search
menu

هتل IC Hotels Residence Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل IC Hotels Residence Antalya
امکانات کلی هتل آی سی رزیدنس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آی سی رزیدنس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل IC Hotels Residence Antalya


هتل ۵ ستاره آی سی رزیدنس واقع در منطقه توریستی کوندو، سرسبزترین قسمت آنتالیا، به آبی بودن مدیترانه و ذخایر اکسیژن جنگل‌های کاج در نقطه‌ای که رنگ سبز و آبی به هم می‌رسند، معروف است و می‌توانید تعطیلات شگفت انگیزی را در آن سپری کنید. این هتل مجلل در سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرده و در کنار یک ساحل شنی واقع شده است که ۲ کیلومتر تا پارک آکوا، ۱۰ کیلومتر تا مجسمه‌های سندلند و ۱۶ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. دسترسی آسان به شهر قدیمی مارینا، دروازه هادریانوس، پارک آبی آکوالند و مراکز خرید آنتالیا موجب جذب گردشگران بسیاری به سوی این هتل شده است. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر توریستی هتل IC Hotels Residence Antalya با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل آی سی رزیدنس آنتالیا


پس از یک سال سخت کاری، اگر به دنبال مکانی برای استراحت و دور شدن از زندگی شلوغ شهری و گذراندن اوقات آرام در مکانی زیبا هستید، هتل IC Hotels Residence Antalya مقصد مناسبی برای شما است. این هتل خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها و شاتل فرودگاهی رایگان را برای راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. این هتل با داشتن ۴۳ ویلا و ساحل شنی جلب توجه می‌کند. میهمانان می‌توانند از تمام امکانات هتل که در یک باغ واقع شده است، بهره مند شوند. این هتل با باغ‌های غنی از درختان، بوته‌ها، گل‌ها و نخل‌ها احاطه شده است. هتل آی سی رزیدنس آنتالیا ساحل خصوصی و استخر روباز ارائه می‌دهد. همچنین هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق جلسات را نیز ارائه می‌دهد. کارکنان هتل با تسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی میهمانان را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل انواع فعالیت‌ها برای اهداف آرامش بخش و تفریحی ارائه می‌شود. آبگرم با جذابیت شرقی طراحی شده است و می‌توانید از خدمات متنوعی مانند ماساژ تایلندی، جکوزی، حمام و درمان‌های مختلف پوست استفاده کنید. همچنین می‌توانید چتر نجات و جت اسکی را نیز تجربه کنید. روش‌های سرگرمی زیادی از قبیل ایروبیک، تیر اندازی با کمان، موسیقی زنده، تجهیزات بدمینتون، تنیس، پارک آبی، مینی گلف، بولینگ، دارت، موج سواری، تنیس روی میز، کلاس‌های یوگا و بیلیارد برای گذراندن اوقات فراغت در هتل IC Hotels Residence Antalya در نظر گرفته شده است. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز نیز است. علاقمندان به ورزش می‌توانند از امکانات آن استفاده کرده و زمانی را بعد از ورزش در مرکز اسپا به استراحت اختصاص دهند. همچنین بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و ریلکس کنید. برای کودکان نیز کانال‌های تلویزیونی، کلوب کودکان، زمین بازی و انواع باز‌ی‌ها در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آی سی رزیدنس آنتالیا دارای ویلای دریاچه، ویلای بالی با استخر اختصاصی، ویلای لوکس سوپریور با استخر اختصاصی و ویلای دریاچه لوکس است که متناسب با نیاز خود می‌توانید محل اقامت دلخواهتان را رزرو کنید. ویلاهای معمولی ۱ تا ۴ خوابه دارای Wi-Fi رایگان، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع جهانی هستند. برخی دارای اتاق نشیمن، آلاچیق، باغ و یا استخرهای روباز یا خصوصی در فضای باز هستند. ویلاهای ارتقا یافته دارای وان آب گرم، حمام و یا سونا هستند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در هر یک از ویلاها وجود دارد. خدمات اتاق به صورت شبانه روزی در دسترس است. هر ویلا مجهز به حمام اختصاصی، وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


همه وعده‌های غذایی در رستوران هتل IC Hotels Residence Antalya ارائه می‌شود. منو‌های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس است. در بار هتل آی سی رزیدنس با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل آی سی رزیدنس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه وارونه: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است