search
menu

هتل Hotel Twenty Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Twenty Antalya
امکانات عمومی هتل توئنتی آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توئنتی آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Twenty Antalya


هتل توئنتی آنتالیا هتلی دو ستاره، واقع در منطقه کالیچی آنتالیا و فاصله آن تا مرکز شهر ۱۰ دقیقه پیاده روی است. هتل دارای چشم انداز بسیار زیبایی از ساحل دریا است. این هتل با موقعیت مکانی در کنار ساحل مرمرلی، ۲۴ اتاق مجهز و بسیار جذاب برای اقامت مسافران و گردشگران دارد. هتل تا پارک ساحلی ۴.۹ کیلومتر فاصله دارد و فاصله کوتاه آن تا ساحل بر جذابیت‌های آن افزوده‌است. نقاط دیدنی آنتالیا از جمله پارک شهر و میدان جمهوری در نزدیکی هتل Hotel Twenty Antalya قرار دارد. جاهای دیدنی آنتالیا مانند موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریان و ... از جمله جاهایی است که می‌توانید با دیدن و بازدید آن‌ها از سفر به این شهر خاطره خوبی را برای خود و همراهانتان ثبت کنید. گزینه رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌تواند سفر شما به آنتالیا را تسهیل کند.

امکانات عمومی هتل توئنتی آنتالیا


هتل دارای امکانات متعدد و متنوعی است که می‌تواند اقامت شما را در این هتل جذابتر کند. از جمله امکانات تفریحی می‌توان به غواصی، دوچرخه سواری و ماهیگیری اشاره کرد. هتل دارای بخشی و یا بعبارتی دارای یک طبقه روباز است که می‌تواند برای دورهمی شما بسیار گزینه مناسبی باشد. هتل دارای اینترنت رایگان است که در تمام بخش‌ها به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. پارکینگ موجود در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است تا بتوانید در صورت داشتن خودرو از آن استفاده کنید. البته در نظر داشته‌باشید که استفاده از پارکینگ مشروط به پرداخت هزینه مجزا برای آن است. اگر می‌خواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید می‌توانید از هتل درخواست کنید تا بلیط را در اختیار شما قرار دهند. انبار چمدان، تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، وجود دستگاه کارتخوان از موارد و امکانات عمومی هستند که در اختیار مسافران هتل Hotel Twenty Antalya قرار می‌گیرد. نظافت روزانه و بصورت مرتب در هتل انجام می‌گیرد و شما علاوه بر این تمیزی و نظافت از امکانات بهداشتی مانند لباسشویی و خشکشویی با هزینه مجزا می‌توانید استفاده کنید. امکانات دیگری از جمله سالن زیبایی نیز در این محل اقامتی وجود دارد. اگر رزرو اینترنتی بلیط هواپیما گزینه شما برای سفر به آنتالیا بوده‌است، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. هتل دارای تهویه مطبوع است. ساختمان این مکان آسانسور ندارد و درصورت تمایل برای رفتن به طبقات بالاتر فقط از طریق پله می‌توانید بروید. سه زبان آلمانی، انگلیسی و ترکی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. امکان اجاره خودرو از طریق هتل نیز برای مسافران فراهم شده‌است. مینی مارکت موجود در هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا بتوانید به آسانی وسایل مورد نیاز خود را از آن خرید کنید. دوربین‌های مداربسته در تمام بخش‌های هتل وجود دارد تا بتوانید در آرامش بیشتری در این هتل اقامت داشته‌باشید. خدمات دیگری مانند فکس و فتوکپی نیز در هتل وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از دکوراسیون جذابی برخوردار هستند که در دکوراسیون آن‌ها از رنگ‌های بسیار شاد و جذابی استفاده شده‌است. تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در تمام واحدها تعبیه شده‌است. تمام واحدها مجهز به اینترنت و تلویزیون هستند. پنجره‌های بزرگ موجود در واحدها باعث روشنایی هر چه بیشتر واحدها شده‌است. کف تمام واحدها کف پوش هستند و دیوارهای هم رنگ با کف نیز وجود دارد. در تمام واحدها کمد، وسایل گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی و حمام بصورت اختصاصی وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که می‌توانید در هتل Hotel Twenty Antalya رزرو کنید شامل:
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق استاندارد توئین
• اتاق دابل سوپریور
• اتاق تک نفره

رستوران هتل


هتل دارای رستوران با غذاهای محلی و مدرن است که تمام غذاها با کیفیت و از مواد درجه یک تهیه شده‌اند.

فاصله هتل توئنتی آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۵۰ متر
فاصله تا دریاچه هادریانوس: ۲۵۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است