search
menu

هتل DER INN HOTEL ANTALYA

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل DER INN HOTEL ANTALYA
امکانات کلی هتل در این آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل در این آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل DER INN HOTEL ANTALYA


هتل ۴ ستاره شیک و زیبای در این در نزدیکی ساحل معروف کنیالتی آنتالیا واقع شده است و به طرز جادویی تاریخ و هنر را با هم ترکیب می‌کند. این هتل بوتیک زیبا در ۶ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و اقامتگاهی راحت را برای همه ارائه می‌دهد تا از تعطیلات خود لذت برده و خستگی را فراموش کنند. این هتل در سال ۲۰۲۱ به طور کامل بازسازی شده است و شما را به لذت بردن از طبیعت مدیترانه، دریای مسحورکننده، مناظر خیره کننده و آرامش منحصر به فرد در اتاق‌‌های راحت دعوت می‌کند. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل DER INN HOTEL ANTALYA می‌توان به دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا، موزه آنتالیا، آکواریوم آنتالیا، ساحل مرمرلی و ساحل موویدا اشاره کرده هر ساله موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده‌اند. نزدیک‌‌ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که در ۱۶ کیلومتری هتل واقع شده است. رزرو بلیط اینترنتی هواپیما می‌تواند از طریق تورهای گردشگری انجام شود و سفر آسانی را برای شما به ارمغان آورد.

امکانات کلی هتل در این آنتالیا


این هتل ۴ ستاره دارای رستوران، بار، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان است. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار سیستم اعلام حریق، اطفا حریق و کپسول آتش نشانی در هتل در این آنتالیا تعبیه شده است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گشت و گذار در شهر می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند.
هتل DER INN HOTEL ANTALYA دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای گردش و تفریح نیز امکان کرایه خودرو فراهم شده است. تخت نوزاد و تخت اضافی بزرگسال نیز در صورت درخواست و با پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان گرامی قرار می‌گیرند. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل در این آنتالیا عبارتند از:
• اتاق دبل اقتصادی
• اتاق توئین اقتصادی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق سه تخته سوپریور
• اتاق خانوادگی
تمامی واحدهای هتل مجهز به تهویه مطبوع، میز، کمد لباس، تلفن، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. در هتل DER INN HOTEL ANTALYA هر اتاق با ملحفه و حوله مجهز شده است. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسبی در هر اتاق وجود دارد که دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می‌دارد. در هر واحد برای آسایش و راحتی میهمانان حمام خصوصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هتل در این دارای رستوران Bloxx A'la Carte است که طعم‌های متمایز غذاهای جهانی را ارائه می‌دهد، در Qbik Pub & Bar می‌توانید به موسیقی گوش دهید و نوشیدنی خود را همراه با میان‌وعده و عصرانه میل کنید. همچنین این هتل در منطقه‌ای قرار دارد که در اطراف آن رستوران‌ها و کافه‌های مناسب با هر بودجه ای وجود دارد. صبحانه نیز روزانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود.

فاصله هتل در این آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روباز آنتالیا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا بندر تجاری آنتالیا: ۴.۳ کیومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه هادریانوس: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است