search
menu

هتل Kaya Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kaya Belek Antalya
امکانات عمومی هتل کایا بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کایا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kaya Belek Antalya


هتل کایا بلک از هتل‌های ۵ ستاره در منطقه بلک آنتالیا در ترکیه است. این هتل بی‌نظیر در منطقه ساحلی واقع‌شده است و ۳۰۰ متر تا ساحل اختصاصی فاصله دارد. منطقه بلک به‌عنوان شهر کوچک در شش کیلومتری هتل Kaya Belek Antalya قرار دارد و اینکه فرودگاه آنتالیا نیز با ۳۰ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. جاذبه‌های دیدنی در شهر آنتالیا عبارتند از آکواریوم آنتالیا، باغ وحش آنتالیا، موزه آنتالیا و پارک‌های آبی که با اقامت در این هتل می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کایا بلک آنتالیا


اینترنت به‌صورت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند، بنابراین بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما از این موضوع آگاهی داشته باشید. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. البته ممکن است به خاطر کار و تجارت به این شهر سفر کنید که در این صورت می‌توانید با مسئولین مربوطه هماهنگ کرده و در مرکز بیزینس این هتل جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. لازم به ذکر است که استفاده از این مرکز و استفاده از فکس و فتوکپی شامل هزینه جداگانه هستند.
در هنگام ورود به هتل Kaya Belek Antalya با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که در این بخش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر در حال تلاش هستند. همچنین در صرافی این هتل می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید یا اینکه بار و وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. علاوه بر این‌ها نیز میز تور و گردشگری نیز در لابی دایر گردیده و مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و پارک‌های آبی و مکان‌های گردشگری آشنا می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید و برای دسترسی به اتاق‌ها نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. به این جهت برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند، برای رفت‌وآمد در میان طبقات آسان‌تر شده و امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. توجه داشته باشید که سالن زیبایی و آرایشی موجود در لابی این هتل انواع خدمات زیبایی ارائه می‌دهند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی موردتوجه در این هتل می‌توان به دو استخر روباز و سرپوشیده و استخر کودکان اشاره کرد. استخر سرپوشیده در سراسر سال فعالیت داشته ولی استخر روباز به‌صورت فصلی دایر می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از هر دو استخر رایگان است. همچنین ۵ سرسره آبی در این هتل دایر گردیده است که موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرد و لحظات خوش و به‌یادماندنی را برای مسافران رقم می‌زند. علاوه بر این‌ها، در مرکز اسپا می‌توانید از سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید که خود این‌ها نیز طرفداران خاصی دارند، تا حدی که مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما برای استفاده از این امکانات تفریحی شوق‌وذوق دارند.
علاوه بر موارد ذکرشده، امکانات تفریحی دیگری نیز در هتل Kaya Belek Antalya وجود دارد که می‌توان به پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان، دارت، میز تنیس، بیلیارد، زمین‌بازی برای کودکان، اتاق بازی و مرکز گلف اشاره کرد. همچنین برای کودکان کوچک‌تر نیز امکان نگهداری فراهم گردیده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت در داخل هتل به تفریح بپردازند یا در بیرون از هتل در هنگام بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری خیالشان آسوده باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل همگی به شیوه مدرن طراحی‌شده‌اند. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. از بالکن موجود در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از باغ و دریا را تماشا کنید. در هنگام رزرو هتل کایا بلک می‌توانید بر اساس سلیقه و تعداد نفراتتان واحد اقامتی موردنظر را انتخاب کنید. واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از سوئیت با یک اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق استاندارد با چشم‌انداز دریا و اتاق استاندارد با چشم‌انداز باغ.

رستوران هتل


رستوران اصلی در داخل این هتل به‌صورت سلف‌سرویس انواع وعده‌های غذایی را ارائه می‌دهد. رستوران‌های دیگر به‌صورت منویی انواع غذاها را سرو می‌کنند. همچنین در این هتل پنج بار وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های خنک و گرم را سرو می‌کند. در ادامه به معرفی رستوران‌های موجود در هتل Kaya Belek Antalya می‌پردازیم: رستوران #1 انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد. رستوران Osmanli Restoran غذاهای محلی فقط در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Italyan Restoran غذاهای مخصوص ایتالیایی در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Barbeku Restoranغذاهای گریل و باربیکیو را در وعده شام به‌صورت منویی و رستوران Asian Restaurant غذاهای آسیایی در وعده شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهند و شما به‌عنوان مسافر می‌توانید بر اساس سلیقه‌تان به هر یک از رستوران‌های این هتل سربزنید، مطمئناً از طعم خوشمزه غذاها سیر نخواهید شد.

فاصله هتل کایا بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالیرنس: ۱.۱ کیلو
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ها: ۱.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است