search
menu

هتل Emelda Sun Club Ex Simena Sun Club Hotel Kemer Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Emelda Sun Club, Ex Simena Sun Club Hotel Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل املدا سان کلاب، اکس سیمنا سان کلاب کمر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل املدا سان کلاب، اکس سیمنا سان کلاب کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Emelda Sun Club, Ex Simena Sun Club Hotel Kemer Antalya


هتل املدا سان کلاب، اکس سیمنا سان کلاب کمر یک هتل بسیار کامل و مجهز در شهر ساحلی ترکیه است. بیشتر واحدهای اقامتی این هتل ۵ ستاره بصورت ویلا و آپارتمان‌های مجهز هستند. از آنجاییکه این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته‌است، امکانات لازم برای بهره بردن از دریا را نیز دارد. فاصله آن با مرکز شهر کم است و به حدود ۸ کیلومتر می‌رسد. سفر هوایی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما صورت گیرد، می‌تواند شما را در داشتن یک سفر آرام و خاطره‌انگیز یاری کند. حتی با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاهای دیدنی مانند آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، موزه‌های آنتالیا و باغ‌وحش آنتالیا بازدید کنید. همچنین شما می‌توانید در ادامه اطلاعات موجود در رابطه با امکانات هتل را مطالعه کنید.

امکانات عمومی هتل املدا سان کلاب، اکس سیمنا سان کلاب کمر آنتالیا


این هتل ساحلی از امکانات بسیار برخوردار است و رضایت مسافران از اقامت در این هتل بالاست. در تراس و فضای باغ مانند این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی و اقامتی بهره‌مند شوید و اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید. امکانات تفریحی مهیجی برای مسافران در نظر گرفته شده‌است که شامل: تنیس، موسیقی زنده، زمین بازی برای کودکان، امکان ورزش‌های آبی و ... است. اینترنت رایگان را می‌توانید در تمام بخش‌های هتل به آسانی داشته‌باشید. پارکینگ نیز در صورت وجود خودرو شخصی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که این پارکینگ برای معلولان نیز مناسب است. انبار چمدان‌های هتل Emelda Sun Club, Ex Simena Sun Club Hotel Kemer می‌تواند یک مکان مناسب و امن برای سپردن بار و چمدان‌هایتان باشد.
پذیرش بصورت ۲۴ انجام می‌شود و زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی و روسی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل به آن تسلط دارند. هشدار دهنده‌ها و آلارم‌های آتش و امنیتی هر دو در بخش‌های مختلف هتل نصب شده‌اند تا امنیت جانی مسافران تامین شود. علاوه بر موارد گفته شده صندوق امانات نیز در هتل وجود دارد تا بتوانید با خیال راحت وسایل گرانقیمت خود را به آن بسپارید. اگر نیاز به خرید از یک سوپر مارکت دارید اصلا نگران نباشید زیرا هتل دارای یک فروشگاه است که هم سوغات و هم مواد غذایی را می‌توانید از آن تهیه کنید. مسافران معلول اصلا نگران نباشند زیرا امکانات مورد نیاز برای اقامت این عزیزان در هتل وجود دارد. چندین استخر در هتل وجود دارد که با رعایت اصول بهداشتی آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. باید توجه داشت که استخرهای هتل برای کودکان نیز مناسب هستند. خدمات بدنسازی، اسپا، حمام ترکی، ماساژ و سونا موارد دیگری هستند که در هتل وجود دارد. این هتل برای کودکان امکانات متعددی در نظر گرفته‌است که از آن جمله می‌توان به وجود زمین بازی، استخر و شبکه تلویزیونی کودک اشاره کرد. در ادامه با امکانات واحدهای اقامتی هتل بیشتر آشنا خواهید شد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل Emelda Sun Club, Ex Simena Sun Club Hotel Kemer بصورت ویلا و آپارتمان‌های مجهز هستند. همانطور که گفته شد واحدها بصورت آپارتمان هستند و دارای آشپزخانه‌های مجهزی هستند که لوازم آشپزی به اندازه کافی در آن‌ها وجود دارد. تخت‌ها و مبلمان راحت و درجه یکی را در واحدها خواهیم دید که رنگ و دکوراسیون کلی اتاق‌ها بسیار هماهنگ و خوش رنگ هستند. اینترنت نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد و بصورت رایگان می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید. تهویه مطبوع و کولر نیز در اتاق‌ها نصب شده‌است تا هوای مطبوعی را برای اقامت در این هتل برای ما به وجود آورد. تلفن و چراغ خواب نیز لوازم دیگری هستند که در اتاق‌ها وجود دارند.
انواع اتاق‌های هتل:
• واحد دو خوابه با تخت دو نفره
• واحد اقتصادی دو نفره با یک تخت دو نفره
• واحد خانوادگی با گنجایش سه نفر

رستوران هتل


هتل رستوران و چند سالن غذا خوری دارد که مسافران می‌توانند وعده‌های غذایی خود را از منوی متنوع رستوران انتخاب کنند و همراه همسفرانشان از غذاهای هتل Emelda Sun Club, Ex Simena Sun Club Hotel Kemer لذت ببرند.

فاصله هتل املدا سان کلاب، اکس سیمنا سان کلاب کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل جام یوا: ۳۵۰ متر
فاصله تا شهر قدیمی فازلیس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی تکیروا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل آی ایشیغی: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه فازلیس: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است