search
menu

هتل Dosinia Luxury Resort Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dosinia Luxury Resort-Ultra All Inclusive
امکانات و خدمات عمومی هتل دوسینیا لاکچری ریزورت آنتالیا
اتاق های هتل و امکانات اتاق ها
امکانات تفریحی و سلامتی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر

درباره هتل Dosinia Luxury Resort-Ultra All Inclusive


هتل دوسینیا لاکچری ریزورت آنتالیا یکی از هتل ۵ ستاره و برتر شهر است که در شن های سفید ساحل بلدیبی آشیانه کرده و از سال ۲۰۱۷ فعالیتش را در عرصه هتلداری شروع کرده است. هر چند خرید بلیط هواپیما ارزان آنتالیا می تواند لذت سفر را دوچندان کند ولی با انتخاب اقامتگاه لوکسی مانند هتل دوسینیا لاکچری ریزورت می توانید خاطراتی ماندگار را در کنار زیبایی دریای مدیترانه خلق کنید. این هتل ساحلی اختصاصی دارد و شما را از این زیبایی بی نصیب نمی گذارد و به قدری عظمت دارد که می تواند از صدها مهمان خارجی و داخلی میزبانی کرده و در عین حال خلوت لازم را برایشان مهیا کند. نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی آنتالیا و سواحل آنتالیا نیز از دیگر امتیازات مثبت آن به حساب می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل دوسینیا لاکچری ریزورت آنتالیا


هتل دوسینیا لاکچری نیز مانند برخی هتل های ساحلی ترکیه خدمات آل اینکلوسیو ارائه می دهد و گردشگران می توانند در طول اقامت در این هتل تمام وعده های غذایی و نوشیدنی را مهمان هتل باشند. البته این خدمات هزینه رزرو را کمی بالا می برد. هتل Dosinia Luxury Resort با رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز فصلی و باشگاهی مجهز خود را برای میزبانی خریداران بلیط هواپیما آنتالیا آماده کرده است. از طرفی احاطه شدن با دریا و باغ سرسبز نه تنها مناظری رویایی را برای هتل و مهمانانش ساخته بلکه آرامش بی مثالی را به آن ها القا می کند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها


هتل دوسینیا لاکچری ریزورت با ساختمان بزرگ و وسیعی به شکل U دارای ۲۲۲ واحد اقامتی است که در قالب اتاق و سوئیت ارائه می شوند. این ساختمان مشرف به استخر بزرگی در محوطه است و همه اتاق ها دارای بالکن هستند. از روی این بالکن می توان مناظر دریا، طبیعت اطراف و استخر را از نظر گذراند. دیزاین این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس بوده و با استفاده از شیشه سکوریت، جلوه ای رویایی به برخی از سوئیت ها و اتاق هایش داده است؛ به طوری که می توان از روی خوش خواب ها به تماشای معجزه طبیعت نشست. ضمنا این اتاق ها از هر نظر مجهز بوده و امکانات مختلفی نظیر تهویه مطبوع، چای ساز، گاوصندوق، میز، سشوار و لوازم بهداشتی در آن ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و سلامتی هتل


گرچه هتل دوسینیا لاکچری ریزورت دارای ساحل اختصاصی است ولی دور تا دور استخر بزرگش صندلی های آفتابگیر چیده شده و یکی از استخرهایش دارای سرسره های پیچی بزرگی است که کنار استخر کودکان قرار دارد. حمام بخار، جکوزی، سونا و اتاق های بخار این هتل جایی برای رفع خستگی روزانه هستند، البته با پرداخت هزینه می توان از خدمات ماساژ حرفه ای بهره مند شد. ضمن اینکه می توان در لابه لای باغ سرسبز هتل قدم زد و از سایه لذت برد. هتل دوسینیا لاکچری ریزورت باشگاه مجهزی نیز دارد و برای کسانی که به همراه کودکشان بلیط هواپیما آنتالیا خریده اند، خدمات نگهداری از کودک ارائه می دهد. فروشگاه، مغازه کادویی، اتاق های خانواده، تجهیزات VIP و کرایه خودرو نیز از دیگر خدمات هتل دوسینیا لاکچری ریزورت هستند.

رستوران هتل


هتل Dosinia Luxury Resort دارای ۳ رستوران و ۴ بار است که در رستوران اصلی خود به سبک سلف سرویس از مهمانانش پذیرایی می کند و این رستوران در تمامی وعده ها دایر است. کسانی که هوس غذاهای ایتالیایی کرده باشند، می توانند به رستوران «ماما میا» هتل بروند. رستوران Hiirrem نیز انواع غذاهای دریایی و سنتی را طبخ و سرو می کند. شیرینی های ماکارون و وافل های خوشمزه را هم در مغازه ماکارون پیدا خواهید کرد. مهمانانی که سرگرم تفریحات و فعالیت های روزانه بوده و وقتی برای صرف غذا در رستوران ندارند می توانند به بوفه اسنک فروشی هتل سربزنند و پاستا، اسنک و نان های خوشمزه میل کنند. این بوفه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعد از ظهر دایر است.

فاصله هتل از اماکن و جاذبه های دیدنی شهر


فاصله تا ساحل بلدیبی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا دره کانیون گوینوک: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا مارینا کمر: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک و ساحل مون لایت: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است