search
menu

هتل Helin 1 Belek Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Helin 1 Belek Antalya
امکانات عمومی هتل ویلایی هلین ۱ بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل ویلایی هلین ۱ بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Helin 1 Belek Antalya


هتل هلین ۱ از محل‌های اقامت سه ستاره در منطقه بلک آنتالیاست که به‌صورت ویلایی ساخته‌شده و محوطه این هتل را باغ زیبایی فراگرفته است، در این باغ فضای سبز زیبا و درختان نخل وجود دارد که از تماشایشان لذت خواهید بود، همچنین از پنجره‌های اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از استخر و درختان را تماشا کنید. این هتل بافاصله حدود ۱.۸ کیلومتری از ساحل عمومی سریک بلک واقع‌شده است و همین امر باعث جذب مسافران زیادی در طول سال می‌شود. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به پارک سرزمین افسانه‌ای و باغ تالرنس اشاره کرد که هردوی این جاذبه‌ها حدوداً ۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارند و جزو محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه به شمار می‌روند.
نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل ویلایی نیز فرودگاه آنتالیاست که با ۲۵ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. مسافران همواره در طول سال با خرید بلیط هواپیما و انتخاب این محل برای اقامتشان سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. همچنین با اقامت در هتل Helin 1 Belek می‌توانید به‌آسانی به شهر آنتالیا نیز دسترسی داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید؛ برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در این شهر عبارت‌اند از آکواریوم آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و پارک‌های آبی آنتالیا که هرکدام به‌نوبه خود دارای طرفداران خاصی هستند. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، تراس و باغ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویلایی هلین ۱ بلک آنتالیا


این هتل ویلایی پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند باید برای پارک خودروی‌شان از محوطه هتل استفاده کنند. از امکانات عمومی این هتل ویلایی می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمامی نقاط قابل‌دسترس است. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل آسانسور تعبیه‌شده است که می‌توانید به‌راحتی به طبقات مختلف هتل Helin 1 Belek دسترسی داشته باشید و برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، رفت آمد در میان طبقات آسان‌تر خواهد شد.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و این استخر به‌صورت فصلی دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. همچنین در فضای باز هتل Helin 1 Belek امکانات باربکیو فراهم گردیده است که برای استفاده از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات تفریحی هتل


سیستم تهویه مطبوع هوا در تمامی واحدهای اقامتی این هتل تعبیه‌شده است. همچنین همه واحدها شامل استخر اختصاصی با چشم‌انداز باغ و بالکن هستند. هر یک از ویلاها شامل ۴ اتاق‌خواب هستند که اتاق‌خواب اول شامل یک تختخواب بزرگ بسیار بزرگ، اتاق‌خواب دوم شامل دو تخت خواب تک‌نفره، اتاق‌خواب سوم شامل یک تخت خواب دونفره بزرگ و اتاق چهارمین شامل دو تخت خواب تک‌نفره است. ظرفیت این ویلاها هشت نفر بوده و برای سفرهای دسته‌جمعی بسیار مناسب هستند. آشپزخانه‌های مجهز نیز در داخل همه اتاق‌ها دایر گردیده و همگی شامل ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، ماکروویو، یخچال و اجاق‌گاز هستند.
در داخل واحدهای هتل Helin 1 Belek می‌توانید از خدماتی مانند تلویزیون با شبکه‌های کابلی، چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، جکوزی داغ، شومینه، میز کار و استخر اختصاصی بهره‌مند شوید و اینکه از تراس‌های واحدها نیز چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کنید. همه واحدها شامل حمام اختصاصی بوده و در داخل این حمام‌ها می‌توانید از دوش، وان، حوله، سشوار، دمپایی، توالت فرنگی و لوازم بهداشتی بهره‌مند شوید. به یاد داشته باشید که در داخل ویلاها استعمال سیگار ممنوع است، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر ویلاها مراجعه کنند.

فاصله هتل ویلایی هلین ۱ بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کودک: ۲۳۰ متر
فاصله تا باغ تالرنس: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است