search
menu

هتل Cornelia Diamond Golf Resort and Spa Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Cornelia Diamond Golf Resort & Spa Antalya
امکانات کلی هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Cornelia Diamond Golf Resort & Spa Antalya


هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا، یکی از هتل های ۵ ستاره منطقه بِلِک شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه است که بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را برای مهمانان فراهم کرده و محبوبیت خاصی میان گردشگران داخلی و خارجی دارد. هتل Cornelia Diamond Golf Resort & Spa از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و کنار اسکله ساحل مِوکی واقع شده است. دسترسی از هتل به بسیاری از جاهای دیدنی آنتالیا مانند باشگاه های گلف و مراکز خرید سریع و آسان است. این هتل یک ساحل اختصاصی به طول ۲۵۰ متر در جوار دریای مدیترانه دارد که مجهز به امکانات تفریحی متنوع است و مکان مناسبی برای وقت گذرانی و سرگرمی مهمانان به حساب می آید. اکثر مهمانانی که در این هتل اقامت می کنند، از مشتریان قدیمی و دائمی هستند که از خدمات ارائه شده در هتل رضایت کامل داشته و در هر بار خرید بلیط هواپیما آنتالیا نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام می نمایند. تمام کارکنان هتل نهایت تلاش خود را می کنند تا مهمانان اقامت راحت و به یاد ماندنی در سفر به آنتالیا داشته باشند.

امکانات کلی هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا


خدمات ارائه شده و امکانات فراهم گشته در این هتل شایسته درجه ۵ ستاره ای هستند. برای مهمانانی که با خودروی شخصی شان به آنتالیا سفر کرده اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده تا بتوانند ماشینشان را بدون دغدغه در مکانی امن پارک کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به نیازها و سوالات مهمانان است. معمولا مهمانان برای درخواست خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتو، مراقبت از کودک، کرایه خودرو، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات اتاق های وی آی پی، خدمات اتاق، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی و ... به پذیرش مراجعه می کنند.
در لابی هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا نیز جهت راحتی و آسایش هر چه بیشتر مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، آسانسور، دستگاه خودپرداز، دستگاه واکس کفش، فضای مخصوص استعمال سیگار، فروشگاه، گیفت شاپ، ایستگاه روزنامه و اتاق چمدان در نظر گرفته شده اند. در فضای بیرونی هتل علاوه بر ساحل اختصاصی مجهز و تمیز مبلمان، تراس آفتاب، فضای سبز و باغ وجود دارند و مهمانان اوقات بیکاری و فراغتشان را در آن ها سپری می کنند. تمامی کارکنان هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا مجرب و کارآزموده بوده و به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی، روسی و فرانسوی ملسط هستند. بنابراین، در برقراری ارتباط با مهمانان و رسیدگی به نیازهایشان با مشکل خاصی مواجه نمی شوند. لازم است مهمانانی که قصد رزرو بلیط هواپیما خارجی و سفر همراه حیوان خانگی شان را دارند بدانند که در این هتل پذیرش حیوانات خانگی صورت نمی گیرد.

