search
menu

هتل Guden Pearl Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Güden-Pearl
امکانات و خدمات عمومی هتل گودن پرل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گودن پرل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Güden-Pearl


هتل گودن پرل، هتل آپارتمانی چهار ستاره و مجلل است که در شهر ساحلی و زیبای آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل آپارتمان گودن پرل، هتلی همه‌چیز‌تمام و ایده‌آل برای گذراندن سفری مفرح و به‌یادماندنی به ویژه برای خانواده‌هایی است که همراه با فرزندان خود سفر می‌کنند. قابل ذکر است که فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل گودن پرل ۱۷ کیلومتر است. اگر می‌خواهید سفری آرامش‌بخش و بی‌نظیر را داشته باشید؛ بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کنید و هتل Güden-Pearl را برای اقامت انتخاب کنید. از آنجایی که شهر تماشایی آنتالیا برای تفریح و سفری فراموش‌نشدنی بسیار مناسب است، شما هم حتما در طول سفر خود از پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا و پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گودن پرل


هتل گودن پرل آنتالیا امکانات و خدمات عالی را برای اقامتی آسوده و دلنشین ارائه می‌کند که بدین شرح هستند: لابی، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، استخر روباز، ساحل اختصاصی، فضای سبز وسیع، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، گشت شهری، تبدیل ارز، خدمات و دسترسی معلولین، ارائه بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی، میز تور، خدمات شاتل، اجاره خودرو، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی که شامل نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل Güden-Pearl استفاده کنید تا با خیالی راحت رفت‌و‌‌آمد کنید. قابل ذکر است که کارکنان هتل آپارتمان گودن پرل علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان آلمانی، انگلیسی و روسی هم مسلط هستند و با استقبالی گرم از مسافران از سراسر دنیا پذیرایی می‌کنند.

اتاق های هتل


هتل گودن پرل دارای واحدهای آپارتمانی و ویلاهای مجللی است که هر کدام با امکاناتی کامل و دکوراسیونی چشم‌گیر و جذاب پذیرای مسافران هستند. هتل Güden-Pearl دارای آپارتمان‌های متنوعی است از جمله: آپارتمان یک خوابه با ظرفیت اقامت چهار فرد بزرگسال و دو کودک که دو تخت سینگل و دو مبل تخت‌خواب شو دارد، آپارتمان دو خوابه با ظرفیت اقامت پنج فرد بزرگسال و یک کودک با چهار تخت سینگل و دو مبل تخت‌خواب شو، آپارتمان استودیو با دو تخت سینگل، آپارتمان استودیو با تخت دابل و آپارتمان استودیو با چشم‌انداز دریا و با یک تخت دابل.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های واحدهای آپارتمانی زیبا و راحت هتل گودن پرل، امکانات و وسایل خوب و متناسب با نیاز‌های مسافران قرار دارد تا مهمانان اقامتی راحت را تجربه کنند؛ که تجهیزات و امکانات آپارتمان‌های هتل گودن پرل آنتالیا شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، سیستم هشدار و اطفای حریق، کمدلباس، میز آرایش و آیینه، مبلمان، صندلی، چای و قهوه ساز، تلفن، کتری برقی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، وسایل اتو کردن، سشوار، تهویه مطبوع، میز تحریر و سیستم سرمایشی و گرمایشی. باید توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌ها و واحدهای آپارتمانی هتل آپارتمان گودن پرل امکان سیگارکشیدن وجود ندارد. برای آنکه در آپارتمان‌های هتل گودن پرل آنتالیا احساس راحتی کنید وسایلی از قبیل ماشین ظرفشویی، فر، اجاق گاز، مایکروویو، میز و صندلی ناهارخوری و ماشین لباسشویی در آشپزخانه وجود دارد و همچنین ظرفشویی و وسایل مخصوص آشپزی هم قرار دارد که می‌توانید با آسودگی خیال و با سلیقه خود آشپزی کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل گودن پرل آنتالیا امکانات بسیاری برای خوش‌گذراندن و سپری کردن اوقاتی خاطره‌انگیز دارد از جمله: استخر روباز، باغ و محوطه سرسبز، دارت، امکان کرایه دوچرخه و دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، رزور شام در رستوران خارج از هتل، امکان تماشای مسابقات ورزشی و تور یا کلاس برای معرفی فرهنگ محلی. همچنین در ساحل اختصاصی هتل Güden-Pearl می‌توانید ساعاتی دلچسب را سپری کنید و از شنا کردن، تماشای دریا و استراحت در ساحل لذت ببرید. در کنار هتل گودن پرل رودخانه‌ای هم جریان دارد که این فرصت را به شما می‌دهد تا در امتداد رودخانه قدم بزنید و از هوای مطلوب و منظره‌ای چشم‌نواز بهره ببرید. هتل آپارتمان گودن پرل آنتالیا برای کودکان هم تمهیداتی را دیده است از جمله زمین بازی کودکان در فضای باز و هم در داخل هتل، استخر کودکان و وسایل بازی متنوع.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان گودن پرل رستورانی دنج و شیک در داخل هتل و کافی‌شاپی با‌صفا در فضای باز قرار دارد که خوراک‌هایی متنوع، خوش‌طعم و خوش‌پخت را سرو می‌کنند تا مسافران خاطراتی خوش را از میل کردن خوراک‌های لذیذ و وقت گذراندن در رستوران و کافی‌شاپ هتل Güden Pearl برای خود به یادگار بگذارند.

فاصله هتل گودن پرل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیالتی: ۴۵۰ متر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا آنتالیا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بانوان ساریسو: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۷.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است