search
menu

هتل Fun & Sun Family Club Belek Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fun&Sun Family Club Belek
امکانات و خدمات عمومی هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Fun&Sun Family Club Belek


هتل پنج ستاره و لوکس فان اند سان فمیلی کلاب در منطقه ساحلی در شهر زیبای آنتالیای ترکیه قرار دارد. هتل Fun&Sun Family Club Belek مختص اقامتی مجلل، فراموش نشدنی، خانوادگی و یا با دوستان است که چند روزی را می‌توانید به دور از نگرانی‌ها و مشغله‌های روزمره خود تفریح کنید و در ریزورت هتلی کاملا مجهز، برای خود خاطراتی ماندگار و خوش به یادگار بگذارید. در صورتی که بلیط هواپیما آنتالیا رزرو کرده‌اید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه آنتالیا تا هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک حدود ۳۰ کیلومتر است. یکی از جاهای دیدنی شهر آنتالیا که حتما باید از آن بازدید کنید؛ مراکز خرید آنتالیا است که تنوع و شهرت بسیاری دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک


در بدو ورود خود به هتل Fun&Sun Family Club Belek می‌توانید محوطه‌ای سرسبز و وسیع را مشاهده کنید. در هتل فان اند سان فامیلی کلاب بلک لابی شیک، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ در محوطه و فضای باز، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، استخر روباز، پارک آبی، سالن زیبایی، اسپا، ماساژ، سونا، حمام، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، اتاق بازی، فکس، فتوکپی و سالن جلسات و کنفرانس برای اقامت هرچه آسوده‌تر مهمانان وجود دارد. خدمات هتل فان اند سان فمیلی کلاب شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، امکان اجاره خودرو، فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات وی‌آی‌پی اتاق، نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات ویژه معلولین و خدمات شاتل است. همچنین از ترانسفر فرودگاهی ریزورت هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک مطمئن باشید و با خیالی راحت بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید. کارکنان مجرب و مهمان‌نواز هتل فان اند سان فمیلی کلاب قادر به صحبت کردن زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی هم هستند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مجلل و طراحی شده با امکانات و دکوراسیون مدرن، چشم‌گیر و رنگارنگ هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک، اقامت و سفری شیرین و خاطره‌انگیز را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. انواع اتاق‌های هتل Fun&Sun Family Club Belek بدین شرح هستند: اتاق استاندارد لایف که مساحت ۲۸ متر مربعی و ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و یک کودک دارد. اتاق استاندارد موود با مساحت ۲۸ متر مربع و ظرفیت اقامت دو فرد بزرگسال و یک کودک. اتاق فمیلی لایف با مساحت ۶۳ متر مربع و ظرفیت اقامت سه فرد بزرگسال و یک کودک. و اتاق فمیلی موود که مساحت ۴۴ متر مربعی دارد و ظرفیت سه فرد بزرگسال و یک کودک دارد. تمامی اتاق‌های ریزورت هتل فان اند سان فمیلی کلاب دارای بالکن همراه با میز و صندلی هستند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل Fun&Sun Family Club Belek به وسایل زیاد و کاربردی دسترسی دارید تا اقامتی شیرین و بدون کمبود برای شما فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل فان اند سان فمیلی کلاب شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی، سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در اتاق‌های هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری سرشار از شادی و سرخوشی را تجربه کنید؛ حتما به بخش اسپا، ماساژ، حمام و سونا و باشگاه ورزشی هتل فان اند سان فمیلی کلاب سری بزنید تا خستگی‌های شما زدوده شود و سلامتی و آرامش را به خود هدیه دهید. پارک آبی، استخر روباز و استخر سرپوشیده هم فرصتی مناسب برای سپری کردن ساعاتی مفرح و دلپذیر است. هتل Fun&Sun Family Club Belek دارای ساحل اختصاصی است که ساحل و دریا در روبروی هتل فان اند سان فمیلی کلاب قرار دارد که می‌توانید به استراحت در ساحل، شنا، ورزش‌های آبی، غواصی و یا قایق سواری مشغول شوید. برای کودکان هم امکانات سرگرمی در هتل مجلل فان اند سان فمیلی کلاب در نظر گرفته شده‌است از جمله زمین بازی و اتاق بازی کودکان. اگر علاوه بر این تفریحات می‌خواهید سرگرم فعالیت‌های تفریحی متنوع‌تری شوید؛ ریزورت هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک کلاس آشپزی، دارت، زمین تنیس، تنیس روی میز، بیلیارد، موسیقی زنده و کلاس‌های ورزشی هم ارائه می‌کند. حتی قدم‌زدن و نشستن در محوطه جذاب و چشم‌گیر هتل فان اند سان فمیلی کلاب دلچسب و به‌یادماندنی است.

رستوران هتل


در رستوران هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک می‌توانید خوراک‌هایی لذیذ و خوشمزه را که با سبک‌های آشپزی متفاوتی هستند؛ به صورت بوفه و یا منو میل کنید و لذت ببرید. همچنین در فضای باز و سرسبز هتل Fun&Sun Family Club Belek کافی شاپ هم وجود دارد که فضایی دنج و چشم‌نواز را برای مسافران فراهم کرده‌است.

فاصله هتل فان اند سان فمیلی کلاب بلک تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل عمومی سریک بلک: ۱۵۰ متر
فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ادیان آنتالیا: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کایا ایگلز: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی لند آف لجندز: ۷.۶ کیلومتر
ساحل کادریه: ۸ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی آسپندوس: ۱۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است