search
menu

هتل Golden Spark Hotel Antalya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Spark Hotel Antalya
امکانات کلی هتل گلدن اسپارک آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن اسپارک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Spark Hotel Antalya


هتل آپارتمان گلدن اسپارک یکی از هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا است که در کنیالتی و نزدیک ساحل واقع شده است. این هتل ۶ کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. خریداران می‌توانند از بازار قدیمی دیدن کنند، در حالی که همه می‌توانند از زیبایی‌های طبیعی ساحل کنیالتی و پارک ساحلی کنیالتی لذت ببرند. پارک آکتور و مینیسیتی نیز ارزش دیدن دارند. با اقامت در این هتل ۵ دقیقه با ماشین تا مرکز کنگره و نمایشگاه هرم شیشه‌ای فاصله خواهید داشت. آکواریوم آنتالیا، موزه آنتالیا و پارک آبی آکوالند از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۱۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، با اقامت در هتل Golden Spark Hotel Antalya سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گلدن اسپارک آنتالیا


هتل گلدن اسپارک برای آسایش و راحتی میهمانان خود خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاهی، رستوران، بار و اتاق‌های خانوادگی را ارائه می‌دهد. افرادی که با اتومبیل شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین میهمانان می‌توانند از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز و تماشای منظره باغ استفاده کنند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحتی به بدن خود دهید. در این هتل آپارتمان امکان دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان را خواهید داشت. در این هتل امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی خواهید داشت. برای امنیت بیشتر و آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش‌ می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید.
خدمات نظافتی در هتل Golden Spark Hotel Antalya به صورت روزانه انجام می‌گیرد. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی هتل ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند. برای اقامت کودکان زیر ۷ سال در این هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۳ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل گلدن اسپارک آنتالیا عبارتند از: اتاق دبل لوکس، اتاق سه تخته، سوئیت خانوادگی و استودیوی خانوادگی. واحدهای هتل Golden Spark Hotel Antalya مجهز به بالکن، گاوصندوق، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان و کمد لباس هستند. هر اتاق دارای آشپزخانه‌ای مجهز به گاز، یخچال، کتری برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و وسایل آشپزی است. همچنین برای راحتی میهمانان، اتاق‌ها یک میز غذاخوری و یک میز کار ارائه می‌دهند. حمام خصوصی مجهز به دوش بوده و دارای لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار است.

رستوران هتل


میهمانان هتل آپارتمان گلدن اسپارک آنتالیا می‌توانند هر روز از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه برای وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌شود. غذاهای بسته بندی شده برای ناهار در دسترس است. منوهای رژیم غذایی و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه می‌توانید به بار هتل Golden Spark Hotel Antalya مراجعه کنید.

فاصله هتل گلدن اسپارک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیالتی: ۵۰۰ متر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
اصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامای کلیچی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل مویدا: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است