search
menu

هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل گلدن لوتوس کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلدن لوتوس کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya


هتل گلدن لوتوس با ساحل اختصاصی در منطقه کمر آنتالیا یکی از بی‌نظیرترین و مشهورترین هتل‌ها به شمار می‌رود. این هتل ۴ ستاره در میان سایر هتل‌های این منطقه از شهرت خاصی برخوردار است و در طول سال از میهمانان زیادی میزبانی می‌کند. هتل گلدن لوتوس با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود همواره در جذب توریست نقش اساسی داشته و آمار تهیه بلیط هواپیما به خاطر رزرو این هتل بالا می‌رود، مطمئناً شما هم با انتخاب این هتل برای اقامتتان یکی از این زیباترین انتخاب‌های عمرتان خواهد بود. با اقامت در این هتل می‌توانید به کلوپ‌های شبانه در کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی دسترسی داشته باشید، همچنین کمر مارینا حدوداً ۶۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد و پارک ساحلی مون‌لایت نیز حدوداً ۸۰۰ متر فاصله دارد.
نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya یک کیلومتر بوده و نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی آنتالیا با ۵۹ کیلومتر فاصله است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند موزه‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، دروازه هادریانوس بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدن‌سازی بسیار عالی و بار.

امکانات عمومی هتل گلدن لوتوس کمر آنتالیا


بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و پرسنل این قسمت با خوش‌رویی و دوستانه به استقبال مسافران می‌روند و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر تلاش می‌کنند، همچنین همه پرسنل توریست‌ها را با جاذبه‌های دیدنی و توریستی منطقه آشنا می‌کنند. از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دسترسی اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد، البته درصورتی‌که تمایل به دریافت اینترنت پرسرعت باشید، با هزینه اضافی می‌توانید از این اینترنت بهره‌مند شوید. پارکینگ هتل گلدن لوتوس نیز به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. مغازه‌های موجود در لابی این هتل نیز انواع سوغاتی‌ها و خریدهای موردنیاز مسافران را تأمین می‌کنند. مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با انتخاب این هتل اقامتی خوب همراه با امکانات عالی برایشان در نظر گرفته‌شده است. پرسنل این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی این مجموعه می‌توانید از خدمات باربری، اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز بهره‌مند شوید. در حین اقامت ممکن است به خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیاز داشته باشید که هر یک از این خدمات شامل هزینه جداگانه هستند و در مرکز بیزینس نیز می‌توانید انواع جلسات و کنفرانس‌های مربوط به کارتان را برگزار کنید که باید هزینه موردنیاز این بخش را نیز پرداخت کنید.

امکانات تفریحی هتل


هتل گلدن لوتوس در منطقه کمر واقع‌شده است که دارای ساحل اختصاصی همراه با صندلی‌های آفتاب‌گیری، استخرهای شنا، مرکز اسپای بسیار مجهز است که این بخش شامل حمام ترکی، سونا، باشگاه بدن‌سازی، انواع ماساژ و اتاق‌های درمان است. اتاق بازی در این هتل شامل کتاب‌هایی به زبان‌های مختلف، انواع بازی‌های شطرنج، بازی‌های فکری، بیلیارد، پینگ‌پنگ و فوتبال دستی هستند که با ورود به این قسمت متوجه گذر زمان نخواهید شد و لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین ورزش‌های آبی در این هتل عبارت‌اند از پاراسل و جت اسکی. برای استفاده از این ورزش‌ها باید هزینه اضافی پرداخت کنید. از امکانات سرگرم‌کننده در هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya می‌توان به انواع ورزش‌های آبی، کوه‌نوردی، موج‌سواری، بیلیارد و میز تنیس اشاره کرد. در بخش سلامت نیز می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید که این کارها شامل هزینه مجزا هستند. در قسمت اسپا نیز اتاق بخار، انواع خدمات درمانی و ماساژ، خدمات مربوط به پوست مو، زیبایی و ناخن و سونا برای رفاه مسافران فراهم گردیده شده است. استخرهای موجود در این هتل روباز و سرپوشیده هستند. هر دو استخر به‌صورت فصلی فعالیت دارند و برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. در کنار استخر صندلی قرار داده‌شده و اینکه در کنار استخر سرپوشیده نیز استخر آب‌نمک تعبیه‌شده است که بیشتر خواص درمانی دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل گلدن لوتوس عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئین با چشم‌انداز ساحل دریا و اتاق تویین اکونومی. اتاق‌های موجود در داخل هتل Golden Lotus Hotel Kemer Antalya به شکل مدرن طراحی و چیده شده‌اند. در هر یک از اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی مانند مینی بار، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و سیستم تهویه مطبوع هوا و بالکن با مبلمان بهره‌مند شوید. برخی از واحدهای اقامتی شامل فضای نشیمن برای ریلکس کردن بعد از یک روز خسته‌کننده هستند و اینکه می‌توانید از بالکن‌های اتاق‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای مدیترانه، کوه تاوس و منطقه کمر را تماشا کنید. در داخل حمام‌های اختصاصی موجود در اتاق‌ها می‌توانید از جکوزی و وان بهره‌مند شوید و اینکه برای راحتی شما توالت فرنگی، حوله و دمپایی در داخل حمام‌ها تعبیه‌شده است. علاوه بر موارد گفته‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توانید از کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، سیستم سرمایشی گرمایشی، میز کار و کاناپه تخت شو بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید که در داخل اتاق‌ها استعمال سیگار ممنوع است.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران بهره‌مند شوید، به‌طوری‌که وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ترکی محلی و بین‌المللی را سفارش دهید و اینکه بعدازظهرها چایی‌ مشهور ترکی سفارش دهید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در اطراف استخر سرو می‌شود که در حین حمام آفتاب می‌توانید این نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. در محوطه ساحل با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید انواع میوه‌ها و غذاها را سفارش دهید، همچنین در قسمت اسنک بار نیز در طول روز انواع فست فود برای مسافران ارائه می‌شود.

فاصله هتل گلدن لوتوس کمر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۸ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی افه سوس: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا تاحتالی ۲۳۶۵: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است