search
menu

هتل Club Jovia Kemer Antalya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Jovia Kemer Antalya
امکانات عمومی هتل کلاب جویا کمر آنتالیا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاب جویا کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Club Jovia Kemer Antalya


هتل کلاب جویا کمر آنتالیا یک هتل ۵ ستاره است که امکانات بسیار زیادی را برای آرامش و آسایش گردشگران فراهم کرده‌است. این هتل در مرکز شهر کمر واقع شده‌است و در زمینی به مساحت ۹۳۵۰ متر مربع ساخته شده‌است. فاصله آن با مرکز آنتالیا حدود ۴۵ کیلومتر، ۵۵ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و ۲۰۰ متر با ساحل فاصله دارد. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به وجود ساحل خصوصی اشاره کرد که آن را بصورت اختصاصی برای مسافرانش آماده کرده‌است. استفاده از این ساحل خصوصی با تمام امکاناتی که برای آن ارائه می‌شود، رایگان است. در ادامه به ذکر جزئیات بیشتری از امکانات هتل Club Jovia Kemer Antalya خواهیم پرداخت. شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما آنتالیا به این منطقه سفر کنید. جاهای دیدنی آنتالیا مانند: غار داملاتاش، دروازه هادریانوس، برج ساعت آنتالیا و ... از جذابیت‌های دیگر سفر شما است که می‌توانید با برنامه ریزی مناسب از آن‌ها نیز بازدید کنید و سفر بسیار خوبی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل کلاب جویا کمر آنتالیا


این هتل از اینترنت رایگان وای فای برخوردار است که می‌تواند امکان مطالعه و انجام امور اینترنتی مسافران را در همه بخش‌‌های هتل بصورت رایگان تسهیل کند. اگر مسافران این هتل خودرو شخصی به همراه دارند، می‌توانند به راحتی از پارکینگی که در ساختمان هتل وجود دارد و یا از خیابان اطراف هتل برای پارک خودروهایشان استفاده کنند. استفاده از پارکینگ هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت و استفاده از آن کاملا رایگان است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است و شما بهتر است قبل از سفر به این نکته مهم توجه داشته‌باشید. انگلیسی، روسی و ترکی سه زبانی هستند که کارکنان حرفه‌ای به آن تسلط دارند. ساعت پذیرش و تحویل اتاق در این هتل ۱۲ و ۱۴ است. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و در یک طبیعت زیبا قرار گرفته‌است که می‌توانید از منظره اطراف و محوطه سرسبز هتل برای آرامش و قدم زدن استفاده کنید. علاوه بر این وجود استخر روباز در این هتل بر جذابیت آن افزوده‌است. همچنین استخر دیگر مختص کودکان نیز در این هتل تعبیه شده‌است. اسپا بصورت حرفه‌ای و در محیطی بسیار مناسب آماده ارائه خدمات به مسافران هتل Club Jovia Kemer Antalya است. علاوه بر موارد ذکر شده باید توجه داشته‌باشید که این هتل آسانسور ندارد و ممکن است برای اقامت افراد معلول گزینه مناسبی نباشد. داخل هتل تهویه مطبوع مناسبی نیز صورت گرفته و با توجه به وجود نظافت روزانه، فضای داخلی راحت و آرامش بخشی را مشاهده می‌کنید. لاندری، خشکشویی و اتو نیز آماده ارائه خدمات به مسافران است. همانطور که قبلا نیز ذکر شد این هتل دارای ساحل اختصاصی است. پذیرش اخلاق مدار هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Club Jovia Kemer Antalya همانند سایر بخش‌های عمومی دارای تهویه مطبوع مناسبی است. آنچه اتاق‌های این هتل را ممتاز کرده‌است، چشم انداز بسیار جالب آن‌ها به سمت طبیعت و دریای کمر است. واحدهای اقامتی این هتل دارای دکوراسیون مدرن هستند و تمام لوازم آن دارای رنگ روش هستند. تمام واحدها دارای پنجره‌های بزرگی هستند که اتاق‌های مسافران را پر نورتر و جذاب‌تر کرده‌اند. تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، چراغ خواب و ... بخشی از امکانات واحدهای اقامتی این هتل است. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام نیز در تمام واحدها بطور اختصاصی وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل شامل موارد زیر هستند:
• واحد تک نفره
• واحد استاندارد دابل
• واحد چهار نفره
• واحد استاندارد ۳ نفره
• واحد دلوکس تک نفره
• واحد دلوکس سه نفره
• واحد اقتصادی تک نفره
• واحد اقتصادی دابل

رستوران هتل


رستوران این هتل مجهز و بزرگ است و صبحانه را به صورت بوفه ارائه می‌کند. در ضمن هر سه وعده غذایی با یک منوی کامل و با بالاترین بهداشت به مهمانان هتل Club Jovia Kemer Antalya ارائه می‌شود.

فاصله هتل کلاب جویا کمر آنتالیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کمر: ۵۰۰ متر
فاصله تا کمپ کومسال: ۹۰۰ متر
فاصله تا کمپ چادری کافتان کاروان: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج ساعت کمر: ۱.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است