search
menu

هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya
امکانات کلی هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya


هتل مجلل، لوکس و ۵ ستاره دلفین دیوا پریمیر آنتالیا در ساحل لارا واقع شده است و ۱۵ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا و ۹ کیلومتر از فرودگاه بین المللی فاصله دارد. طبیعت، خورشید و دریا در کنار ساحل شنی خصوصی در ۲۳۰ متری هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya گرد هم می‌آیند و آن را به مکانی ایده آل برای تعطیلات فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. امکانات عالی و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری آنتالیا از جمله دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا، مرکز خرید آنتالیوم، آکوا لند، آکواریوم آنتالیا و مرکز خرید ترا سیتی مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته است. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر توریستی، با رزرو هتل دلفین دیوا پریمیر می‌توانید اقامت بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا


امکانات و خدمات این هتل شامل ساحل خصوصی، رستوران، بار، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دسترسی به اینترنت بی سیم، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، آسانسور و پارکینگ رایگان است. برای امنیت بیشتر می‌توانید به هنگام گردش و تفریح پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. سرویس اتاق به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود. وای فای رایگان نیز در همه قسمت‌های هتل در دسترس است.
قبل از رزرو هتل به این نکته دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای افرادی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر، سطوح شیبدار و سیم اضطراری در حمام ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از اماکن دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن بهره مند شوند. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب دراز کشیده و استراحت کنید. همچنین بعد از ورزش و شنا میهمانان می‌توانند به مرکز اسپا رفته یا از خدمات ماساژ لذت ببرند. اتاق بخار، سونا، حمام ترکی، سالن زیبایی و خدماتی از قبیل مانیکور و پدیکور در هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya ارائه می‌شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق‌هایی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نشود. سالن کنفرانس و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز در دسترس است. کارکنان با تجربه هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت روش‌هایی زیادی از جمله دوچرخه سواری، ایروبیک، موسیقی زنده، پارک آبی، تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، موج سواری، بیلیارد و کتابخانه در هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya وجود دارد. فرزندان دلبندتان می‌توانند در زمین بازی و اتاق بازی بازی کرده و لحظات خوبی را سپری کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا عبارتند از: اتاق دبل یا توئین استاندارد، اتاق دبل یا توئین استاندارد با چشم انداز دریا و اتاق‌ خانوادگی دوبلکس. اتاق‌های مدرن و راحت هتل Delphin Diva Premiere Hotel Antalya با چشم انداز جذاب دریا و کوه به سبک منحصر به فرد تزئین شده‌اند. همه اتاق‌های استاندارد با مینی بار روزانه و نوشابه و غذاهای لذیذ و خوشمزه پر می‌شوند. همچنین همه اتاق‌ها مجهز به تلفن مستقیم، کانال‌های اطلاعات و موسیقی، کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، تهویه مطبوع مرکزی، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سشوار، گاوصندوق دیجیتال، بالکن و کف پارکت هستند. لطفا توجه داشته باشید که تهویه مطبوع اتاق‌ها به طور مرکزی توسط هتل کنترل می‌شود، بنابراین تهویه مطبوع فقط در ساعات خاصی از روز روشن می‌شود. لوازم بهداشتی و حوله به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. تجهیزات تهیه چای و قهوه و اینترنت بی سیم رایگان نیز در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، ترکی و مکزیکی است. چندین بار از جمله بار کنار استخر و بار ساحل در این هتل وجود دارد که می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. منو‌های رژیم غذایی و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل دلفین دیوا پریمیر آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ساحلی لارا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه وارونه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید ترا سیتی: ۱۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است