search
menu

هتل Fame Residence Goynuk Kemer Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Fame Residence Goynuk Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل فیم رزیدنس کمر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فیم رزیدنس گوینوک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیکی

درباره هتل Fame Residence Goynuk Kemer Antalya


هتل فیم رزیدنس گوینوک هتل چهار ستاره و مجلل در منطقه گوینوک در کمر آنتالیا است. این هتل با ساحل اختصاصی در میان هتل‌های هم‌رده خود در این منطقه طرفداران زیادی دارد، همچنین به دلیل ارائه خدمات و امکانات خوب در میان مسافران به شهرت خاصی رسیده است، به‌طوری‌که سالانه مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. این هتل بی‌نظیر در قسمت ساحلی دریای مدیترانه واقع‌شده است و در ساحل دریا نیز صندلی‌های آفتاب‌گیری و پاراسل با فاصله حدوداً ۹۰ متر تعبیه‌شده است. همچنین فاصله هتل Fame Residence Goynuk تا مرکز شهر آنتالیا حدوداً ۳۸ کیلومتر است که از طریق ترانسفر می‌توانید به شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید و با رفتن به این شهر می‌توانید از مراکز خرید آنتالیا، موزه‌های آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا بازدید کنید. برای دسترسی به فرودگاه آنتالیا نیز ۵۰ کیلومتر فاصله وجود دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا و بار.

امکانات عمومی هتل فیم رزیدنس کمر آنتالیا


پارکینگ اختصاصی این مجموعه بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. همچنین در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافرت هستند که با خوش‌رویی به استقبال میهمانان می‌روند. همچنین خدمات مربوط به شستشو در هتل Fame Residence Goynuk لباس‌شویی است که با پرداخت هزینه مجزا انجام می‌گیرد. دقت داشته باشید برای دسترسی به‌تمامی طبقات این هتل باید از آسانسور استفاده کنید و امکانات رفاهی ارائه‌شده برای مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند، در این هتل فراهم گردیده شده است. به یاد داشته باشید که دسترسی به اینترنت در این هتل امکان‌پذیر نیست و باید از اینترنت سیم‌کارت تلفن همراهتان استفاده کنید. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در فضای بیرونی هتل نیز بخشی به‌عنوان ساحل اختصاصی در نظر گرفته‌شده و بخشی را نیز باغ فراگرفته است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده می‌توان به استخر روباز بسیار بزرگ اشاره کرد، یک مورد دیگر نیز به‌صورت استخر سرپوشیده است و فعالیت این استخرها به‌صورت فصلی بوده و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زنند. همچنین سایر خدمات رفاهی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها و سونا برای ریلکس کردن و به آرامش رسیدن است. در مرکز اسپا می‌توانید انواع ماساژها را دریافت کنید یا اینکه از حمام سنتی بهره‌مند شوید. این حمام در میان توریست‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و نوعی برایشان تازگی دارد. همچنین زمین تنیس برای دوستداران این ورزش در محوطه هتل Fame Residence Goynuk تعبیه‌شده است. سایر امکانات سرگرمی و تفریحی ارائه‌شده در این هتل پارک آبی، تنیس روی میز، بیلیارد و زمین‌بازی برای کودکان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده مخصوص سه نفر، اتاق خانواده مخصوص ۴ نفر و اتاق سینگل استاندارد. اتاق‌های موجود در داخل هتل فیم رزیدنس دارای دکوراسیونی بسیار مدرن و شیک هستند، همچنین از اسباب و وسایل خاصی در چیدمان این اتاق‌ها استفاده‌شده است. هر یک از اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و بالکن با چشم‌اندازی رو به استخر هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل این اتاق‌های هتل Fame Residence Goynuk عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی و گاوصندوق. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق ممنوع است.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی محلی، بین‌المللی و اروپایی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند غذاهای خود را در فضای سربسته یا روباز میل کنند.

فاصله هتل فیم رزیدنس گوینوک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیکی


فاصله تا ساحل گوینوک: ۳۵۰ متر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بلدیبی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا بندر کمر: ۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل عایشیقی: ۷ کیلومتر
فاصله تا پارک مونلایت: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است