search
menu

هتل Eliz Butik Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eliz Butik Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل بوتیک الیز آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک الیز آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Eliz Butik Hotel Antalya


هتل بوتیک الیز آنتالیا در نزدیکی ساحل واقع شده‌است که دارای دو ستاره است. موزه Kaleici و Kale Kapısı از نقاط دیدنی آنتالیا هستند که از این هتل فاصله چندان زیادی ندارند و زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل لارا و پارک Karaalioglu مشاهده کرد. هتل Eliz Butik Hotel Antalya همانطور که از نام آن پیدا است از جمله بوتیک هتل‌های آنتالیا است. از موارد بسیار بارز در رابطه با این هتل تمیزی و مرتب بودن تمام بخش‌های آن است. اقامت در این هتل می‌تواند از لحاظ اقتصادی برای شما مقرون به صرفه باشد. بعد از انتخاب یک هتل مناسب می‌توانید از جاهای دیدنی آنتالیا مانند: دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا، موزه آنتالیا و ... نیز دیدن فرمایید و سفر خودتان را لذت بخش‌تر و خاطره‌انگیز‌تر کنید. آنتالیا از شهرهای توریستی ترکیه است که در صورت مراجعه به تورهای گردشگری می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما راه مناسب و راحتی را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید. در ادامه متن امکانات عمومی هتل و همچنین امکانات واحدهای اقامتی آن را برای شما توضیح خواهیم‌داد.

امکانات عمومی هتل بوتیک الیز آنتالیا


این هتل کوچک ولی بسیار گرم و صمیمی امکانات خوبی برای اقامت شما دارد. از جمله این امکانات می‌توان به وجود میز پذیرش ۲۴ ساعته و شبانه روزی اشاره کرد. این میز پذیرش می‌تواند پاسخگوی سوالات احتمالی مسافران این هتل در هر ساعتی از شبانه روز باشد. اگر در این شهر توریست پذیر و دنج، با خودرو شخصی خود گشتو گذار می‌کنید بهتر است بدانید می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید تا خودرو شما در یک مکان امن قرار بگیرد. کارکنان هتل فقط می‌توانند به دو زبان ترکی و انگلیسی با مهمانان صحبت کنند. شما با اقامت در هتل Eliz Butik Hotel Antalya علاوه بر اینکه می‌توانید از فضای داخلی هتل لذت ببرید، می‌توانید از محوطه باغ مانند آن نیز برای داشتن یک دورهمی خوب و به یادماندنی استفاده کنید. اگر اتاقی را در طبقات بالاتر هتل اجاره کرده‌اید می‌توانید با استفاده از آسانسور موجود در ساختمان به این طبقات دسترسی پیدا کنید. یکی از شاخص‌ترین امکانات موجود در این مکان وجود اینترنت رایگان بی‌سیم است که در تمام بخش‌های هتل امکان دسترسی به آن وجود دارد. یک بخش مجزا برای مهمانان سیگاری تدارک دیده شده‌است که این افراد به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد می‌توانند در این بخش سیگار بکشند. تمیزی و نظافت روزانه در هتل انجام می‌شود که سبب مرتب بودن بیشتر هتل می‌شود. تهویه مطبوع هتل نیز برای داشتن شرایط بسیار خوب و هوای مطبوع در هتل تعبیه شده‌است. اگر حیوان خانگی به همراه دارید بهتر است به این نکته توجه کنید که حضور آن در هتل ممنوع است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌های آن از تمیزی و نظافت خوبی برخوردار هستند. مرتب و تمیز بودن واحدها از جمله ویژگی‌های شاخص واحدهای هتل Eliz Butik Hotel Antalya است. پنجره اتاق‌ها سبب می‌شود روشنایی مناسبی در اتاق‌ها وجود داشته‌باشد. کف تمام اتاق‌ها کف پوش شده‌است. تلویزیون مسطحی نیز روی دیوارها نصب شده‌است. علاوه بر موارد ذکر شده در برخی اتاق‌ها بالکن نیز وجود دارد که اقامت در اتاق‌های این هتل را جذاب‌تر کرده‌است. وسایل گرمایشی و سرمایشی موجود در هتل می‌تواند اقامت خوب شما را در هتل تضمین کند. اینترنت در اتاق‌های محل اقامتتان نیز بصورت رایگان در اختیار شما خواهد‌بود. انواع اتاق‌هایی که در هتل می‌توانید رزرو کنید شامل:
• اتاق تک نفره
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق اقتصادی دابل
• اتاق چهار نفره
• اتاق دلوکس
• اتاق سه نفره

رستوران هتل


این هتل فاقد رستوران است ولی شما می‌توانید با پرداخت هزینه مجزا، همه روزه وعده صبحانه را در هتل میل کنید.

فاصله هتل بوتیک الیز آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنتالیا: ۲۳۰ متر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۴۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت آنتالیا: ۸۵۰ متر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است