search
menu

هتل Deniz Boutique Hotel Konyaalti Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deniz Boutique Hotel Konyaaltı Antalya
امکانات عمومی هتل دنیز بوتیک آنتالیا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دنیز بوتیک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Deniz Boutique Hotel Konyaaltı Antalya


هتل دنیز بوتیک در شهر آنتالیای ترکیه واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره تا ساحل کنیالتی حدوداً ۳۰۰ متر فاصله دارد، این ساحل به‌نوعی ساحل اختصاصی برای این هتل محسوب می‌شود و همین امر سبب گشته تا سالانه مسافران زیادی در هنگام خرید بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند. تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از ساحل این شهر به مسافران ذوق و شوق خواهد داد و بی‌شک از اقامتشان لذت خواهند برد. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به این هتل می‌توان به آکواریوم آنتالیا اشاره کرد که حدوداً ۳ کیلومتر فاصله دارد و میگروس نیز حدوداً ۳ کیلومتر فاصله دارد، برای طرفداران جاذبه‌های دیدنی بازدید از این مکان‌ها پیشنهاد می‌شود. بازار محلی مشهور لیمان در آنتالیا حدوداً ۲۵ دقیقه تا هتل Deniz Boutique Hotel Konyaaltı Antalya فاصله دارد و بازدید از این بازار به‌تمامی دوستداران خرید پیشنهاد می‌شود، مطمئناً از این بازار دست‌پر برمی‌گردید. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل دنیز بوتیک فرودگاه آنتالیا بوده که حدود ۱۶ کیلومتر فاصله دارد، اما توجه داشته باشید که دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا انجام می‌گیرد. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در داخل همه اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل دنیز بوتیک آنتالیا


پرسنل مجرب و کارآزموده در بخش پذیرش در هتل دنیز بوتیک به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از میهمانان در طی شبانه‌روز استقبال کرده و در هرچه بهتر شدن اقامت به‌صورت بی‌وقفه در حال تلاش هستند. بهتر است توجه داشته باشید در هنگام اقامت در هتل Deniz Boutique Hotel Konyaaltı Antalya اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. اگر جزو مسافرانی هستید که با ماشین شخصی سفر می‌کنید، برای پارک اتومبیلتان پارکینگ به‌صورت پارکینگ عمومی ارائه می‌شود که در نزدیکی این هتل واقع‌شده است، توجه داشته باشید که استفاده از این هتل رایگان بوده و نیازی به قبلی ندارد. اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. کارکنان این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند و همگی به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، بدین‌جهت در برقراری ارتباط با مسافران مشکلی نخواهند داشت. اتاق چمدان در لابی این هتل تعبیه‌شده است تا درصورتی‌که از زمان تخلیه اتاق تا زمان پرواز فاصله باشد، به‌راحتی می‌توانید وسایلتان را به این اتاق بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در این هتل به‌صورت سینگل و دوبل هستند. شما نیز بر اساس تعداد نفرات و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. از اتاق‌های موجود در این هتل می‌توان اتاق‌های خانواده اشاره کرد که در میان گردشگران و توریست‌ها طرفدار زیادی دارد. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل دنیز بوتیک عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، کمد لباس و حمام اختصاصی. همچنین در میان اتاق‌های موجود در این هتل می‌توان به سوئیت زوج‌های جوان اشاره کرد که برای ماه‌عسل یا سفرهای تفریحی زوجین مناسب هستند و اقامتی به‌یادماندنی برایشان رقم می‌خورد. همچنین دیوارها و پنجره‌های اتاق‌های موجود در هتل Deniz Boutique Hotel Konyaaltı Antalya عایق صدا بوده و وسایل استفاده‌شده نیز ضد آلرژی هستند، بدین‌جهت اقامتی توأم با آرامش و سکوت را در این هتل تجربه خواهید کرد. با توجه به ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از خدمات روم سرویس استفاده کنید و انواع نوشیدنی و خوراکی را از رستوران سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید.

رستوران هتل


از میان امکانات این هتل می‌توان به وجود رستوران اشاره کرد که وعده صبحانه به‌صورت منویی و سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. رستوران این هتل Mayaski نام داشته و انواع غذاهای ایتالیایی، محلی و پیتزا در وعده‌های ناهار، شام، میان وعده و زمان اوقات فراغت به‌صورت منویی ارائه می‌دهد.

فاصله هتل دنیز بوتیک آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کنیالتی: ۹۵۰ متر
فاصله تا پیست اسکی سالکلیکنت: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم آنتالیا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنتالیا: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است