search
menu

هتل Club Hotel Falcon Antalya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Club Hotel Falcon Antalya
موقعیت مکانی هتل کلاب فالکون
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Club Hotel Falcon Antalya


هتل کلاب فالکون از هتل های ۴ ستاره آنتالیاست که در محل دنجی دور از شهر واقع شده و با چشم اندازهای زیبایی از دریای مدیترانه روح مهمانانش را جلا می دهد و خاطره هایی به یادماندنی از خرید بلیط هواپیما آنتالیا برایشان ثبت می کند. اگر به دنبال آرامش هستید و می خواهید روزهای سفر خود را در محیط دنجی سپری کنید، هتل Club Hotel Falcon Antalya با نزدیک به ۳ دهه تجربه، یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای شما خواهد بود.

موقعیت مکانی هتل کلاب فالکون


هتل کلاب فالکون فرصتی برای فرار از دغدغه های زندگی شهری را فراهم کرده و از سال ۱۹۹۳ در فاصله ۵ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا و در منقطه تفریحی لارا فعالیتش را آغاز کرده و همچنان مثل روزهای اول با جدیت و اشتیاق از مهمانانش میزبانی می کند. در هتل کلاب فالکون تا چشم کار می کند همه جا آبی دریای نیلگون دیده می شود ولی با این حال هتل به مراکز خرید این منطقه نزدیک است و با کمی پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل Club Hotel Falcon در نقطه تلاقی خشکی و دریا و در احاطه طبیعت سرسبزی است که زیبایی آن را دو چندان کرده ولی جدا از موقعیت مکانی هتل، امکانات رفاهی آن باعث محبوبیتش شده است. این هتل هر آنچه برای اقامتی به یادماندنی نیاز داشته باشید برایتان مهیا کرده: ۲ استخر روباز و یک استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، ساحل اختصاصی، اتاق های خانواده، حمام ترکی، پارکینگ رایگان و باغی باصفا تنها بخشی از این امکانات هستند.

انواع اتاق های هتل


اینکه با خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا و شروع تعطیلات، هر روز صبح از روی خوشخواب های هتل نظاره گر دریای نیلگون باشید و با نسیم خنک از خواب بیدار شوید، حسی وصف نشدنی را به وجود می آورد که با اقامت در هتل کلاب فالکون آنتالیا این اتفاق می افتد. این هتل ۲۲۳ واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد دبل یا تویین و سوپریور را با ظرفیت های ۲ تا ۴ نفره به مهمانان خود ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل


آرامش رنگ آبی امواج مدیترانه ای تا داخل اتاق های هتل کشیده اند، یعنی در دکوارسیون اتاق های کلاب فالکون با تاثیر از آب دریا از تناژهای از رنگ آبی استفاده شده است و همه این اتاق ها بالکنی دارند که می توان چشم اندازهای زیبایی از باغ یا دریا را تماشا کرد. این اتاق ها دارای کف پارکت هستند و با امکاناتی نظیر مینی بار، حمام های اختصاصی، سشوار، تلویزیون ماهواره ای، میز کار و گاو صندوق مجهز شده اند.

گزینه های صرف غذا


لذت اقامت در هتل کلاب فالکون را به جز آرامش دریا می توان در آل اینکلوسیو بودن آن دانست. با اینکه نرخ اتاق های آل اینکلوسیو بالاست ولی این هزینه پرداختی شامل مینی بار اتاق ها و غذاهای تمام رستوران های هتل است. البته محدودیت هایی نیز تعیین شده است. اینجا می توان در رستوران منو انتخابی «پاناما» طعم غذاهای ترکی و بین المللی را چشید. ضمن این که در هتل کلاب فالکون می توان با انتخاب بخش فضای آزاد رستوران در حین صرف غذا از چشم اندازهای دریا بهره مند شد.

دیگر خدمات و امکانات هتل


با نگاهی به لیست بلندبالای خدمات و امکانات هتل می توان گفت هر لحظه اقامت در این هتل می تواند به ماجراجویی کوچکی تبدیل شود. لیست تفریحاتی که هتل برای مهمانان آماده کرده شامل اجراهای موسیقی زنده، پارک آبی، سرگرمی های عصرانه، کلاب کودکان، غواصی، کارائوکه، میز تنیس و اتاق بازی است. در بخش سلامت هتل نیز امکاناتی مثل باشگاه، سالن آرایش، سالن اسپا، صندلی ماساژ، خدمات ماساژ، خدمات پدیکور و مانیکور، ماسک صورت و کلاس های یوگا ارائه می شود.

دلایل انتخاب هتل


چشم انداز دریا
پرسنل حرفه ای
استخرهای متنوع

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا مرکز خرید شِمال: ۴۰۰ متر
فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا مرکز خرید لارا: ۵۰۰ متر
فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا مرکز خرید ترا سیتی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا ساحل سنگی مویدا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا موزه آنتالیا: ۶.۴ کیلومتر
فاصله هتل کلاب فالکون تا آکواریوم آنتالیا: ۷.۷ کیلومتر
فاصله هتل کلاب فالکون آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا: ۸.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است