search
menu

هتل Denizhan Hotel Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Denizhan Hotel Antalya
امکانات عمومی هتل دنیژان آنتالیا
انواع اتاق و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل دنیژان آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Denizhan Hotel Antalya


هتل دنیژان آنتالیا یک هتل دو ستاره در آنتالیا است که از نظر اقتصادی و امکانات گزینه خوبی برای گردشگران است. در رابطه با امکانات هتل در بخش‌های بعدی به ذکر جزئیات آن خواهیم پرداخت. انتخاب این هتل از نظر اقتصادی نیز می‌تواند انتخاب خوب و به صرفه‌ای برای شما باشد زیرا در مقایسه با سایر هتل‌ها امکانات و اتاق‌های آن با قیمت به صرفه‌تری ارائه می‌شود. در نزدیکی این هتل کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارد که برای افرادیکه به دنبال کافه گردی هستند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. جاهای دیدنی متعددی در نزدیکی این هتل وجود دارند که شاخص‌ترین آن‌ها بنای یادبود آتاتورک است. ساحل Mermerli در ۲.۳ کیلومتری هتل است، در حالی که دروازه هادریانوس در ۲.۳ کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه نیز فرودگاه آنتالیا است که در ۹ کیلومتری هتل دنیژان آنتالیا است. از جمله جاهای دیدنی آنتالیا می‌توان به موزه آنتالیا، قلعه رمی، شهر تاریخی اسپندوس، غار داملاتاش و ... اشاره کرد. هتل دنیژان که در مرکز آنتالیا واقع شده است، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، باغ، وای فای رایگان و لابی است. هر واحد اقامتی در این هتل ۲ ستاره دارای منظره شهر است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به تراس و رستوران لذت ببرند. هتل Denizhan Hotel Antalya دارای سرویس رفت و برگشت است و خدمات کرایه اتومبیل نیز در دسترس است. می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به آنتالیا بروید و سفری سریع و راحت را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل دنیژان آنتالیا


در این هتل مهمانان می‌توانند از خدماتی همچون اینترنت رایگان استفاده کنند. می‌توانید در صورت نیاز از پارکینگ رایگان هتل برای پارک خودرو شخصی خود استفاده کنید. در صورت نیاز به خودرو می‌توانید از خدمات کرایه خودرو که هتل در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. از جمله امکانات عمومی هتل Denizhan Hotel Antalya می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. این هتل ۲ ستاره از نظر نظافت و تمیزی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و نظافت بصورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خشکشویی با هزینه مجزا می‌تواند برای کسانیکه نیاز به شستوشوی لباس‌هایشان دارند، کاربردی باشد. افراد معلول می‌توانند به راحتی در این هتل اقامت کنند، زیرا امکانات لازم برای اقامت آن‌ها در بخش‌های عمومی و حتی در واحدها تعبیه شده‌است. مهمانانی که در طبقات بالاتر اتاق رزرو می‌کنند می‌توانند از آسانسور استفاده کنند. حس‌گرهای دود و آتش برای تامین ایمنی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و با وجود این هشدار دهنده‌ها خیالتان از بابت امنیت جانی خود آسوده خاطر باشد. ترکی و انگلیسی دو زبانی هستند که می‌توانید از طریق آن با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. خدماتی همچون فکس و فتوکپی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده‌است. تهویه مطبوع در تمام بخش‌های هتل اجرا شده‌است. در ادامه به ذکر امکانات واحدهای اقامتی هتل خواهیم پرداخت.

انواع اتاق و امکانات آنها


اتاق‌های هتل Denizhan Hotel Antalya نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند. تمامی اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند. تمامی واحدها دارای یخچال هستند و شما می‌توانید میوه و سبزی‌های خود را تازه نگه‌دارید. اینترنت علاوه بر بخش‌های عمومی در واحدها نیز وجود دارد. سایر امکانات واحدها شامل تخت‌های راحت و بزرگ و پنجره‌هایی نورگیر هستند که می‌توانند اقامت شما را راحت‌تر کنند. واحدها نیز از تهویه مطبوع برخوردار هستند. از جمله واحدهای اقامتی که در هتل وجود دارد شامل موارد زیر هستند:
• واحد استاندارد سه نفره
• واحد استاندارد دابل
• اتاق چهار نفره
• واحد تک نفره بزرگ

رستوران هتل


رستوران هتل در هر سه وعده غذایی می‌تواند میزبان خوبی برای مسافران باشد. وعده صبحانه بصورت سلف سرویس در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

فاصله هتل دنیژان آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه اسباب بازی آنتالیا: ۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کارالی اوغلو: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است