search
menu

هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya
امکانات عمومی هتل گلوریا سرنیتی بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلوریا سرنیتی ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya


هتل گلوریا سرنیتی از هتل‌های مشهور و پنج ستاره در منطقه بلک در آنتالیای ترکیه است. این هتل بی‌نظیر به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود همواره در طول سال از میهمانان زیادی میزبانی می‌کند، همچنین به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان توریست‌ها و گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. سفرهای دونفره به این هتل یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود، پس برای داشتن چنین سفری هر چه زودتر نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید تا یکی از رویایی‌ترین سفرها را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل زیبای Gloria Serenity Resort Belek Antalya دارای ساحل اختصاصی از دریای مدیترانه است و ارائه خدمات و امکانات در این هتل به‌قدری زیاد است که بیشتر ساعات سفرتان را در داخل هتل سپری خواهید کرد. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توانید به شهر آنتالیا رفته و از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید، برخی از جاذبه‌های مشهور شهر آنتالیا عبارت‌اند از دروازه هادریانوس، موزه‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، پارک‌های آبی آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا و غیره. این هتل زیبا تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۷ کیلومتر فاصله داشته که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. ازجمله امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۳ استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گلوریا سرنیتی بلک آنتالیا


در این هتل محلی به‌عنوان پارکینگ تعبیه‌شده است تا مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت خودرو راحت باشد. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند باربری، اتاق چمدان، میز تور‌ و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و بخش پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. در فضای بیرونی هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya باغ زیبایی محوطه را فراگرفته است که تا ساحل ادامه دارد و از تراس اتاق‌ها می‌توانید این چشم‌انداز بی‌نظیر را تماشا کرده و حمام آفتاب بگیرید. در زمینه خدمات مربوط به شستشو می‌توان به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد که با هزینه مجزا انجام می‌گیرند ولی خدماتی مانند واکس کفش به‌صورت رایگان ارائه می‌شود. امکانات مربوط به کار و تجارت نیز در مرکز بیزینس این هتل انجام‌گرفته و جلسات و کنفرانس‌ها با استفاده از فکس و فتوکپی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. کارکنان در هتل گلوریا سرنیتی مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در لابی این هتل مغازه‌های سوغاتی فروشی و مینی مارکت تعبیه‌شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و اینکه اینترنت در تمامی قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به مرکز اسپا با انواع خدمات درمانی و ماساژهای لاکچری اشاره کرد. همچنین زمین‌های گلف در عرض ۵ دقیقه از این هتل قابل‌دسترس هستند که همواره موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد. سایر سرگرمی‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اجرای موسیقی زنده، بدمینتون، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلوپ‌های کودکان، انواع ورزش‌های آبی، کلوپ‌های شبانه، بولینگ، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، دارت، موج‌سواری، قایق‌سواری، بیلیارد، زمین‌بازی برای کودکان. همچنین در بخش سلامتی نیز باشگاه بدن‌سازی با انواع دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا فراهم کرده‌اند. در بخش مربوط به اسپا نیز خدماتی مانند اتاق بخار، انواع ماساژ، جکوزی داغ و سونا تعبیه‌شده است. در سالن زیبایی و آرایشی خدمات مربوط به پوست مو، زیبایی و ناخن ارائه می‌شود. حمام ترکی و حمام عمومی جزو پرطرفدارترین امکانات ارائه‌شده در هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya به شمار می‌روند.
بر روی استخرهای این هتل انواع سرسره‌های آبی تعبیه‌شده است که بی‌شک از این تفریحات بی‌نهایت لذت خواهید برد. سه استخر موجود در این هتل به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود؛ استخر سرپوشیده در تمامی طول سال فعالیت دارد ولی دو استخر روباز به‌صورت فصلی دایر هستند که یکی از این استخرها مخصوص کودکان و مورد دیگر مخصوص بزرگ‌سالان است. برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز محل بازی سرپوشیده و روباز فراهم گردیده است و برای نگهداری کودکان خردسال امکاناتی با هزینه مجزا دایر گردیده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل وجود دارند که عبارت‌اند از ویلا سرنیتی با چشم‌انداز استخر شامل دو اتاق‌خواب، ویلا سرنیتی با چشم‌انداز باغ شامل دو اتاق‌خواب، اتاق سوپرییر، اتاق لاگونا، سوئیت گلوریوس، ویلا دلوکس سرنیتی شامل ۳ اتاق‌خواب و سوئیت گلوریوس مخصوص سه بزرگ‌سال. اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای بالکن اختصاصی بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به باغ و دریا دارند و همه اتاق‌ها شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت وای فای رایگان هستند. همچنین اتاق‌های سوپرییر در این هتل دارای جکوزی اختصاصی بوده که بعد از سپری کردن روزی خسته‌کننده می‌توانید در این قسمت ریلکس کرده و به آرامش برسید. از خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن اشاره کرد. کف همه اتاق‌های هتل Gloria Serenity Resort Belek Antalya پارکت شده و دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا هستند. در داخل واحدهای اقامتی این هتل اجازه استعمال سیگار ندارید. همچنین همه واحدها شامل حمام اختصاصی بوده که این حمام‌ها خود شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حمام اسپا و دمپایی هستند.

رستوران هتل


هتل گلوریا سرنیتی ریزورت ۶ رستوران با تنوع غذایی زیادی دارد. انواع رستوران‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از رستوران TETRASOMIA مخصوص غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه‌ای، رستوران LE JARDIN AU PRINTEMPS غذاهای فرانسوی به‌صورت منویی، رستوران LA TRATTORIA ROMANA مخصوص غذاهای ایتالیایی به‌صورت منویی، رستوران ROUTE 66 به‌صورت منویی، رستوران STEAKHOUSE انواع استیک به‌صورت منویی و رستوران RIVER LANDING به‌صورت منویی و رستوران SHA مخصوص غذاهای ژاپنی به‌صورت منویی ارائه می‌دهد. همچنین ۱۰ بار و کافی‌شاپ در این هتل دایر گردیده است که انواع نوشیدنی‌های سالم سرد و گرم برای میهمانان ارائه می‌دهند.

فاصله هتل گلوریا سرنیتی ریزورت بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلوپ گلف گلوریا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی بوغاز کنت: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی بلک: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است