search
menu

هتل Grand Kayalar Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Kayalar Hotel Antalya
امکانات کلی هتل گرند کایالار آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند کایالار آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Kayalar Hotel Antalya


هتل ۳ ستاره گرند کایالار در مرکز شهر آنتالیا و ۴ کیلومتری ساحل کنیالتی واقع شده است، جایی که دریای مدیترانه کوه‌های توروس را در آغوش می‌گیرد و تا جایی که چشم کار می‌کند امتداد می‌یابد. حدود ۲ کیلومتر از صخره‌های شگفت‌انگیز طبیعی فاصله دارد. این هتل سفرهای تفریحی و کاری شما را در آنتالیا با راحتی زیاد گرد هم می‌آورد و شما را به سفری جادویی در طول تاریخ نیز دعوت می‌کند. موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، آکوالند آنتالیا، برج ساعت و شهر قدیمی مارینا از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده است. فرودگاه آنتالیا ۱۰ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Grand Kayalar Hotel Antalya با داشتن امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای اقامت محسوب می‌شود.

امکانات کلی هتل گرند کایالار آنتالیا


هتل گرند کایالار یک هتل خانوادگی است که ترکیبی ایده‌آل از راحتی و آسایش را برای میهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، تراس آفتابگیر، باغ، انبار چمدان و سرویس اتاق است. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند از سونا لذت ببرند، که این امر باعث شده است که این سونا در بین مسافرانی که از آنتالیا بازدید می‌کنند، انتخاب محبوبی باشد. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است. وای فای در تمام مناطق موجود است و هزینه آن رایگان است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. از دیگر امکانات ارائه شده در این ملک می‌توان به انواع ماساژ، حمام ترکی، اتاق بخار و مرکز اسپای مجهز اشاره کرد. برای سرگرمی کودکان دلبند شما کانال‌های تلویزیونی کودکان، پازل و انواع بازی‌ها در نظر گرفته شده است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل Grand Kayalar Hotel Antalya مراجعه کنید. برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر این خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان با تجربه و با اخلاق هتل گرند کایالار به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند. دقت کنید که اقامت افراد زیر ۷ سال در این هتل رایگان است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Grand Kayalar Hotel Antalya عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق خانوادگی استاندارد
• اتاق سه تخته
• اتاق دبل بزرگ
• اتاق یک تخته بزرگ
• اتاق توئین
• اتاق کینگ لوکس
متناسب با نیاز خود و خانواده می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. هر اتاق در هتل گرند کایالار به سادگی تزئین شده است. تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان و مینی بار در اتاق‌ها وجود دارد. حمام خصوصی دارای دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. از اتاق خود می‌توانید از منظره شهر لذت ببرید.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید روز خود را با یک صبحانه بوفه‌ای غنی شروع کنید. هتل گرند کایالار آنتالیا فاقد رستوران است. هنگام بازدید از آنتالیا، ممکن است بخواهید میگو و غذاهای دریایی را در یکی از رستوران‌های نزدیک امتحان کنید که در این صورت می‌توانید به رستوران 7 Mehmet، Lara Balık یا رستوران آرما بروید. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل گرند کایالار آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل مرمرلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آکوالند آنتالیا: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است