search
menu

هتل Club Mega Saray Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Mega Saray Antalya
امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب مگا سارای آنتالیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل کلاب مگا سارای آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Mega Saray Antalya


هتل کلاب مگا سارای آنتالیا از هتل های ۵ ستاره منطقه توریستی بلک آنتالیا است. این منطقه معروف ترین و محبوب ترین مقصد تفریحی و تعطیلاتی شهر آنتالیای ترکیه بوده و سالانه هزاران گردشگران خارجی و داخلی را جذب خود می کند. هتل کلاب مگا سارای آنتالیا در هم‌جواری با آب های دریا و سواحل آنتالیا واقع شده و بخشی از ساحل شنی را صاحب است. در محوطه این هتل ۵ استخر روباز طراحی شده و در لابه لای باغ قرار گرفته است و کسانی که بلیط هواپیما آنتالیا خریده و این هتل را رزرو کرده اند می توانند لحظات مفرحی را با بازی در سرسره های آبی آن رقم بزنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلاب مگا سارای آنتالیا


با اقامت در هتل کلاب مگا سارای آنتالیا حس سلبریتی بودن به شما دست خواهد داد چون خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و امکاناتی کاملا مدرن برای گذراندن تعطیلات آماده شده اند. این هتل با معماری سلجوک خود هارمونی زیبایی با طبیعت ساخته و باغ باصفایی در اطرافش دارد. آنچه باعث محبوبیت هتل کلاب مگا سارای آنتالیا شده معماری طبیعت دوستانه، غذاهای فوق العاده لذیذ و همچنین طیف گسترده ای از امکانات ورزشی و تفریحی است که پکیج کامل و بی نقصی را برای تعطیلات خانواده ها فراهم کرده است. اینجا می توانید کودکان را در اتاق های بازی، کلاب کودکان و پارک آبی سرگرم کنید و خود به دنبال علایق دیگری مثل غواصی، تنیس، تیراندازی، بدمینتون، گلف یا تماشای اجراهای زنده بروید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کلاب مگا سارای آنتالیا در ۴ ساختمان متفاوت و ۱۰ نوع اتاق از مهمانانش میزبانی می کند و تجربه ای راحت و در عین حال لاکچری را برای آن ها رقم می زند. این هتل در مجموع دارای ۴۵۹ واحد اقامتی است که آن ها را در قالب اتاق و سوئیت ارائه می دهد، برخی از این اتاق ها مشرف به استخر هتل هستند. ضمن این که تمامی واحدها دارای بالکن بوده و حمامی اختصاصی دارند. مزیت اقامت در اتاق های این هتل آن است که جزئيات به کار رفته در دکوراسیون آن ها و حتی رنگ های المان های مختلف، فضای آرامش بخشی را برای مهمانان القا می کنند و در کنار امکانات کاملا مدرن و بی نقصش آسایش لازم برای آن ها فراهم می کنند.

امکانات رستوران


در هتل کلاب مگا سارای آنتالیا تمام وعده ها به سبک بوفه سرو می شوند، البته هتل دارای ۸ رستوران متنوع است که از بین آن ها ۶ رستورانش به سبک منوی انتخابی از مهمانان پذیرایی می کنند. غذاهای چینی، مکزیکی، ایتالیایی، عثمانی و غذاهای دریایی لذیذی در این رستوران ها طبخ می شوند و طبق نظرات مثبتی که درباره کیفیت غذاهای هتل ثبت شده است، این رستوران ها جزو بهترین های منطقه به حساب می آیند. اگر در نیمه های شب احساس گرسنگی کردید، به سراغ رستوران Mega هتل بروید، این رستوران تا ساعت ۲ نیمه شب اسنک سرو می کند و از ساعت ۳ نیمه شب سرو صبحانه اش شروع می شود.

امکانات و خدمات دیگر هتل


وقتی همراه با خرید بلیط هواپیما آنتالیا، هتل کلاب مگا سارای را رزرو کرده باشید، هیچ لحظه کسل کننده ای در تعطیلات خود نخواهید داشت چون به اندازه ای سرگرم برنامه ها و تفریح های مختلف می شوید که گذر زمان را فراموش می کنید؛ این هتل با داشتن ۱۶ زمین تنیس، یک استخر سرپوشیده، تجهیزات کامل ماساژ، اسپا، حمام ترکی، باشگاه مجهز، کلاس های بدنسازی و یوگا، خدمات زیبایی، مانیکور، پدیکور، تجهیزات باربیکیو و دوچرخه های کرایه ای چنین امکانی را فراهم کرده است. در این هتل برای افراد توان جو نیز اتاق هایی بهینه شده و دسترسی آن ها به قسمت های مختلف نیز میسر شده است.

فاصله هتل کلاب مگا سارای آنتالیا تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کادریه: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا باشگاه ملی گلف: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف کایا ایگلز: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک موضوعی لند آو لجندز: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ تالرنس: ۲.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است