search
menu

هتل Hadrian Gate Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hadrian Gate Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل هادریان گیت آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
فاصله هتل هادریان گیت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hadrian Gate Hotel Antalya


هتل هادریان گیت آنتالیا یک هتل اقتصادی است که همانطور که از نام آن پیداست با دروازه هادریان فاصله نزدیکی دارد و حدود ۹۰ متر فاصله با آن فاصله دارد. هتل هادریان گیت در یک ساختمان سنتی با کنده کاری‌های چوبی برجسته قرار دارد. ساحل کنیالتی ۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هادریان گیت با دکوری اصیل دارای کف پارکت، قسمت نشیمن و تهویه مطبوع هستند. هتل Hadrian Gate Hotel Antalya دارای ساختمان بزرگی نیست ولی به قدری صمیمی و با صفا است که شما به راحتی می‌توانید تصور کنید اقامت در این هتل تا چه اندازه لذت بخش است. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۱۵ کیلومتری از هتل قرار دارد. شما از طریق تور گردشگری می‌توانید رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را داشته‌باشید. با اقامت در هتل Hadrian Gate Hotel Antalya شما می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، دروازه هادریان و ... دیدن فرمایید. در ادامه از امکانات این هتل مطلع خواهیدشد. طبق بررسی‌ها، این هتل مورد علاقه مهمانان بازدید کننده از آنتالیا است.

امکانات عمومی هتل هادریان گیت آنتالیا


ساختمان هتل با موقعیت خوبی که دارد به سمت دریا، طبیعت و شهر چشم انداز دارد. در محوطه هتل میز و صندلی چیده شده‌است تا شما در صورت دلخواه از این بخش نیز برای داشتن دورهمی‌های جذاب استفاده کنید. فعالیت‌های تفریحی و سرگرم کننده بسیار در نظر گرفته شده تا مسافران در هتل محل اقامتشان پیش از پیش احساس راحتی داشته‌باشند. تورهای پیاده‌روی، آشپزی، ایروبیک و فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله فعالیت‌هایی هستند که در هتل می‌توانید انجام دهید. صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید از آن برای سپردن وسایل و مدارک با ارزشتان استفاده کنید.
پذیرش هتل Hadrian Gate Hotel Antalya نیز بصورت ۲۴ ساعته در اختیار مسافران است تا در هر ساعتی از شبانه روز نیاز باشد به آن مراجعه کنند. خاموش کننده‌های آتش و کپسول‌های آتش نشانی در جای جای هتل وجود دارند تا شما به راحتی بتوانید در صورت بروز هر حادثه احتمالی از آن استفاده کنید. آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی زبان‌هایی هستند که توسط آن می‌توانید با کارکنان هتل صحبت کنید. انواع ماساژهای حرفه‌ای و باشگاه بدنسازی و سونا نیز در این مکان اقامتی وجود دارد. به راحتی می‌توانید در امنیت حاصل از وجود دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های مختلف هتل اقامت داشته‌باشید. خدمات بهداشتی در حد بسیار خوبی در هتل اجرا می‌شود تا جاییکه نظافت روزانه، اتو، خشکشویی و لاندری با هزینه مجزا در بخشی از هتل آماده خدمات رسانی به مسافران است. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی نیز آماده خدمات رسانی به مسافران هتل است تا اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر می‌کنند، به راحتی از شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنند. از مهمترین امکانات دیگر می‌توان به وجود اینترنت وای فای رایگان در بخش‌های مختلف هتل اشاره کرد. خدمات بیدار باش از خدمات جانبی هتل است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. یک استخر رو باز وجود دارد که بصورت رایگان می‌توان از آن استفاده کرد. برای کودکان نیز یک استخر وجود دارد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نسبتا بزرگ هستند. لوازم آن‌ها بسیار شیک و آنتیک هستند. تخت‌های بسیار راحتی در واحدها وجود دارد که در بالای آن‌ها چراغ خواب‌های کوچک و زیبایی نصب شده‌است. کمد لباس نیز در تمام واحدها وجود دارد تا بتوانید به راحتی لباس‌هایتان را در آن قرار دهید. در آشپزخانه موجود در تمام واحدها، صندلی کودک و شوینده‌های لازم برای تمییز کردن وجود دارد. حوله و سشوار در تمام حمام‌های اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های موجود در هتل Hadrian Gate Hotel Antalya شامل:
• اتاق دابل دلوکس
• اتاق دلوکس سه نفره
• سوئیت خانوادگی با بالکن
• اتاق توئین دلوکس
• اتاق چهار نفره دلوکس
رستوران هتل
هتل رستوران ندارد ولی بوفه و کافه‌ای با نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های بسیار جذاب و خوشمزه‌ای در آن وجود دارد.

فاصله هتل هادریان گیت آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۳۰۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است