search
menu

هتل Fame Residence Kemer & Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل Fame Residence Kemer & Spa Antalya
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا آنتالیا

هتل Fame Residence Kemer & Spa Antalya


هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا آنتالیا در طی دو دهه فعالیت درخشان خود ثابت کرده است که پایستگی و ثبات در ارائه خدماتی بی‌نقص نیز امکان‌پذیر است. نشان ۵ ستاره در کنار نام این هتل، خود گویای همه‌چیز است: هر ستاره عطیه و پاداشی است برای قدردانی از محاسن و فضائلی که هتل Fame Residence Kemer & Spa Antalya در زمینه پذیرایی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا در کارنامه خدشه‌ناپذیر خود به ثبت رسانده است. گفتنی است که این هتل لوکس و ممتاز نه‌تنها در فاصله اندکی به ساحل عمومی دریا واقع گردیده، بلکه خود مالک امکاناتی نظیر ساحل اختصاصی، سونا، اسپا و دو استخر سرپوشیده و روباز است. جدا از ارائه امکاناتی بی‌شمار و خدماتی رضایت‌بخش، باید گفت که هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا در زمینه حفاظت از محیط‌زیست نیز عملکردی ستودنی داشته و در فهرست هتل‌های ۵ ستاره پاک (دوستدار محیط‌زیست) جای گرفته است.

امکانات رفاهی هتل


هنگام صحبت درباره هتلی در این سطح و جایگاه، دیگر بحث سر وجود و عدم وجود امکاناتی از قبیل: پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ نیست، بلکه سخن بر سر کیفیت این امکانات است. فضای تمامی اماکن رفاهی این هتل به‌طور مرتب و پیوسته نظافت و میکروب‌زدایی می‌شوند تا مکانی کاملاً بهداشتی و ضدعفونی شده در اختیار میهمانان هتل قرار گیرد. امکاناتی از قبیل: باشگاه تناسب‌اندام، سالن برگزاری اجلاس، فضای سبزی دیدنی، محوطه بازی کودکان، باشگاه کودکان، فروشگاه، کلوپ شبانه، اینترنت وایفای پرسرعت و رایگان، آسانسور و سالن آرایش و زیبایی در محوطه هشت هزار متری هتل گنجانده شده است تا رؤیای اقامتی آسوده و بی‌دغدغه به معنای کلمه برای تمامی میهمانان هتل محقق گردد.

رستوران هتل


همان‌طور که در بخش قبلی نیز بدان اشاره شد، هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا از رستورانی بسیار باکیفیت در فضای وسیع خود بهره می‌برد. این رستوران وظیفه تأمین خوردوخوراک تمامی میهمانان را بر عهده دارد و بر اساس بازخوردهای مثبت میهمانان سابق هتل باید گفت که در این زمینه کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذاشته است. رستوران هتل به دو شکل بوفه یا سفارشی (آلاکارت) به میهمانان هتل خدمات ارائه می‌دهد و غذاهایی لذیذ، سالم و مقوی را در مکانی بسیار پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی برای گردشگران طبخ و سرو می‌نماید.

خدمات رفاهی هتل


تفاوت اصلی هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا با دیگر هتل‌های هم‌سطح را در این بخش باید جستجو کرد: ارائه خدماتی بی‌نقص و رضایت‌بخش به میهمانان. جای هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد؛ خدمات ‌می‌بایست با کیفیتی مثال‌زدنی صورت پذیرد و تعامل با میهمانان نیز به نیکی و حسنه. رضایت گردشگران از کیفیت خدمات دریافتی از اهمیت بسزایی در این هتل برخوردار بوده و به هدفی جدی و مهم برای پرسنل هتل مبدل شده است. بنابراین کلیه خدمات ارائه‌شده در این هتل، اعم از خدمات خشک‌شویی، اتوشویی، لباس‌شویی، پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، ماساژ، پرستاری از کودک و غیره با هدف رضایت صددرصدی میهمان انجام خواهد پذیرفت.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۲۴۶ باب واحد اقامتی مجهز به کلیه اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال، تختخواب‌هایی راحت، مبلمانی شیک و مدرن، میز و صندلی و صندوق امانات در این هتل گنجانده شده است. لازم است ذکر گردد که این واحدها در طرح‌های اقامتی گوناگونی نظیر واحدهای استاندارد مشرف‌به شهر، واحدهای استاندارد مشرف‌به دریا، واحدهای لوکس و ممتاز خاصه افراد مشکل‌پسند و سوئیت‌های خانوادگی و چندتخته مخصوص خانواده‌های پرجمعیت در هتل Fame Residence Kemer & Spa به گردشگران عرضه می‌گردد. واحدهای اقامتی این هتل همگی از فضایی دل‌باز و باصفا برخوردار بوده و با دکوری مدرن و جذاب مزین به رنگ‌هایی آرامش‌بخش طراحی گردیده‌اند. در معماری اتاق‌ها سعی برآن شده است که از تمامی فضاهای موجود به نحو احسن استفاده گردد تا محیطی دلگشا و مناسب برای اقامتی طولانی‌مدت به وجود آید.

موقعیت مکانی هتل


هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا در فاصله اندکی نسبت به برخی سواحل آنتالیا نظیر ساحل و پارک مونلایت و ساحل عمومی مرکز باتی واقع گردیده و با نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس آنتالیا (ایستگاه اتوبوس Kemer) تقریبا یک کیلومتر فاصله دارد. بنابراین دسترسی به دیگر اماکن و جاهای دیدنی آنتالیا نیز چندان دشوار نبوده و از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی برای گردشگران به‌راحتی امکان‌پذیر است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فیم رزیدنت کمر اند اسپا آنتالیا


فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک و ساحل مونلایت: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا ساحل کامیووا: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تا شهر باستانی فاسلیس: ۸٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۹٫۴ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز اسکی آنتالیا: ۱۳٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است