برقی، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای هستند. همچنین هر یک از واحدهای اقامتی شامل حمام اختصاصی بوده و در برخی از اتاق‌ها می‌توانید از بالکن بهره‌مند شوید که از این بالکن نیز چشم‌انداز زیبایی از محیط اطراف و استخر قابل‌تماشا هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، فضای نشیمن و بالکن اشاره کرد. در داخل همه واحدهای اقامتی استعمال دخانیات ممنوع است و این‌که دسترسی به‌تمامی طبقات از طریق آسانسور انجام می‌گیرد، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، با خیال راحت می‌توانند واحد موردنظرشان را رزرو کرده و اقامتی خوش را تجربه کنند.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل می‌توانید به‌صورت روزانه وعده‌های صبحانه، ناهار و شام را نوش جان کنید. چندین رستوران در این هتل فعالیت دارند که می‌توانید انواع گوناگونی از غذاهای خوشمزه بین‌المللی و ترکی محلی را سفارش دهید، همچنین می‌توانید در بار و کافی‌شاپ نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و بدون الکل را سفارش دهید. رستوران ASIATICO غذاهای آسیایی به‌صورت منویی، رستوران TULIPANO غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران BEIRUT غذاهای آسیای شرقی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران LIVIO غذاهای بین‌المللی و گریل در وعده ناهار به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران THE PALAZZOغذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس، رستوران STEAK غذاهای استیک، بین‌المللی و گریل در وعده شام به‌صورت منویی و رستوران FISH غذاهای دریایی در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهند.

فاصله هتل کایا پالازو گلف ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کادریه: ۱ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است