search
menu

هتل Gloria Golf Resort - Kids Concept Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gloria Golf Resort - Kids Concept Belek Antalya
انواع اتاق های هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا و امکانات آن ها
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gloria Golf Resort - Kids Concept Belek Antalya


هتل گلوریا گلف ریزورت هتلی رده بالا در بلک آنتالیا با امکانات و خدمات مختلفی است. بلک منطقه ای تفریحی و زیبایی است که هر گردشگر و خریدار بلیط هواپیما آنتالیا باید در طول سفر خود به این منطقه سری بزند. در بلک هتل ها و ریزورت های فراوانی وجود دارد اما کمتر هتلی است که امکانات مخصوص کودکان داشته باشد. هتل گلوریا گلف ریزورت در واقع مختص کودکان طراحی شده و همه آن چه که مهمانان کم سن و سالش به آن نیاز خواهند داشت را فراهم کرده است. کودکان و نوجوانان در هتل Gloria Golf Resort به مینی کلاب با تایم سینما و انواع بازی های فکری و ماجراجویی دسترسی خواهند داشت. استخر کودکان، استخر توپ برای کودکان ۴ تا ۱۲ سال، رستوران مخصوص کودکان، زمین بازی و غیره از دیگر امکاناتی است که هتل گلوریا گلف ریزورت در اختیار مهمانان کودک و نوجوان خود قرار می دهد. بلک سواحل زیبایی دارد که جزو دیدنی ترین سواحل آنتالیا محسوب می شوند. هتل گلوریا با ایجاد ساحل اختصاصی تلاش کرده تا مهمانانش نهایت استفاده را از سواحل بلک داشته باشند( استفاده از ساحل خصوصی شامل هزینه اضافه خواهد بود).

انواع اتاق های هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا و امکانات آن ها


هتل گلوریا واحدهای اقامتی مختلفی از سوییت های جونیور و ویلاها گرفته تا اتاق های خانواده و دابل دارد. از جمله تفاوت اتاق ها می توان به چشم انداز آن ها اشاره کرد که برخی از اتاق ها رو به باغ ها و مناظر اطراف هتل اند. گذشته از تفاوت ها واحدهای اقامتی این هتل امکانات و خدمات مشترکی دارند. مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما آنتالیا اتاقی را در گلوریا گلف ریزورت رزرو کرده اند بالاترین حد راحتی و آسایش را در این هتل تجربه خواهند کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای امکاناتی مانند تلفن، حوله تن پوش ها، میز، سیستم سرمایش و گرمایش و غیره هستند. در همه اتاق ها صندوق اماناتی قرار داده شده تا مهمانان اشیاء ارزشمند خود را در جایی امن گذاشته و احتمال گم شدن آن را در سفر کم کنند. برای سرگرم شدن مهمانان در اتاق ها تلویزیون با کانال های ماهواره ای و کابلی قرار داده شده است. مهمانان هتل امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان را داخل اتاق ها خواهند داشت.

امکانات و خدمات هتل


هتل Gloria Golf Resort Antalya شش رستوران با منوی لاکارته و بوفه دارد که انواع غذاهای بین المللی، اسپانیایی، آرژانتینی و ترکیه ای را در اختیار مهمانان می گذارند. اگر اهل فعالیت های ورزشی باشید حتما گلوریا ریزورت را برای اقامت انتخاب کنید چون این هتل ۵ ستاره انواع فعالیت های ورزشی، تفریحی و سرگرمی را برای مهمانانش ایجاد کرده است. از امکانات تنیس، بدمینتون، گلف و دارت گرفته تا بولینگ، تنیس روی میز و بیلیارد همه چیز در این هتل وجود دارد. کوه پیمایی، کانو سواری و پارک آبی از دیگر امکانات تفریحی هتل هستند. گلوریا ۳ استخر دارد که ۲ تای آن ها روباز و یکی سرپوشیده اند.
استخر کودکان هتل به صورت روباز است. هتل خدمات کانسیرج، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. خدمات زیبایی مو و ناخن، حمام سنتی، سرسره، خدمات ماساژ، خدمات روم سرویس و خدمات پرستاری کودک از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل گلوریا هستند. اگر بلیط هواپیما خارجی خریده و به دنبال هتلی شیک و پر امکانات هستید حتما گلوریا ریزورت را برای اقامت انتخاب کنید به ویژه اگر همراه خود کودک و نوجوان کم سن و سال دارید.

فاصله هتل گلوریا گلف ریزورت آنتالیا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل بوغازکنت: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف گلوریا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ ادیان: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف آنتالیا: ۱۰.۵ کیلومتر
فاصله تا سایت تاریخی آسپندوس: ۱۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است