search
menu

هتل Caratpark Belek Antalya

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Caratpark Belek Antalya
امکانات عمومی هتل ویلایی کارات پارک بلک آنتالیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل ویلایی کارات پارک بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Caratpark Belek Antalya


هتل ویلایی کارات پارک از هتل‌های مشهور دو ستاره در منطقه بلک ترکیه است. با توجه به این‌که این هتل ویلایی در منطقه کادریه و جاده مندرس عدنان واقع‌شده است، موردتوجه مسافران توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد. این هتل بی‌نظیر با ۱.۵ کیلومتر فاصله از پارک سرزمین افسانه‌ای و باغ تالرنس جزو محبوب‌ترین محل‌های اقامت به شمار می‌رود و اینکه فرودگاه آنتالیا با ۲۰ کیلومتر فاصله از هتل Caratpark Belek Antalya از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، بنابراین برای دسترسی به شهر آنتالیا نیز می‌توانید از ترانسفر گشت بهره‌مند شده و از جاذبه‌های دیدنی در شهر آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، مراکز خرید، پارک‌های آبی بازدید کنید. توجه داشته باشید که این شاتل در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان باشید و با پرداخت هزینه مجزا از این شاتل بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، اینترنت رایگان و شاتل فرودگاهی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ویلایی کارات پارک بلک آنتالیا


اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی قسمت‌های این هتل ارائه می‌شود. همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی نزدیک این هتل می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید و یا اینکه با دوچرخه از محوطه اطراف لذت ببرید. در فضای بیرونی این هتل مبلمان بسیار زیبایی چیده شده و فضایی برای استراحت و غذاخوری فراهم گردیده است. همچنین به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل Caratpark Belek Antalya را دارند و برای این کار لزومی به پرداخت هزینه ندارید. کارکنان این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، بر فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و با خوش‌رویی از مسافران استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر تلاش می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر است. همچنین فضای سبزی محوطه اطراف این هتل را فراگرفته است و اینکه امکانات باربیکیو در محوطه تعبیه‌شده است و اوقات خوشی را برای مسافران هم رقم می‌زنند. از امکانات مربوط به‌سلامتی در این هتل می‌توان به جکوزی داغ و سونا اشاره کرد. سایر تفریحات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از ماهیگیری که مطمئناً از این تفریح خاص لذت خواهید برد و موردتوجه همه مسافران قرار می‌گیرد. در کنار ساحل نیز صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده‌اند، همچنین استخر موجود در داخل هتل Caratpark Belek Antalya برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار استخر نیز چتر و صندلی آفتاب‌گیری تعبیه‌شده است. علاوه بر موارد گفته‌شده می‌توان به زمین تنیس و گلف اشاره کرد که در میان مسافران از طرفداران خاصی برخوردار هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل به‌صورت ویلا بوده و هرکدام شامل دو اتاق‌خواب با امکانات مجهز هستند، اتاق‌خواب اول شامل یک تخت خواب دونفره و یک تخت خواب دونفره بزرگ است و اتاق‌خواب دوم نیز شامل دو تخت خواب دونفره است. در قسمت پذیرایی نیز یک کاناپه تخت شو و دو کاناپه تخت شو تعبیه‌شده است. آشپزخانه‌های موجود در داخل هر یک از ویلاها شامل یخچال، مینی بار، ماکروویو، ظرف‌شویی، لباسشویی، میز غذاخوری، توستر، کتری برقی و اجاق‌گاز است. همچنین هر یک از ویلاها شامل چهار حمام اختصاصی همراه با جکوزی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل ویلاهای هتل Caratpark Belek Antalya می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، جکوزی داغ، سونا، کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، کف پارکت شده، عایق صدا، ورودی اختصاصی، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، بالکن همراه با مبلمان چیده شده، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری، کاناپه تخت شو، شومینه و امکانات شست‌وشو اشاره کرد. ویلاها شامل چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به باغ، استخر و حیاط داخلی هستند.

فاصله هتل ویلایی کارات پارک بلک آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ تالرنس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک سرزمین افسانه‌ای: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلوب گلف آنتالیا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا پلاژ عمومی بلک: ۸.۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است