search
menu

هتل Gural Premier Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gural Premier Belek
امکانات و خدمات عمومی هتل گورال پریمیر بلک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گورال پریمیر بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gural Premier Belek


هتل گورال پریمیر، ریزورت هتلی پنج ستاره و مجلل در منطقه بلک شهر آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل گورال پریمیر بلک اقامتگاهی رویایی در کنار دریای مدیترانه است که با امکانات و تجهیزات بی‌نظیر در میان جنگل و دریا، برای اقامتی شیرین و خاطره‌انگیز ساخته شده‌است. یکی از بهترین‌ راه‌ها برای رسیدن به هتل Gural Premier Belek، رزرو بلیط هواپیما آنتالیا است که فاصله فرودگاه آنتالیا هم تا هتل گورال پریمیر بلک حدود ۲۴ کیلومتر است. شهر ساحلی و زیبای آنتالیا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است. در طول مدتی که در هتل گورال پریمیر بلک اقامت دارید؛ حتما از مراکز خرید آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گورال پریمیر بلک


لابی وسیع و شیکی در هتل گورال پریمیر بلک وجود دارد که جلوه خاصی به ریزورت هتل گورال پریمیر بخشیده‌است. وسایلی که در هتل Gural Premier Belek به آنها دسترسی دارید شامل آسانسور، رستوران در داخل هتل و رستوران در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر در فضای باز، پارک آبی، سالن زیبایی، اسپا با ماساژ، سونا، حمام، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، سالن زیبایی، فکس، فتوکپی و تسهیلات جلسات و کنفرانس است. خدمات باکیفیت هتل گورال پریمیر بلک شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، تبدیل ارز، امکان اجاره خودرو، خدمات وی‌آی‌پی اتاق، نگهداری از کودکان، خدمات بلیط، نگهداری از چمدان، خدمات ویژه معلولین و خدمات بلیط. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل گورال پریمیر بلک استفاده کنید تا به آسانی تردد کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز ریزورت هتل گورال پریمیر بلک قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند.

اتاق های هتل


از انواع اتاق‌های هتل گورال پریمیر بلک آنتالیا می‌توان اتاق‌هایی را نام برد که بدین شرح هستند: اتاق دلوکس، اتاق دلوکس خانوادگی، اتاق دلوکس سوپریور، اتاق دلوکس سوپریور خانوادگی، اتاق دلوکس در کنار استخر، اتاق دلوکس خانوادگی در کنار استخر، اتاق دلوکس سه نفره، اتاق خانوادگی با ظرفیت چهار فرد، اتاق سه نفره سوپریور، اتاق سه نفره با نمای استخر،‌ اتاق خانوادگی سوپریور با ظرفیت چهار فرد و سوئیت دلوکس خانوادگی با ظرفیت چهار فرد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل گورال پرمیر بلک که چیدمان و طراحی راحت و چشم‌گیر دارند؛ وسایل و امکاناتی وجود دارند از قبیل: یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، صندوق امانات، میز، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام، سیستم اطفا حریق، دمپایی و سشوار وجود دارد. اتاق‌های هتلGural Premier Belek دارای بالکن هستند که به نمایی تماشایی و زیبا از فضای سبز و درختان نخل آراسته شده‌اند. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل گورال پریمیر بلک امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل Gural Premier Belek یک استخر روباز با پارک آبی مهیج و یک استخر سرپوشیده قرار دارد که می‌توانید در آن شنا کنید، ساعاتی مفرح را سپری کنید و یا در کنار استخر استراحت کنید. همچنین می‌توانید در ساحل اختصاصی هتل گورال پریمیر بلک، اوقاتی دلپذیر و خاطره‌انگیز را تجربه کنید و برای خود به یادگار بگذارید. برای افرادی که به دنبال آرامش و تمدد اعصاب هستند؛ بخش اسپا و ماساژ هتل گورال پریمیر انتخابی عالی است. ریزورت هتل گورال پریمیر دارای تفریحاتی جذاب برای تمامی سنین است از جمله: زمین تنیس، زمین بازی کودکان، دارت، اتاق بازی، تنیس روی میز و مینی گلف.

رستوران هتل


رستوران اصلی شیک و دنج در داخل هتل گورال پرمیر بلک خوراک‌هایی لذیذ و خوشمزه را سرو می‌کند، در فضای باز هتل Gural Premier Belek هم می‌توانید در محیطی مجلل و چشم‌نواز خوراک‌های خوشمزه به سبک آشپزی بین‌المللی را میل کنید و ساعاتی دلچسب را سپری کنید. همچنین چندین کافی‌شاپ و سه رستوران متنوع هم در مجموعه ریزورت هتل گورال پریمیر بلک وجود دارد که پذیرای مهمانان هستند.

فاصله هتل گورال پریمیر بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی سریک بلک: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان آنتالیا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس آنتالیا: ۱۳.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است