search
menu

هتل Heracles Club Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Heracles Club Antalya
امکانات عمومی هتل کلاب هراکلس آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب هراکلس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Heracles Club Antalya


هتل کلاب هراکلس آنتالیا یکی از هتل های ۳ ستاره در ساحل زیبای منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. از دلایل محبوبیت این هتل می توان به دسترسی آسان به استخر روباز اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۴۱ کیلومتر فاصله دارد، لازم به ذکر است اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه و بی نظیر هستید، بی شک پیشنهاد ما رزرو همین هتل در آنتالیا است. این هتل بی نظیر در فاصله چند ثانیه‌ ای از ساحل شنی لارا قرار دارد که در سال ۱۹۹۶ آغاز به فعالیت نموده و در سال ۲۰۱۶ مورد باز سازی قرار گرفته است و از هر جهت جزو هتل های نمونه این شهر به شمار می رود.
از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به هتل Heracles Club Antalya می توان به برج ساعت، مناره شکسته و دروازه هادیان، پارک موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا اشاره کرد. برخی از اتاق های این هتل دارای بالکن هستند و در صورتیکه برای تفریح و آرامش اقدام به خرید بلیط هواپیما نموده اید، یکی از بهترین هتل های این شهر کلاب هراکلس است که با ارائه تمامی امکانات رفاهی اقامتی به یادماندنی برایتان فراهم می کنند و با اقامت در این هتل برایتان تجربه سفری لوکس خواهد بود.

امکانات عمومی هتل کلاب هراکلس آنتالیا


قسمت پذیرش این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در قسمت لابی هتل می توانید به اتاق چمدان، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط دسترسی داشته باشید. از قوانین این هتل می توان به ممنوعیت ورود حیوانات خانگی اشاره کرد. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. پرسنل این هتل بسیار مجرب بوده و با گشاده رویی از میهمانان استقبال می کنند و همه پرسنل هتل Heracles Club Antalya به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا با ویلچر حرکت می کنند، امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. در فضای بیرونی هتل باغ زیبایی چشم نوازی می کند، همچنین برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان در اختیارشان قرار داده می شود.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات رفاهی ارائه شده در این هتل عبارتند از حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، جکوزی، ماساژ و سولاریوم، سونا، استخر سرپوشیده و روباز و باشگاه کودکان و بازی های کامپیوتری. استخرها در طول سال باز بوده و برای تمامی سنین مناسب هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۷۵ اتاق وجود دارد که با رنگ آمیزی خاص و معماری به سبک کاخ های عثمانی مورد توجه مسافران قرار می گیرد. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق دوتخته توئين، اتاق دوتخته دوبل و اتاق سه تخته. همه اتاق ها در هتل Heracles Club Antalya به طور مرتب نظافت می شوند و همگی دارای تختخواب های استاندارد، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون همراه با شبکه های ماهواره‌ ای، یخچال، کمدلباس، مینی بار، گاوصندوق، میزکار، مبلمان هستند، حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. در واقع می توان گفت در اتاق های این هتل فضای بی نظیری برای استراحت مسافران مهیا شده است و از پنجره اتاق های این هتل می توانید چشم انداز بی نظیری از کوه و استخر را تماشا کنید. همچنین اتاق ها در این هتل ضد صدا و ضد دود بوده، بدین جهت افراد سیگاری اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارند و باید به محل های مشخص شده مراجعه کنند.

رستوران هتل


در هتل کلاب هراکلس آنتالیا رستورانی با بهترین امکانات در حال سرویس دهی است و در این رستوران می توانید انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش دهید، همچنین علاوه بر طعم غذاها و دیزاین داخلی می توانید منظره دیدنی پانوراما از خط ساحلی آنتالیا را تماشا کنید. هتل Heracles Club Antalya برای مهمانان خود همه روزه صبحانه ای مفصل به صورت بوفه ای در رستوران هتل مهیا می کند. در فضای بیرونی هتل چندین کافی شاپ به چشم می خورند که جزو بهترین مکان ها برای استراحت و گفتمان های عاشقانه زوج های جوان است.

فاصله هتل کلاب هراکلس آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۸۵۰ متر
فاصله تا پارک دلفین کمر: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک یوروک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا تله کابین الیمپوس: ۱۷.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است