search
menu

هتل Ersoy Aga Otel Antalya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ersoy Aga Otel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل ارسوی آقا آنتالیا
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ارسوی آقا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ersoy Aga Otel Antalya


هتل ارسوی آقا آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. Ersoy Aga Otel Antalya از هتل‌های اقتصادی آنتالیا است. یکی از امتیازات اقامت در هتل ارسوی آقا موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آنتالیا خواهید داشت. علاقه‌مندان مناطق تاریخی، از گردش در اطراف هتل و بازدید از جاذبه‌های تاریخی خشنود خواهند شد. باغ وحش آنتالیا، دروازه هادریانوس و خانه موزه آتاتورک حدود ۲ کیلومتر تا هتل ارسوی آقا آنتالیا فاصله دارند. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا را دارید ولی نگران هزینه‌های سنگین اقامت هستید، هتل ارسوی آقا آنتالیا گزینه‌ای مناسب برای شما است. با انتخاب این هتل لحظات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ارسوی آقا آنتالیا


در هتل ارسوی آقا آنتالیا امکانات و خدمات رفاهی مناسبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. در Ersoy Aga Otel Antalya چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۱ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند و با تلاش ویژه‌ای برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان در صورت استفاده از تخت مشترک با والدین رایگان محاسبه می‌شود. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی و لاندری برخوردار شوید. آسانسور، صندوق امانات و تلویزیون در مناطق مشترک از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند. لازم به ذکر است فرودگاه آنتالیا در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Ersoy Aga Otel Antalya دارای ۸۰ واحد اقامتی ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق سینگل، اتاق اکونومی تویین، اتاق اکونومی تریپل، اتاق اکونومی سینگل، اتاق کلاسیک دوبل یا تویین، اتاق چهارنفره، آپارتمان خانواده و اتاق خانواده است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای اقامتی هتل ارسوی آقا آنتالیا ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را در نظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


همان‌طور که گفته ‌شد یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل ارسوی آقا آنتالیا موقعیت مکانی آن است. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل Ersoy Aga Otel Antalya با بسیاری از مناطق تاریخی آنتالیا روبرو شده و با فرهنگ ترکی آشنا خواهید شد. نزدیکی به سواحل آنتالیا، سفرتان را مملو از زیبایی‌های دریا خواهد کرد. امکان بسیاری از تفریحات آبی در سواحل آنتالیا برای مهمانان فراهم است.

رستوران هتل


غذاهای ترکی بخش مهمی از جذابیت سفر به شهرهای ترکیه را به خود اختصاص داده‌اند؛ به طوری که سفر به آنتالیا بدون امتحان کردن غذاهای محلی امکان ندارد. خوشبختانه رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند. رستوران‌های Lider İskender Kebap و Meşhur Sariyer Börek Si̇mi̇t Evi̇ به ترتیب ۶ و ۷ دقیقه پیاده‌روی از هتل Ersoy Aga Otel Antalya فاصله دارند.

فاصله هتل ارسوی آقا آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه موزه آتاتورک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر قدیمی کلیسی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه اسباب بازی آنتالیا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد تکلی مهمت پاشا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج هیدریلیک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آنتالیا: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است