search
menu

هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya
امکانات کلی هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya


هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا دارای یک ساحل خصوصی با پرچم آبی و یک استخر روباز فصلی ارائه می‌دهد و در نزدیکی دروازه هادریان واقع شده است. آنتالیا یکی از شهرهای تفریحی ترکیه با بندر قدیمی مملو از قایق‌های تفریحی و سواحل در کنار هتل‌های بزرگ است. این شهر دروازه‌ای به سمت منطقه مدیترانه جنوبی ترکیه است که به دلیل آب‌های آبی آن به ساحل فیروزه معروف است. مناره شکسته و برج ساعت ۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. موزه آنتالیا و آکواریوم آنتالیا از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده‌اند. این هتل ۹ کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا ۶ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya با ارائه امکانات رفاهی عالی و کارکنان چند زبانه خوش برخورد گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا


پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل وجود دارد. میهمانان می‌توانند از صندلی‌های آفتاب گیر و چتر آفتابی به صورت رایگان بهره مند شوند. این هتل دارای یک باغ، ساحل خصوصی، استخر کودکان و استخر روباز است. وای فای رایگان در دسترس است. در هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya سرویس رفت و برگشت فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. میز تور، انبار چمدان و خدمات نظافت روزانه از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی هتل استفاده کنید. دسترسی به طبقات بالاتر فقط از طریق پله‌ها امکان‌پذیر است بنابراین این هتل برای کسانی که دارای مشکلات مفصلی هستند نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. پرسنل مجرب و خوش برخورد هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. تخت نوزاد نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و خروج از هتل تا ساعت ۱۲ است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق های هتل Esperanza Boutique Hotel Antalya عبارتند از:
• اتاق دبل
• اتاق توئین
تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز دریا یا استخر دارند. هر اتاق دارای حمام خصوصی است. امکانات اضافی شامل دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از امکانات موجود در اتاق خود استفاده کنید.

رستوران هتل


هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا دارای یک رستوران است که برای صرف صبحانه، ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. میهمانانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای، گیاهی و قاره‌ای لذت ببرند.

فاصله هتل اسپرانزا بوتیک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل موویدا: ۷ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۹ کیلومتر
فاصله تا آسانسور پانورامیک کلیچی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است