امکانات تفریحی هتل


سرگرمی ها و امکانات تفریحی هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا به قدری تنوع دارند که امکان ندارد مهمانان برای لحظه ای حوصله شان سر برود. مطمئنا مهمانان برای استفاده از تک تک تفریحات هتل به بیش از ۲۴ ساعت در شبانه روز نیاز خواهند داشت. در این هتل برای مهمانان تفریحات و فعالیت هایی از قبیل ایروبیک، تیراندازی با کمان، وقایع ورزشی زنده، موسیقی و نمایش زنده، بدمینتون، تنیس در زمین مخصوص، سرگرمی های عصرانه، تجهیزات ورزش های آبی، نایت کلاب، مینی گلف، بولینگ، کتابخوانی در کتابخانه، دارت، موج سواری، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق گیم و دوره آموزشی گلف فراهم شده اند. البته که این هتل فکر کودکان را هم کرده و برای آن ها زمین بازی، کلاب کودکان، کالسکه، شبکه های تلویزیونی کودک، فضای بازی بسته و روباز، اسباب بازی، پازل و گیم در نظر گرفته است.
از آن جایی که اکثر مهمانان آنتالیا را برای لذت بردن از ساحل و گرمای تابستان به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می کنند، در این هتل تمام امکانات لازم برای لذت بردن از تفریحات آبی و ساحلی فراهم شده است. در ساحل اختصاصی هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا، تخت و چترهای آفتاب وجود دارند و امکان انجام تفریحات آبی متنوع فراهم گشته است. در داخل محوطه هتل نیز برای کسانی که دوست دارند از شنا و آب بازی در روز آفتابی لذت ببرند، ۳ عدد استخر طراحی شده است. این استخرها شامل یک استخر کودک روباز، یک استخر بزرگسالان روباز و یک استخر فضای بسته هستند.
در استخر روباز چندین سرسره آبی تعبیه شده اند که سر خوردن از آن ها برای کودکان و بزرگسالان بسیار هیجان انگیز است. در اطراف استخرها نیز تخت و چترهای آفتاب وجود دارند تا مهمانان به راحتی حمام آفتاب بگیرند. یک بار نوشیدنی جات نیز در کنار استخر وجود دارد که انواع نوشیدنی های خوش طعم را برای مهمانان آماده و سرو می کند. استفاده از سونا، اتاق بخار و استخر آب گرم نیز برای مهمانان مقدور است. حمام عمومی و حمام ترک که جزو موارد اصلی در سفر به ترکیه هستند، در هتل دایر هستند و به مهمانان این امکان را می دهند تا در فضای سنتی به سبک پادشاهان عثمانی آب تنی کنند. مهمانان می توانند برای رفع خستگی و ریلکسیشن به مرکز سلامت و اسپای هتل مراجعه کرده و از خدمات اسپا، ماساژ فول بادی، ماساژ دست، ماساژ سر، پا، گردن و پشت استفاده کنند. همچنین، فتوتراپی یا لایت تراپی که از روش های نوین لاغری و کاهش سایز بدن است، در این مرکز ارائه می گردد. مهمانانی که به سلامت و تناسب اندام خود حتی در سفر اهمیت می دهند، می توانند از باشگاه بدنسازی مجهز هتل استفاده کرده و تمریناتشان را به طور مرتب انجام دهند.
علاوه بر این، می توانند در کلاس های بدنسازی نیز مشارکت کنند. خانم ها و آقایانی که دوست دارند در سفر زیبا و مرتب به نظر برسند، می توانند از خدمات مانیکور، پدیکور، براشینگ، رنگ، کوپ، میکاپ، میکاپ، مراقبتی پوست و مو در سالن زیبایی هتل بهره مند شوند.

رستوران هتل


در مجموع در این هتل ۹ رستوران و ۱۰ بار نوشیدنی وجود دارد. وعده صبحانه همه روزه در ساعات معین به صورت بوفه ای سرو می شود. رستوران دیاموند در سه وعده اصلی غذاهای بین المللی خوشمزه را به صورت بوفه ای، رستوران ساپوره غذاهای مدیترانه ای را فقط در وعده شام به صورت منوی آلاکارته، رستوران تای پِن غذاهای آسیایی را فقط در وعده شام به صورت منوی آلاکارته و رستوران فارست پاب غذاهای خوشمزه و تند از آشپزخانه آمریکای لاتین فقط در وعده شام به صورت منوی آلاکارته تهیه و سرو می نماید. برای کودکان و افراد با رژیم غذایی خاص منوی مخصوص در نظر گرفته شده است.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات و منظره های گوناگون و زیبا قابل رزرو هستند. مهمانان می توانند با توجه به نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را رزرو کنند. در این هتل اتاق خانواده، اتاق کلاسیک با منظره باغ، اتاق سوپریور با منظره دریا، سوئیت پرزیدنتال، ویلاهای دریاچه ای، سوئیت دیاموند و اتاق خانواده گاردن وجود دارند. برخی از اتاق ها دارای دسترسی اختصاصی به باغ یا استخر هستند. تمام اتاق ها و واحدها دارای دکوراسیون و چیدمان شیک و مدرن هستند و استعمال سیگار در آن ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق ها و واحدهای هتل به شکل جذاب طراحی شده اند و تمام اسباب استفاده شده در دکوراسیون هماهنگی خاص و زیبایی با هم دارند. نظافت اتاق ها بسیار رضایت بخش است و تمام پروتکل های بهداشتی در فضاهای داخلی و عمومی و روی سطوح تمام و کمال رعایت و اعمال می شوند. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. امکانات اتاق های هتل شامل مبلمان، تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، تلویزیون ال سی دی، کانال های ماهواره ای، چای/ قهوه ساز، بطری آب، میز، کمد، آینه، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله و لوازم بهداشتی هستند.

فاصله هتل تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باشگاه گلف گلوریا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ تولرانس: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف آنتالیا: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر آسپندوس: ۱۹.۸ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: ۲۰.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است