search
menu

هتل Grand Ring Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Ring Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل گرند رینگ آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند رینگ کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Ring Hotel Antalya


هتل گرند رینگ از هتل های معروف در منطقه بلدیبی کمر آنتالیاست. این هتل ۵ ستاره همواره در طول سال مملو از مسافر می شود و با ارائه خدمات رفاهی مناسب اقامتی خوش و دلنشین به ارمغان می آورد. هتل گرند رینگ فاصله اندکی تا جاذبه های دیدنی منطقه دارد، بدین جهت دسترسی آسانی به تمامی جاذبه های شهر خواهید داشت. همچنین فاصله هتل گرند رینگ تا فرودگاه آنتالیا نیز حدودا ۳۲ کیلومتر است و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. از امکانات معروف این هتل می توان به دو استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، سالن بدنسازی و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرند رینگ آنتالیا


قسمت پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و خدماتی نظیر اتاق چمدان و تبدیل ارز در این بخش دایر هستند. در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت. برای آن دسته از مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند، شرایط نگهداری از این کودکان فراهم گشته است. خدمات دیگری مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو در هتل Grand Ring Hotel Antalya با هزینه مجزا انجام می گیرند. اگر برای سفرکاری عازم این منطقه شده اید، با خیال راحت می توانید در مرکز بیزینس هتل گرند رینگ جلسات خود را برگزار کنید. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از لابی هتل ماشین کرایه کنید و با خیال راحت ساعات خوشی را تجربه کنید، همچنین در لابی می توانید از سالن آرایشی و زیبایی بهره مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که پرسنل هتل گرند رینگ به زبان های آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی نظیر دارای استخر روباز و سرپوشیده و ساحل اختصاصی است که در میان گردشگران شهرت دارد. در این منطقه علاوه بر شنا و آب تنی می توانید از غذاها و نوشیدنی های بار کنار استخر نوش جان کنید و غروب تماشایی خورشید را تماشا کرده و صدف های زیبا به عنوان یادگاری جمع کنید.
استخرهای این هتل به صورت فصلی و رایگان قابل استفاده است. محوطه این هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است و لحظات خوش در انتظار شماست. از تفریحات دیگر این هتل می توان به پارک آبی، سرگرمی های عصرانه، ورزش های آبی، بولینگ، دارت، میز تنیس، زمین بازی کودکان، بیلیارد اشاره کرد، مطمئن باشید از انتخاب هتل Grand Ring Hotel Antalya پشیمان نخواهید شد و لحظاتی سرشار از دلخوشی و خاطرات خوب را تجربه خواهید کرد، حتی برای سفرهای بعدی تان نیز به فکر خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت خواهید بود. از جمله امکانات تفریحی ارائه شده دیگر در هتل گرند رینگ می توان به سالن بدنسازی مجهز اشاره کرد که برنامه ورزشی خاص زیر نظر مربی خصوصی است. همچنین کلاب های شبانه برای گذران لحظات خوش میهمانان فراهم گشته است. تفریحات مورد توجه توریست ها در این هتل نیز عبارتند از حمام ترکی، جکوزی، مرکز سلامت و اسپا، ماساژ و سونا.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق دوبل استاندارد و اتاق دوبل لارج با چشم انداز رو به دریا. هر اتاق در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، بالکن و مینی بار است. حمام های اختصاصی موجود در داخل هر اتاق شامل دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی است. همچنین با خیال راحت می توانید وسایل ارزشمندتان را در داخل گاوصندوق های موجود در اتاق ها قرار دهید. امکانات دیگر در اتاق های هتل Grand Ring Hotel Antalya عبارتند از کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه تخت شو، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای و فضای نشیمن.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای بین المللی و محلی را در هر سه وعده غذایی سفارش داده و نوش جان کنید. همه غذاها به صورت سلف سرویس و رایگان ارائه می شوند.

فاصله هتل گرند رینگ کمر آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک مون لایت: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی فاسلیس: ۲۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آنتالیا: ۲۴.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند: ۲۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲۹.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش آنتالیا: ۳۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است