search
menu

هتل Elegance East Hotel Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elegance East Hotel Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل الگانس ایست آنتالیا
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الگانس ایست آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elegance East Hotel Antalya


الگانس ایست، هتل ۴ ستاره زیبایی در شهر آنتالیا است. هتل الگانس ایست در منطقه تاریخی آنتالیا قرار دارد. Elegance East Hotel با معماری سنتی کالیچی یکی از زیباترین هتل‌های آنتالیا به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل ۴ ستاره دسترسی راحتی به جاهای دیدنی آنتالیا خواهید داشت. با طی کردن ۱۵۰ متر از هتل الگانس به دروازه هادریانوس خواهید رسید، پارک کارالی اوغلو نیز در ۴۰۰ متری این هتل واقع شده است. جاذبه‌های متنوع دیگری مانند باغ وحش آنتالیا در این شهر ساحلی قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا می‌توانید از آن‌ها بازدید نمایید. هتل الگانس ایست آنتالیا گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای رمانتیک و دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات دلپذیری خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل الگانس ایست آنتالیا


در هتل ۴ ستاره الگانس ایست آنتالیا طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان مهیا می‌کند. مهمانان عزیزی که با خودروی شخصی به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده نمایند. پذیرش هتل الگانس ایست آنتالیا ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات کانسیرج، تور، اتاق چمدان و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است در هتل الگانس چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۷ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Elegance East Hotel Antalya مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی، عربی و روسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی خاطره‌انگیز تلاش می‌کنند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های آنتالیا بازدید نمایید. خدماتی نظیر فکس، فتوکپی و سالن همایش، هتل الگانس را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. خدمات نظافت روزانه در الگانس ایست رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از اتو، خشک‌شویی و لاندری نیز بهره‌مند شوید. امکانات امنیتی هتل الگانس شامل دوربین مداربسته، کپسول آتشنشانی، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات است. ناگفته نماند فرودگاه آنتالیا در ۸ کیلومتری هتل قرار دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل الگانس ایست آنتالیا دارای ۲۵ واحد اقامتی شیک و زیبا است. فضای داخلی اتاق‌های هتل الگانس همچون کاخی باشکوه هستند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد، سوئیت خانواده، اتاق دلوکس و اتاق جونیور دلوکس است. تمامی اتاق‌های هتل Elegance East Hotel Antalya عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی‌بار و میز اشاره کرد. هر واحد داری یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. برخی از واحدهای هتل الگانس دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. ارائه‌ی گهواره به کودکان زیر ۲ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


باغ زیبای هتل محیط دل‌انگیزی برای قدم‌زدن است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید و یا در صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب بگیرید. کودکان عزیز از آب‌تنی در استخر مخصوص لذت خواهند برد. سواحل آنتالیا یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر رویایی به شمار می‌رود. جالب است بدانید هتل الگانس تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا سواحل آنتالیا فاصله دارد.

رستوران هتل


اقامتتان در هتل الگانس با صرف صبحانه‌ای لذیذ شروع خواهد شد. صبحانه کانتیننتال، گیاهی، وگان، حلال و سلف سرویس از گزینه‌های موجود هستند. ناهار و شام در رستوران هتل سرو می‌شود. برای صرف نوشیدنی و دسر به سالن هتل تشریف ببرید. لازم به ذکر است خدمات روم سرویس در هتل الگانس ارائه می‌شود و شما می‌توانید در صورت تمایل غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل الگانس ایست آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه هادریانوس: ۱۵۰ متر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۴۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است