search
menu

هتل Daima Biz Hotel Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Daima Biz Hotel Antalya
امکانات کلی هتل دایما بیز آنتالیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دایما بیز آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Daima Biz Hotel Antalya


هتل دایما بیز یکی از هتل های ۵ ستاره لوکس و مجلل آنتالیا است که در کمر و در فاصله نزدیکی از ساحل کامیووا واقع شده است. همچنین پارک مون لایت و کمر مارینا در نزدیکی هتل قرار گرفته اند. با اقامت در این هتل می توانید از پارک اولوپینار، آکواریوم آنتالیا، دلفین لند، موزه زیست شناسی دریایی آنتالیا و موزه باستان شناسی دیدن کنید. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که ۶۴ کیلومتر از هتل فاصله دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنتالیا را داشته باشید، هتل Daima Biz Hotel Antalya با داشتن امکانات رفاهی عالی گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می آید. با اقامت در این هتل هر روز صبح با انرژی متفاوتی از خواب بیدار می شوید و رنگ متفاوت، فرهنگ متفاوت و منطقه ای متفاوت را احساس می کنید.

امکانات کلی هتل دایما بیز آنتالیا


این هتل دارای ۵ رستوران، استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان و آبگرم با خدمات کامل است. علاقمندان به ورزش می توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از خدمات آن بهره مند شوند. هتل دایما بیز همچنین دارای مرکز اسپا، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و خدماتی از قبیل پدیکور، مانیکور و درمان هایی برای پوست است. پس از غوطه ور شدن در یکی از استخرها، می توانید مدتی را در ساحل خصوصی بگذرانید. امکانات رفاهی دیگر در این اقامتگاه شامل دسترسی به اینترنت بی سیم، خدمات دربان و نگهداری از کودکان است. علاوه بر اتاق ها، در لابی و دیگر قسمت های هتل می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. این اقامتگاه همچنین دارای منطقه ساحلی خصوصی، بار و باغ است. برای افرادی که از لحاظ جسمانی کم توان یا نا توان هستند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. به هنگام تفریح و گردش می توانید پول و اشیای قیمتی را به صندوق امانات هتل بسپارید.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Daima Biz Hotel Antalya ممنوع است. اتاق های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است تا مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنند. اگر با اتومبیل شخصی سفر کرده اید می توانید از خدمات پارکینگ به صورت رایگان بهره مند شوید. فعالیت های از قبیل زمین بازی کودکان، پارک آبی و ورزش های آبی برای گذراندن اوقات فراغت در نظر گرفته شده است. کارکنان با تجربه هتل دایما بیز آنتالیا با تسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ساعت ورود به هتل از ساعت ۱۵:۰۰ و خروج از هتل تا ساعت ۱۱:۰۰ است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل Daima Biz Hotel Antalya عبارتند از: اتاق دبل لوکس، اتاق سه تخته سوپریور، اتاق های خانوادگی و سوئیت لوکس با چشم انداز دریا. همه ۵۲۴ اتاق هتل دایما بیز مینی بار رایگان، بالکن مبله و تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ارائه می دهند. فضاهای نشیمن، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، کمد لباس، چای ساز، گاوصندوق های مناسب لپ تاپ، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم اعلام و اطفا حریق از دیگر امکانات رفاهی اتاق ها است. حمام ها شامل وان یا دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حوله، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران هتل


صبحانه بوفه ای هر روز در هتل دایما بیز در دسترس است. این هتل دارای یک رستوران اصلی است که غذاهای بین المللی را سرو می کند. رستوران های آلاکارت با غذاهای سنتی و محلی از میهمانان پذیرایی می کنند. در هتل Daima Biz Hotel Antalya سه کافه برای سرو انواع نوشیدنی های خوشمزه محلی و بین المللی وجود دارد.

فاصله هتل دایما بیز آنتالیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کامیووا: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه فازلیس: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مون لایت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کمر مارینا: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است