search
menu

هتل Crystal Sunrise Queen Luxury Resort and Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa Antalya
امکانات هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا
خدمات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا

درباره هتل Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa Antalya


هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا با داشتن بیش از ۵۰۰ واحد اقامتی در مکانی دنج با وسعتی مثال زدنی چند سالی است افتخار میزبانی از گردشگران و خریداران بلیط هواپیما آنتالیا را بر عهده دارد و در این سال ها توانسته با ارائه خدماتی بسیار باکیفیت، رضایت حداکثری میهمانان خود را جلب کند.

امکانات هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا


در توصیف امکانات رفاهی این هتل همین بس که سازندگان آن صرفا ۱۴۰ متر مربع از وسعت این هتل را به ساحل خصوصی آن اختصاص داده اند تا میهمانان هتل از حریم شخصی مناسبی برخوردار بوده و قادر باشند در فضایی وسیع به انجام تفریحاتی از قبیل شنا و فعالیت های مفرح ساحلی بپردازند.
وجود ۶ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده و همچنین پارک آبی وسیعی با ۵ سرسره موجب گردیده که هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا در زمینه ارائه تفریحات آبی یک سر و گردن از دیگر رقبای خود بالاتر باشد. اما در مورد خورد و خوراک میهمانان، هتل Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa به جای پیروی از دیگر هتل های مجلل و ارائه چندین رستوران مختلف، رستوران وسیع و همه فن حریفی را در فضای بزرگ خود گنجانده تا ثابت کند که وجود یک رستوران نیز -اگر باندازه کافی باکیفیت و خوب باشد- برای هر هتلی کفایت می کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به زمین بازی کودکان، کلوب شبانه، زمین بازی تنیس، پارکینگ رایگان، کافی شاپ، باشگاه بدنسازی، سالن آرایش و زیبایی، حمام ترکی، اتاق بخار، اتاق نگهداری از چمدان، آسانسور، فروشگاه، اسپا و سونا اشاره کرد.

خدمات رفاهی هتل


علاوه بر امکانات ذکر شده، هتل Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa قادر است محدوده وسیعی از خدمات رفاهی، از خشکشویی و لباسشویی گرفته تا ماساژ و صرافی را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه کند. گفتنی است که پرسنل بخش پذیرش هتل به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط بوده و به شکل شبانه روزی به میهمانان هتل خدمات رسانی می کنند. در مورد نظافت هتل نیز باید گفت که خدمات روم سرویس و خانه داری در این هتل به صورت مرتب و در صورت درخواست میهمانان در تمام ساعات روز صورت می گیرد تا خیال میهمانان از این بابت نیز آسوده باشد.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۵۰۰ واحد اقامتی در این هتل موجب شده که هر گردشگری قادر باشد واحد اقامتی مناسب خود را رزرو کند و هیچ هزینه اضافی بابت امکاناتی که نیاز ندارد، پرداخت نکند. تنوع طرح های اقامتی هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا چنان گسترده است که موجب سردرگمی برخی از گردشگران می گردد: سوئیت های توئین با نمای شگفت انگیزی از ساحل، سوئیت های خانوادگی، کوئین، دیلاکس و استاندارد از جمله پلان هایی است که هر فردی در هنگام رزرو اتاقی در این هتل می تواند در اختیار داشته باشد. ناگفته نماند که کلیه واحدهای اقامتی این هتل به تمامی تجهیزات رفاهی از جمله تلویزیون، یخچال، میز تحریر، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی، مینی بار، مبلمانی شیک، تخت خواب هایی راحت و دکوری مجلل مجهز شده و به شایستگی با رنگ هایی دلنشین تزئین شده اند.

موقعیت مکانی هتل


هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا در این بخش نیز نمره قبولی را گرفته، چراکه در نزدیکی برخی از زیباترین سواحل آنتالیا قرار گرفته است. دسترسی به برخی اماکن دیدنی آنتالیا نظیر موزه ساید، آمفی تئاتر ساید، بندر ساید، معبد آپولو و آتنا و دره سبز موجب گردیده که بسیاری از خریداران بلیت هواپیما آنتالیا، این هتل خوش منظره و باکیفیت را برای اقامتی طولانی در این منطقه شگفت انگیز برگزینند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل کریستال سانرایز کویین لاکچری ریزورت اند اسپا


فاصله هتل تا موزه ساید: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آمفی تئاتر ساید: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا بندر ساید: ‌۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا معبد آپولو و آتنا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا دره سبز: ‌۱۵.۸ کیلومتر


در صورتی که در حال برنامه‌ریزی برای سفر به آنتالیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم راهنمای سفر به آنتالیا را مطالعه کنید.
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است